Gaźnik Wektor 150-3 FD

Gaźnik Wektor 150-3 FD

Postautor: showman4ff4 dodano: 12 lut 2011, 17:27

Dziś po wyczyszczeniu komory iglicy jak wyżej kolega pisał, pojechałem na test mały pojeździłem chwile po okolicy by dogrzać silnik a potem sprawdziłem osiągi, fakt moc się poprawiła przez przeczyszczenie komory gdzie znajduje się iglica, :oklasky: ale przy prędkości ok 80km/h na 5 biegu dodaje gazu na 100% i silnik się dławi na jeden cylinder tylko. :zalamka: Przez to strzela w rurę. :zalamka: Jaka może być tego przyczyna bo to co napisał kolega wyżej pomogło tylko w tym że zwiększyła się moc silnika i to odczuwalnie. Proszę o rade... ???
Awatar użytkownika
showman4ff4
Forumowicz
 
Posty: 192
Rejestracja: 07 lut 2011, 23:33
Lokalizacja: Chrzanów
Motocykl: Wektor 150
Płeć: mężczyzna
Wiek: 33

Gaźnik Wektor 150-3 FD

Postautor: Luca dodano: 14 lut 2011, 10:57

A świece i kable zapłonowe wymieniałeś?
Filtr masz czysty i nie łapie nigdzie poza obudową lewego powietrza?
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5080
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

Gaźnik Wektor 150-3 FD

Postautor: showman4ff4 dodano: 14 lut 2011, 14:56

świeca jest dobra, wypalona kable nigdzie na maja przebicia nie widać tego nawet w nocy by coś biło i iskry są takie by konia zabiło. :czapa: To musi być coś z gaźnikiem??? A może być taka przyczyna że zawór wydechu się nie domyka <rozregulowane luzy zaworowe???> do końca i jak się nazbiera w rurze paliwo niespalone czy coś takiego to wtedy pod wpływem gorąca wybucha i efektem tego są strzały??? :zalamka: :zalamka: :zalamka:
Awatar użytkownika
showman4ff4
Forumowicz
 
Posty: 192
Rejestracja: 07 lut 2011, 23:33
Lokalizacja: Chrzanów
Motocykl: Wektor 150
Płeć: mężczyzna
Wiek: 33

Gaźnik Wektor 150-3 FD

Postautor: Luca dodano: 14 lut 2011, 16:32

Jeśl;i po stronie elektrycznej jest ok to kolejną przyczyną może być niewłaściwa mieszanka paliwowo-powietrzna.
Co do zaworów to założyłem, że są dobrze ustawione, ale jak nie zaglądałeś to koniecznie śprawdź.
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5080
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

Gaźnik Wektor 150-3 FD

Postautor: showman4ff4 dodano: 14 lut 2011, 19:03

Na zaworach to ja się nie znam zupełnie więc nie pcham się tam, gdzieś w marcu jak się ociepli to pojadę do gościa na ustawianie ale to dopiero w marcu gdzieś bo brak $$ :wnerw: A gdzie się reguluje tą mieszankę paliwowo powietrzną ?? Kiedyś słyszałem że się podpina Wakuometr pod gaźniki i się reguluje czy synchronizuje jakoś tak, ale o tym też jestem zielony... Dziś się dobrze przyglądałem króćcom między gaźnikiem a blokiem silnika. Są takie jak by popękania ryski malutkie ale raczej a nawet moim zdaniem nie pękło to tak by ciągną lewe powietrze. :pisze:

P.S.
Może kolega Luca poradził by fachową poradą jak się zabrać do regulacji luzów zaworowych. ??? :rad:
Awatar użytkownika
showman4ff4
Forumowicz
 
Posty: 192
Rejestracja: 07 lut 2011, 23:33
Lokalizacja: Chrzanów
Motocykl: Wektor 150
Płeć: mężczyzna
Wiek: 33

Gaźnik Wektor 150-3 FD

Postautor: Deamiens dodano: 14 lut 2011, 20:00

Nigdy nie "otwierałem" 150`tki, ale na forum jest o regulacji zaworów w 250... Zasada działania jest identyczna :).
Awatar użytkownika
Deamiens
Forumowicz
 
Posty: 1312
Rejestracja: 20 cze 2010, 20:47
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: DR800, DL1000
Tel. kom.: 696082016
Płeć: mężczyzna
Wiek: 36

Gaźnik Wektor 150-3 FD

Postautor: Luca dodano: 15 lut 2011, 10:19

W wersji dwucylindrowej 150-tki najczęściej luzy zaworowe ustawiają ssący i wydechowy na 0,05mm. Na temat ustawiania luzów masz trochę na forum, trzeba tylko poszukać i można sobie to zrobić samemu.
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5080
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

Gaźnik Wektor 150-3 FD

Postautor: showman4ff4 dodano: 15 lut 2011, 16:06

A możesz mi jeszcze opisać jak ma być ustawione magneto???? ;)
Awatar użytkownika
showman4ff4
Forumowicz
 
Posty: 192
Rejestracja: 07 lut 2011, 23:33
Lokalizacja: Chrzanów
Motocykl: Wektor 150
Płeć: mężczyzna
Wiek: 33

Gaźnik Wektor 150-3 FD

Postautor: Lupus dodano: 15 lut 2011, 22:47

W wersji jednocylindrowej jinluna 150-5, zawory ssące i wydechowe też są na 0,05 (mam instrukcję i tam tak napisano).
Awatar użytkownika
Lupus
Sympatyk
 
Posty: 1305
Rejestracja: 27 sty 2009, 20:29
Lokalizacja: Dzierżoniów
Motocykl: Honda CBF 600S
Płeć: mężczyzna
Komunikator: whatsup :D
Wiek: 45

Gaźnik Wektor 150-3 FD

Postautor: Luca dodano: 16 lut 2011, 09:42

showman4ff4 pisze:A możesz mi jeszcze opisać jak ma być ustawione magneto???? ;)

Powinien być znak na magnecie i ustawiasz w GMP, czyli w Górnym Martwym Punkcie tłoka (najczęściej znak jest wtedy pionowo do góry, ale czasem u róznych producentów spotyka się odstępstwa).
Sam się mało do tego stosuję i ustawiam dany zawór, gdy przeciwległy zawór jest maksymalnie wciśnięty. Później jak kontroluję luzy w GMP, to mi się raczej potwierdza. :)
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5080
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

PoprzedniaNastępna

Wróć do Jinlun/Romet 150

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron