Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.
Linka ma zawsze możliwość regulacji. Weź tą 118.5 jeżeli końcówki pasują, myślę że dwa centymetry w jedną bądź drugą wyregulujesz na klamce lub śrubie. Zamontowanej linki nie ma jak zmierzyć. SPRAWDŹ TYLKO KOŃCÓWKI!
P.S. Sama długość linki niewiele znaczy. Ważny jest stosunek pancerza do linki.
Moim zdaniem długość linki ma znaczenie. Ja mam wrażenie, że u mnie poprzedni właściciel zamontował zbyt długą linkę i nie mam jak jej za zbyt puścić. Jak poprowadzę ją tak jak powinna iść to wystaje mi przed przednią lampę. Nie da rady jej cofnąć bo wtedy się za mocno załamuje i strasznie ciężko jest wycisnąć sprzęgło.
To nie prędkość jest nie bezpieczna tylko gwałtowna jej utrata. Pamiętaj, nie jeździj szybciej niż Twój Anioł Stróż umie latać.
Po raz drugi musialem wymieniac linke, ale teraz mam problem z wlasciwym jej ustawieniem. Jak ja bardziej naciagne to sam sie wysprzegla, a jak poluzuje ze prawie manetka jest luzna, to mam problem z wrzuceniem 3 biegu i czasami przy redukcji.
Regulujesz przy silniku czy przy klamce ? Wydaje mi się, że regulacji jest sporo - więc na 100 % powinno się dać poprawnie wyregulować. Luz na klamce powinien być około 10 - 15 mm patrząc na koniec klamki.
eNgine pisze:Jakbyś potrzebował pomocy to możemy się gdzieś spotkać na mieście, zerknę co i jak.
Myslalem ze poradze sobie sam, ale chyba nie dam rady. Teraz do niedzieli jestem zawalony robota, ale jak bys znalazl czas w przyszlym tyg, ale nie wczesniej niz w srode. Bede mial nocna zmiane wiec bede caly dzien w domu. Mieszkam w okolicy cmentarza na dolach, ale moge podjechac gdzie bedzie ci pasowac.