opis silnika 150

opis silnika 150

Postautor: Zimny dodano: 16 lut 2011, 22:53

Ale generalnie części do Motobi wektor są dostępne?Bo z tego co się orientuję to motobi wycofało się ze sprzedaży tego modelu i stąd moje pytanie jak kupujecie części?czy jest jakiś problem z dostępnością czy są raczej "od ręki"?Pytam ponieważ przejrzałem allegro i sklepy internetowe i nie ma tego wiele.Pozostaje jeszcze Hart i Intercars ale nie sprawdzałem jeszcze ich katalogów, jak kupujecie części do wektorów?
Awatar użytkownika
Zimny
Forumowicz
 
Posty: 42
Rejestracja: 10 sty 2011, 15:33
Lokalizacja: Częstochowa
Motocykl: Jawa 634-7
Płeć: mężczyzna
Wiek: 32

opis silnika 150

Postautor: Peter dodano: 17 lut 2011, 11:13

Części do wektora... Jak chciałem kupić zębatkę tylną z kątów wrocławskich to nie szło się z nimi dogadać twierdzili że brak... Zadzwoniłem jednak do serwisu ich z reszta i po rozmowie z gościem (on dzwonił jako serwis do kątów) okazało się że jedna sztukę maja i mu wyślą.. Przednią z gościem dopasowywaliśmy z katalogu rometa. Dałem mu do ręki moją zębatę pomierzył posprawdzał i w katalogu znalazł.. Ot długa historia... Na dystrybutora wektora nie ma co liczyć. Jedyne co to ukłony do zgromadzonych na forum i podziękowania za pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Było by znacznie łatwiej gdyby było raz jasno stwierdzone co to za silnik a nie że "robiony na podzespołach hondy rebel"
Awatar użytkownika
Peter
Forumowicz
 
Posty: 444
Rejestracja: 25 cze 2010, 10:07
Lokalizacja: Pi?a Wielkopolska
Motocykl: Wektor 150-3 FD, Yamaha XV750
Płeć: mężczyzna

opis silnika 150

Postautor: Zimny dodano: 18 lut 2011, 00:11

Aha, no ale część typu zębatka można spasować, co do silnika to mogliby się faktycznie określić, cóż to wkładają bo moim zdaniem to całe "na licencji" to jest lipa, i wątpię że nawet w przypadku licencjonowanego silnika wszystkie części są zgodne z oryginałem i pasują.Ja obawiam się właśnie jak to będzie z dostępnością podzespołów silnika do wektora, bo jeśli chodzi o jednocylindrowa 150-tki to są one raczej dostępne a tutaj taki nieco "egzotyczny" silnik mamy pod bakiem. Największy niepokój budzi we mnie dostępność n.p tłoków, zaworów, wału, uszczelek silnika, pierścieni(tak wiem ekstremalne przykłady), no cóż miejmy nadzieję że wektor nie będzie mega awaryjny i trochę pojeżdżę zanim przyjdzie pierwszy raz zrzucić dekle.
Awatar użytkownika
Zimny
Forumowicz
 
Posty: 42
Rejestracja: 10 sty 2011, 15:33
Lokalizacja: Częstochowa
Motocykl: Jawa 634-7
Płeć: mężczyzna
Wiek: 32

opis silnika 150

Postautor: Peter dodano: 18 lut 2011, 14:31

Jak na razie mam nakręcone 15000 z kawałkiem i z silnikiem nie miałem problemów. Oby tak dalej działał to będzie dobrze.
Awatar użytkownika
Peter
Forumowicz
 
Posty: 444
Rejestracja: 25 cze 2010, 10:07
Lokalizacja: Pi?a Wielkopolska
Motocykl: Wektor 150-3 FD, Yamaha XV750
Płeć: mężczyzna

opis silnika 150

Postautor: Zimny dodano: 18 lut 2011, 17:25

To mnie trochę podbudowałeś, bo mam na liczniku nakręcone dopiero 4 k km z groszem, mimo wszystko coś mi się nie podoba bo na wydechu znajduje mi się olej, poza tym wydaje mi się że coś nie tak jest z pierścieniami co może być jednym powodem(podpowiedział mi to topic na tym forum założony przez poprzedniego wlaściciela mojej maszynki)zobaczymy zatem jak to będzie gdy zacznie się sezon, czy konieczne będzie grzebanie czy obejdzie się bez:)
Awatar użytkownika
Zimny
Forumowicz
 
Posty: 42
Rejestracja: 10 sty 2011, 15:33
Lokalizacja: Częstochowa
Motocykl: Jawa 634-7
Płeć: mężczyzna
Wiek: 32

Poprzednia

Wróć do Jinlun/Romet 150

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron