Modyfikacje R250

Modyfikacje R250

Postautor: scOti dodano: 05 cze 2009, 13:34

Jak oze dawno mnie tu nie bylo, nie gniewajcie sie jak ktos juz o tym pisal, a ja przeoczyłem.

Mianowicie chodzi mi o motorek kolegi bober.

Nie dość że dokonał on kilku fajnych modyfikacji sprzętowych to zaciekawił mnie wygląd:
Obrazek

Obrazek

muszę przyznać że ciekawie wygląda bez tylniego siedzenia, zastanawiam się jednak czy nie próbował ktoś zdemontowac jeszcze kufrów/sakw?
scOti
 

Modyfikacje R250

Postautor: LEFTHANDY dodano: 05 cze 2009, 14:52

Na stronie KCM jest zajebista przeróbka.
Obrazek
Sprawdź, czy twoje spasione dupsko pasuje do wymarzonego sprzęta: http://cycle-ergo.com/
Awatar użytkownika
LEFTHANDY
Forumowicz
 
Posty: 1620
Rejestracja: 28 mar 2008, 11:02
Lokalizacja: Praga_TARG?WEK
Motocykl: Rude Bettie V250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

Modyfikacje R250

Postautor: scOti dodano: 05 cze 2009, 15:18

Lefty, fabrycznie takiego sprzedaja:

http://www.sjbikes.co.uk/5.html
scOti
 

Modyfikacje R250

Postautor: LEFTHANDY dodano: 05 cze 2009, 17:52

A skąd. To przeróbki. Customing oferowany przez tą firmę.

http://www.sjbikes.co.uk/22.html
Sprawdź, czy twoje spasione dupsko pasuje do wymarzonego sprzęta: http://cycle-ergo.com/
Awatar użytkownika
LEFTHANDY
Forumowicz
 
Posty: 1620
Rejestracja: 28 mar 2008, 11:02
Lokalizacja: Praga_TARG?WEK
Motocykl: Rude Bettie V250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

Modyfikacje R250

Postautor: scOti dodano: 05 cze 2009, 18:03

no no racja. Szkoda mi ciac troche blotnikow, ale moze sie pokusze o demontac tylniej kanapki, oparcia i kufrow by zobaczyc jak to wyglada


hehe podobny troche:

Obrazek
scOti
 

Modyfikacje R250

Postautor: Artur dodano: 07 cze 2009, 08:40

witajcie
Wczoraj rano przeglądając forum wpadłem na ten post i szczęka mi opadła z wrażenia jak zobaczyłem te zdjęcia R250-tki. z miejsca poleciałem do garażu wsiadłem na motor zrobiłem rundkę do Świdwina na zlot "OLE KARTER KLUB-u", tam kawę odpiłem, pogadałem, i wróciłem. Kolejne 200 km pękło :-)
I zacząłem rozbierać moją R250.
Jeszcze tylko żeby był lakier matowy. To było by naprawdę idealnie.
Obrazek

http://chomikuj.pl/budyn73
Awatar użytkownika
Artur
Klubowicz
 
Posty: 272
Rejestracja: 31 maja 2009, 15:51
Lokalizacja: Koszalin
Motocykl: URAL Ranger Yamal 2013
Tel. kom.: 502278629
Płeć: mężczyzna
Komunikator: 3762340 gg
Wiek: 51

Modyfikacje R250

Postautor: LEFTHANDY dodano: 07 cze 2009, 08:59

No i masz już jakiś koncept?
Sprawdź, czy twoje spasione dupsko pasuje do wymarzonego sprzęta: http://cycle-ergo.com/
Awatar użytkownika
LEFTHANDY
Forumowicz
 
Posty: 1620
Rejestracja: 28 mar 2008, 11:02
Lokalizacja: Praga_TARG?WEK
Motocykl: Rude Bettie V250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

Modyfikacje R250

Postautor: scOti dodano: 07 cze 2009, 17:43

ja mysle nad taka koncepcja:

Obrazek

szczegolnie podoba mi sie stop - tablica z boku, myslalem tez by siedzenie obnizyc - ciekawe ile w Romecie beda chcieli za nowe, zeby na obecnym nie kombinowac:)

lampy przednie sa jeszcze fajne po 50 funtow

Obrazek
Obrazek
scOti
 

Modyfikacje R250

Postautor: Artur dodano: 07 cze 2009, 19:23

tylko pewnie "kłpopciki" by były przy corocznym badaniu technicznym ;-) z takim stopem posting.php?mode=edit&f=3&p=17150#
:)
Awatar użytkownika
Artur
Klubowicz
 
Posty: 272
Rejestracja: 31 maja 2009, 15:51
Lokalizacja: Koszalin
Motocykl: URAL Ranger Yamal 2013
Tel. kom.: 502278629
Płeć: mężczyzna
Komunikator: 3762340 gg
Wiek: 51

Modyfikacje R250

Postautor: scOti dodano: 07 cze 2009, 19:40

Artur_Koszalin_R-250 pisze:tylko pewnie "kłpopciki" by były przy corocznym badaniu technicznym ;-) z takim stopem posting.php?mode=edit&f=3&p=17150#
:)



Arturze, nie bardzo:
http://www.stacja.com.pl/prawo/2003/0262/0262_6.htm

wysokość:
350÷1.500 8) 35) dla motocykla najmniejsza wysokość wynosi 250 mm


właściwości świetlne:
światłość powinna być wyraźnie większa niż światłość świateł pozycyjnych tylnych


przypisy:
8) Dla motocykla - 1.200 mm; dla ciągnika - 1.900 mm; jeżeli konstrukcja pojazdu (z wyjątkiem motocykla) nie pozwala na zachowanie wymaganej wysokości, dopuszcza się 2.100 mm (dla ciągnika 2.300 mm).

35) Światła dodatkowe, jeśli występują, powinny być umieszczone na możliwie największej wysokości pozwalającej na spełnienie wymagań dotyczących rozmieszczenia na szerokości pojazdu i symetrii świateł oraz nie niżej niż 600 mm ponad światłami obowiązkowymi.


przy dobrych LED'ach to juz pewnie nikt sie nie przyczepi. Jedynie dobrze by było żeby odblask był połączony z tą lampą ;]

Ale piszemy o tym tak, jak by ktoś to sprawdzał:) hehe
scOti
 

Następna

Wróć do Jinlun/Romet 250

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

cron