Łańcuch do Jelonka

Łańcuch do Jelonka

Postautor: abu dodano: 12 sie 2008, 23:25

Tomek prepraszam dopiero teraz mi się przypomniało że miałem dać znać.
Ja mam: łańcuch DID O-ring wzmocniony 520, 108 ogn kupiony na http://www.intermotors.pl kosztuje 242zł. Tylko pamiętaj że skracałem o dwa ogniwa przy zębatce 31 zębów.
Awatar użytkownika
abu
Sympatyk
 
Posty: 507
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:48
Lokalizacja: Orzysz
Motocykl: HONDA CRF 250L
Wiek: 55

Łańcuch do Jelonka

Postautor: LEFTHANDY dodano: 15 sie 2008, 03:49

CJT7 masz może diaksę?
Sprawdź, czy twoje spasione dupsko pasuje do wymarzonego sprzęta: http://cycle-ergo.com/
Awatar użytkownika
LEFTHANDY
Forumowicz
 
Posty: 1620
Rejestracja: 28 mar 2008, 11:02
Lokalizacja: Praga_TARG?WEK
Motocykl: Rude Bettie V250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

Łańcuch do Jelonka

Postautor: Luca dodano: 25 sie 2008, 15:21

cjt7 pisze:Co do łańcucha - zakupiłem ten pierwszy o-ring za 130pln.

No i bardzo dobrze zrobiłeś. taki łańcuch ci spokojnie wystarczy na tych zębatkach. lepszego szkoda zakładać bo i tak pierwsze padną zębatki.
Dopiero jak będziesz wymieniał cały kpl. warto zainwestować w drogi łańcuch, no chyba, że ten okaże sie nie do zajechania to po co przepłacać :mrgreen:
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5109
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

Łańcuch do Jelonka

Postautor: Luca dodano: 25 sie 2008, 15:40

cjt7 pisze:Wygląd ma naprawdę solidny - oczka dużo grubsze - ciężki jak sto diabłówi wogóle taki masywny - w pierwszej chwili myślałem że nie będzie pasował ale rozmiar sie zgadza (na zębatkach). Zobaczymy na ile te oringi są wytrzymałem i czy np nie popękają i będę miał znowu luźno latający - na razie wrażenia pozytywne - jak tylko założe nowe amorki to go przetestuję....

Też mam takie wrażenie, że przy tej mocy motocykla łańcuch będzie nie do zdarcia. O tej firmie też słyszałem dobre słowo, jak materiały zastosowali dobre to zapomnisz, że masz łańcuch.
Smarować teraz też już nie musisz tak często, wystarczy by zębatki nie pracowały na sucho bo łańcuch sam w sobie jest już nasmarowany.
Tego fabrycznego smaru tez nie wycieraj bo to dobre fabryczne zabezpieczenie. Wystarczy tylko założyć i smigać. Nie zapomnij tylko o wsadzić oringi na spince :piwo:
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5109
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

Łańcuch do Jelonka

Postautor: Luca dodano: 25 sie 2008, 15:59

cjt7 pisze: Nie wiem tylko czy jelonek nie straci jednak na mocy bo opory w tym łańcuchu są dużo większe niż w poprzednim - zobaczymy....

No opory przekazywania momentu na tylne koło wzrastają najbardziej przy O ringowym. lepszy pod tym względem jest X ringowy.
Nie ma się jednak co martwić na zapas, z czasem się łańcuch ułoży i będzie pracował znacznie lżej.
W ostateczności możesz tak jak Shipp wygotować oringi w oleju i opory znikną wraz z oringami :D :rotfl:
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5109
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

Łańcuch do Jelonka

Postautor: Largo dodano: 25 sie 2008, 20:09

cjt7 pisze:jak tylko założe nowe amorki to go przetestuję....


A możesz powiedzieć od jakiego motocykla chcesz założyć te amorki? I np gdzie można je dostać i ile kosztują? Wiem, że zadaje dużo pytań, ale zapewniam, że nie szpieguje ani dla Rosji ani dla IPNu ;p
Largo
 

Łańcuch do Jelonka

Postautor: Largo dodano: 26 sie 2008, 19:22

cjt7 pisze:Właśnie przyszły do mnie te amorki (ale ich jeszcze nie oglądałem) - zakupiłem na allegro ten właśnie. Mają tulejki takiej średnicy jak te nasze (10mm dół, 12mm góra i szerokość przy tulejkach 22mm). Nie wiem czy zdadzą egzamin, ale sprawdzę je napewno. Jak będę miał więcej praktycznych uwag to podzielę się spostrzeżeniami w oddzielnym wątku....


Dzięki za odpowiedź. Czekamy na Twoje spostrzeżenia pionierze :D
Largo
 

Łańcuch do Jelonka

Postautor: abu dodano: 26 sie 2008, 21:39

Tomek a zwróciłeś uwagę na długość bo w tych kupionych masz 40 cm, a w naszych 30cm, i nie wiem czy dasz rade je tam wcisnąć. Widziałem na alledrogo amorki do MZ o długości 30 i 32 cm.
Awatar użytkownika
abu
Sympatyk
 
Posty: 507
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:48
Lokalizacja: Orzysz
Motocykl: HONDA CRF 250L
Wiek: 55

Łańcuch do Jelonka

Postautor: Luca dodano: 27 sie 2008, 09:32

cjt7 pisze:Właśnie dlatego je kupiłem - bo mają większą długość/skok co dla mnie ma znaczenie jak jeżdzę z plecaczkiemi wogóle obładowany. Wahacz na podnośniku się opuści więc je wcisnę. Nie wiem jak z tłumieniem ale pożyjemy zobaczymy. A propos amorków zakładam oddzielny temat (żeby już tego nie zaśmiecać i nie denerwować niepotrzebnie Shippa :kwiatek: ) w dziale tematycznym dotyczącym jl-250 albo rometa jak kto woli :P .

10cm więcej to sporo, jeszcze wyjdzie ci jakieś enduro :D
Stopkę boczną też będziesz musiał mieć dłuższą. Deseczka nie wystarczy, trzeba będzie wozić ze sobą pieniek :rotfl:
Mi się wydaje, że tobie trzeba twardsze amory a nie dłuższe. W MZ zawieszenie jest znacznie twardsze niż w Jelonkach.
Ciekawy jestem efektu jak zamontujesz te amory.
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5109
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

Łańcuch do Jelonka

Postautor: scOti dodano: 10 paź 2008, 23:07

cj7 jak tam łańcuch?

bo mój się powoli wyciąga...
scOti
 

Następna

Wróć do Jinlun/Romet 250

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość