close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Pierwsze kłopoty i porady

Re: Pierwsze kłopoty i porady

Postautor: skawmid dodano: 25 maja 2013, 13:13

Wiem, ale ja to chciałem szybko kupić w jednym sklepie i nie czekać na kurierów bo ostatnio u mnie z czasem kiepsko - zamiast coraz mniej to mam coraz więcej pracy. Zadzwoniłem ze sklepu do mechanika i powiedział że może być. Oczywiście nikomu tego nie polecam.
Lewa w górę i do przodu:)
Awatar użytkownika
skawmid
Forumowicz
 
Posty: 151
Rejestracja: 14 lip 2012, 11:01
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: Jinlun 250 - teraz symatyk
Płeć: mężczyzna
Wiek: 72

Re: Pierwsze kłopoty i porady

Postautor: Arcon dodano: 25 maja 2013, 13:15

Tylko że do mechaników też trzeba stosować zasadę ograniczonego zaufania. No ale Twój motocykl, Twój simmering, Twoja decyzja :)
Arcon
Forumowicz
 
Posty: 1542
Rejestracja: 25 lis 2010, 17:36

Re: Pierwsze kłopoty i porady

Postautor: Morph dodano: 25 maja 2013, 13:45

Simmering powinien jakiś czas trzymać bo sprężyna go ściśnie ,ale jego żywotność będzie krótka ,bo już jest luźniejszy o 1 mm :roll:
Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać
Obrazek
Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
Awatar użytkownika
Morph
Klubowicz
 
Posty: 1789
Rejestracja: 18 maja 2013, 17:39
Lokalizacja: Podbeskidzie
Motocykl: Romet R250 / Honda CBF600s
Płeć: mężczyzna
Wiek: 54

Re: Pierwsze kłopoty i porady

Postautor: dito dodano: 25 maja 2013, 17:25

Ale simering w tylnym kole zabezpiecza chyba tylko łożyska przed zabrudzeniem tak mi się przynajmniej wydawało jak wymieniałem zębatkę.
Awatar użytkownika
dito
Forumowicz
 
Posty: 122
Rejestracja: 26 kwie 2012, 20:49
Lokalizacja: Piła
Motocykl: Aprilia Pegaso
Tel. kom.: 792998668
Płeć: mężczyzna
Wiek: 51

Re: Pierwsze kłopoty i porady

Postautor: Morph dodano: 25 maja 2013, 19:56

Faktycznie nie doczytałem ,że to simmering zabezpieczający łożyska :oops:
Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać
Obrazek
Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
Awatar użytkownika
Morph
Klubowicz
 
Posty: 1789
Rejestracja: 18 maja 2013, 17:39
Lokalizacja: Podbeskidzie
Motocykl: Romet R250 / Honda CBF600s
Płeć: mężczyzna
Wiek: 54

Re: Pierwsze kłopoty i porady

Postautor: skawmid dodano: 27 maja 2013, 15:13

Lewa w górę i do przodu:)
Awatar użytkownika
skawmid
Forumowicz
 
Posty: 151
Rejestracja: 14 lip 2012, 11:01
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: Jinlun 250 - teraz symatyk
Płeć: mężczyzna
Wiek: 72

Re: Pierwsze kłopoty i porady

Postautor: Luca dodano: 28 maja 2013, 09:24

skawmid pisze:Moja pęknięta szczęka :))

O kurka ale dziwne? Jakaś wada materiałowa, albo co ??
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5080
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

Re: Pierwsze kłopoty i porady

Postautor: dito dodano: 28 maja 2013, 10:41

Luca pisze:
skawmid pisze:Moja pęknięta szczęka :))

O kurka ale dziwne? Jakaś wada materiałowa, albo co ??

niekoniecznie, mogła się gdzieś lekko krzywo ustawić podczas hamowania, jakiś syfek lub brud i ją zgięło lekko i pękła. Pracowałem kiedyś w sklepie motoryzacyjnym to nie takie cuda widziałem np. klocki hamulcowe Bendix (dosyć dobra firma) odklejone okładziny czy pół klocka skruszone, szczęki hamulcowe popękane w różnych miejscach, pokruszone okładziny, poodklejane. Także różne rzeczy się czasami zdarzały bez względu na cenę i renomę producenta.
Awatar użytkownika
dito
Forumowicz
 
Posty: 122
Rejestracja: 26 kwie 2012, 20:49
Lokalizacja: Piła
Motocykl: Aprilia Pegaso
Tel. kom.: 792998668
Płeć: mężczyzna
Wiek: 51

Re: Pierwsze kłopoty i porady

Postautor: skawmid dodano: 19 cze 2013, 15:39

Gdzie jest w JL-250 korek (śruba) spustu ojeju i jak on wygląda? Tam gdzie powinien być w/g instrukcji go nie widzę:(
Lewa w górę i do przodu:)
Awatar użytkownika
skawmid
Forumowicz
 
Posty: 151
Rejestracja: 14 lip 2012, 11:01
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: Jinlun 250 - teraz symatyk
Płeć: mężczyzna
Wiek: 72

Re: Pierwsze kłopoty i porady

Postautor: szpej dodano: 19 cze 2013, 15:50

Sruba ta jest centralnie pod spodem silnika. Najlepszy dostęp do niej jest od stopki.
Podłóż coś bardzo szeroko bo podczas spuszczania oleju będzie on lał się po ramie i wydechu
szpej
Forumowicz
 
Posty: 86
Rejestracja: 18 cze 2013, 09:42
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: jinlun r250 - bobber
Płeć: mężczyzna

PoprzedniaNastępna

Wróć do Jinlun/Romet 250

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości