Świece

Świece

Postautor: Kubrick dodano: 18 kwie 2009, 22:03

A więc jednak... U mnie jest zapasowa świeca! :) :) :)
Awatar użytkownika
Kubrick
Klubowicz
 
Posty: 827
Rejestracja: 19 mar 2009, 10:59
Lokalizacja: NS- Krk
Motocykl: RometR-150->KawasakiVN800CL
Płeć: kobieta
Wiek: 39

Świece

Postautor: Lupus dodano: 18 kwie 2009, 22:54

jelonki od kingwaya też maja kopkę i są oznaczone jako 150-5
Awatar użytkownika
Lupus
Sympatyk
 
Posty: 1305
Rejestracja: 27 sty 2009, 20:29
Lokalizacja: Dzierżoniów
Motocykl: Honda CBF 600S
Płeć: mężczyzna
Komunikator: whatsup :D
Wiek: 45

Świece

Postautor: Lupus dodano: 19 kwie 2009, 13:09

:) tylko nie maja świecy zapasowej :) zdaje się że Romki mają więcej zegarów bo w jelonku tylko prędkościomierz
Awatar użytkownika
Lupus
Sympatyk
 
Posty: 1305
Rejestracja: 27 sty 2009, 20:29
Lokalizacja: Dzierżoniów
Motocykl: Honda CBF 600S
Płeć: mężczyzna
Komunikator: whatsup :D
Wiek: 45

Świece

Postautor: dorplas dodano: 23 wrz 2009, 16:56

grzenio pisze:jakiś szajs 'champion' czy cuś...

ooo kolego Champion to nie szajs te świece z dobrych półek są, nie twierdząc że są najlepsze
----------------------------------------------------------------------------------
Myśl Za Dużo! a stworzysz problem, którego wcześniej nie było!
Awatar użytkownika
dorplas
Klubowicz
 
Posty: 1538
Rejestracja: 28 wrz 2008, 17:35
Lokalizacja: Chojnice GCH .....
Motocykl: NIGHTHAWK 750S
Płeć: mężczyzna
Komunikator: GG 827772
Wiek: 46

Świece

Postautor: Shipp dodano: 23 wrz 2009, 19:01

verdgar pisze:świece do motocykli są zazwyczaj kojarzone tylko z NGK a robi je sporo firm (DENSO, czy nawet Iskra)

NGK robi się w wielu miejscach w Europie, m.in. w Turcji /mają najgorszą sławę/. Aby miec pewnośc, że świece się oryginalne prod. japońskiej, musi na opakowaniu byc napis: made in Nagoya, Japan. Jeśli jest, można byc pewnym że świece dobrze posłużą.
Shipp
Forumowicz
 
Posty: 1345
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:42
Motocykl: .

Świece

Postautor: Kris dodano: 23 wrz 2009, 20:04

Shipp ma rację. Posiadanie technologii to nie wszystko. Liczy się jeszcze jakość wykonania. Ja w poprzednim motongu też trafiłem na tureckie i gdy silnik się dobrze zagrzał, jedna świeca przestawała pracować. Zmieniłem na yaponske i było ok.
Awatar użytkownika
Kris
Sympatyk
 
Posty: 415
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:20
Lokalizacja: Trojmiasto - przewaga Gdyni
Motocykl: Zipp Raven
Tel. kom.: 501963905
Płeć: mężczyzna
Wiek: 55

Świece

Postautor: stahuza dodano: 24 wrz 2009, 09:04

grzenio pisze:
dorplas pisze:
grzenio pisze:jakiś szajs 'champion' czy cuś...

ooo kolego Champion to nie szajs te świece z dobrych półek są, nie twierdząc że są najlepsze

W takim razie zwracam honor, moje przekonania raczej wynikają z pewnej nieznajomości produktu poprzez ciągłe molestowanie mnie przez rożnych mechaników i tzw doradców ISKRĄ BOSCHEM i NGK właśnie...
Swoją droga to ciekawostka taka bo książce serwisowej napisane jest że producent zaleca stosowanie NGK a do moto wkręcają Chempiona, czyli wychodzi na to że wkręcają to co mają a jak nie mają to nic nie wkręcają, tak też jest czasem z innymi elementami lub śrubami, np jednej z gum pod bakiem brak bo nie mieli, do skręcenia lampy dwa różne rodzaje wkrętów... :))

Jak kogoś interesują szczegóły to jest fajna strona o NGK http://www.ngkntk.pl/Jak_rozgryzc_kod_NGK.1316.0.html
Natomiast świece CHAMPION zawsze były traktowane jako jedne z najlepszych.
stahuza
Forumowicz
 
Posty: 54
Rejestracja: 17 kwie 2009, 21:38

Świece

Postautor: taurus dodano: 28 cze 2010, 13:27

grzenio pisze:To dobrze że te świece champion są dobre bo mam dwie, druga to atrapa jako zapas może posłużyć a dodatkowo mam jeszcze nową NGK D7EA jaką zaleca właśnie producent ta champion maj inne parametry ale na razie chodzi...

Witam !!!
Od niedawna jestem posiadaczem R150 Chopper i wykręciłem te świece niby CHAMPION. Przeszukałem neta i takich świec tej firmy nie znalazłem. Wszystkie świece tej firmy mają biały porcelanowy korpus. Uważam, że są to CHRL pod tą nazwą. Motorek po wymianie tych świec na NGKD7EA całkowicie inaczej gada:)
Awatar użytkownika
taurus
Forumowicz
 
Posty: 8
Rejestracja: 25 cze 2010, 18:33
Lokalizacja: Sk?rzewo
Motocykl: Romet R-150 Chopper
Tel. kom.: 501
Płeć: mężczyzna
Wiek: 59

Świece

Postautor: markm dodano: 19 wrz 2010, 11:33

Co do ciepłoty świec i różnic między NGK D7EA a D8EA to mój dawny romet (Z150) chodził lepiej na D8EA. To samo planuje założyć do mojego nowo zakupionego R-150. Nurtuje mnie jeszcze ta druga niepodłączona świeca. Jakby zakupić drugą cewkę, podłączyć ją równolegle i podłączyć tą drugą świece aby dawała iskrę w tym samym momencie co piwerwsza. Czy to by coś pomogło w szybkości spalania mieszanki w komorze cylindra? Co za tym idzie wzrosła by moc i delikatnie spadło zużycie paliwa.

Czy ktoś próbował takiej operacji?, czy to się opłaca i mam nadzieje ze nie szkodzi silnikowi? Proszę o opinię w tym temacie
markm
 

Świece

Postautor: eNgine dodano: 19 wrz 2010, 16:50

Podejrzewam, że przy tej pojemności różnicy nie byłoby żadnej. Zapłon w tym samym momencie, spalana jest dokładnie taka sama ilość mieszanki (ją przecież dozuje gaźnik), większe obciążenie alternatora (2 cewki zamiast jednej). Do zastosowania 2 świec na jeden cylinder są przygotowane specjalne silniki - jak twinspark Alfy Romeo, przy czym i tak odbywa się to na innej zasadzie.
Awatar użytkownika
eNgine
Sympatyk
 
Posty: 925
Rejestracja: 05 kwie 2009, 12:47
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Honda NC700XA
Tel. kom.: 503365832
Płeć: mężczyzna
Wiek: 39

PoprzedniaNastępna

Wróć do Jinlun/Romet 150

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości