Nówka, wysokie obroty

Nówka, wysokie obroty

Postautor: WiliamHamlet dodano: 12 kwie 2013, 22:36

No i mamy za sobą 50 km. W czasie jazdy zdarza się, że po wciśnięciu sprzęgła (puszczony gaz) trzyma wysokie obroty. To samo na neutralu po jeździe. Czy to norma na nie dotarty silnik? :chopper:
Awatar użytkownika
WiliamHamlet
Forumowicz
 
Posty: 20
Rejestracja: 21 mar 2013, 22:32
Lokalizacja: Śląsk
Motocykl: Romet R 250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: Nówka, wysokie obroty

Postautor: Arcon dodano: 12 kwie 2013, 22:39

Najprostsze rozwiązanie - zacina się linka gazu. Rozwiązanie mniej oczywiste - sprawdź luzy zaworowe, w nowych sprzętach bywa, że są źle ustawione.
Arcon
Forumowicz
 
Posty: 1542
Rejestracja: 25 lis 2010, 17:36

Re: Nówka, wysokie obroty

Postautor: WiliamHamlet dodano: 12 kwie 2013, 22:42

eh, chyba się nie znam :( Co zrobić z tą linką? Jak się sprawdza luzy zaworowe?
Awatar użytkownika
WiliamHamlet
Forumowicz
 
Posty: 20
Rejestracja: 21 mar 2013, 22:32
Lokalizacja: Śląsk
Motocykl: Romet R 250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: Nówka, wysokie obroty

Postautor: Michał_66 dodano: 12 kwie 2013, 22:49

Jeżeli to jest nówka na gwarancji to raczej sam nie grzeb chyba że Ci na gwarancji nie zależy
luzy zaworowe sprawdza się w górnym martwym położeniu tłoka na ssaniu powinien mieć od 0,08 do 0,10 na wydechu 0,12 do 0,15
a linkę trzeba nasmarować albo WD 40 lub jakiś inny wynalazek albo strzykaweczka i wstrzyknąć troszkę oleju w pancerz
Michał_66
 

Re: Nówka, wysokie obroty

Postautor: WiliamHamlet dodano: 12 kwie 2013, 23:12

podjade do serwisu. Dzieki za pomoc
Awatar użytkownika
WiliamHamlet
Forumowicz
 
Posty: 20
Rejestracja: 21 mar 2013, 22:32
Lokalizacja: Śląsk
Motocykl: Romet R 250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: Nówka, wysokie obroty

Postautor: Luca dodano: 15 kwie 2013, 09:01

WiliamHamlet pisze:No i mamy za sobą 50 km. W czasie jazdy zdarza się, że po wciśnięciu sprzęgła (puszczony gaz) trzyma wysokie obroty. To samo na neutralu po jeździe. Czy to norma na nie dotarty silnik? :chopper:

A śrubką przy gaźniku z plastikowym łbem to kręciłeś?
Nowy silnik się układa i coraz lżej pracuje. Śruba jest po to by właściwie ustawić obroty jałowe.
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5080
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

Re: Nówka, wysokie obroty

Postautor: Valdijo dodano: 15 kwie 2013, 15:37

Stawiam na to co pisze Luca - miałem tak przy Challeger 200 pierwsza moja robota , regulacja obrotów jałowych śrubą z plastikowym łbem i regulacja składu mieszanki - objawy po skończonej jeździe na rozgrzanym silniku obroty sie podnosiły :)
Awatar użytkownika
Valdijo
Klubowicz
 
Posty: 479
Rejestracja: 01 maja 2010, 20:03
Lokalizacja: Zawadzkie
Motocykl: Yamaha XJ900S Diversion
Tel. kom.: 602807280
Płeć: mężczyzna
Wiek: 55

Re: Nówka, wysokie obroty

Postautor: adamsson dodano: 24 kwie 2013, 20:40

A tak wlasciwie, to jakie powinny byc "normalne" obroty rozgrzanego silnika? Bo mi ponizej 2500, zaczynna juz nie rowno pracowac.
Awatar użytkownika
adamsson
Forumowicz
 
Posty: 57
Rejestracja: 10 paź 2012, 01:02
Lokalizacja: Lodz
Motocykl: Jinlun R-250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: Nówka, wysokie obroty

Postautor: eNgine dodano: 24 kwie 2013, 20:44

1800 obr/min, jeśli mimo rozgrzania pracuje nierówno to trzeba wyregulować skład mieszanki wolnych obrotów, ewentualnie zsynchronizować gaźniki. Sprawdź też, czy nie zasysa gdzieś lewego powietrza (puszka filtra powietrza i cała droga przez gaźnik do cylindrów musi być szczelna, aby wytwarzało się odpowiednie podciśnienie).
Awatar użytkownika
eNgine
Sympatyk
 
Posty: 925
Rejestracja: 05 kwie 2009, 12:47
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Honda NC700XA
Tel. kom.: 503365832
Płeć: mężczyzna
Wiek: 39


Wróć do Jinlun/Romet 250

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości