Gaźnik Wektor 150-3 FD

Gaźnik Wektor 150-3 FD

Postautor: showman4ff4 dodano: 16 lut 2011, 15:39

Mam na magnecie taką kreskę czerwona na moim chomiku w dziale silnik jest fotka dokładna magneta. Czy o ta kreskę chodzi... ??? ustawiam tłok pierwszy w tym punkcie czyli tłok od strony magneta i co wtedy??? trzeba mieć szczelinomierz <gdzie się go zakłada?? miedzy popychaczem a zaworem i wtedy się dokręca śrubkę do takiego momentu by szczelinomierz siedział twardo czy jak??? na cylindrze mam dwa zawory. przy ustawianiu ssącego jak mam być magneto ustawione a jak przy wydechu???? Pytałem się w serwisie keeway ile by wziął za to korektę, powiedział 100zł. Lecz za 100 można sobie coś kupić albo mieć na paliwo. Więc chciał bym się do tego wsiąść w sposób profesjonalny a na dzień dzisiejszy wiem ze musi być ustawione w gmp ale na który tłok i na który zawór wtedy ustawiać. :zalamka: <to jest zbyt trudne, albo sie tylko takie wydaje.>
Awatar użytkownika
showman4ff4
Forumowicz
 
Posty: 192
Rejestracja: 07 lut 2011, 23:33
Lokalizacja: Chrzanów
Motocykl: Wektor 150
Płeć: mężczyzna
Wiek: 34

Gaźnik Wektor 150-3 FD

Postautor: Peter dodano: 16 lut 2011, 16:03

showman4ff4 pisze:Mam na magnecie taką kreskę czerwona na moim chomiku w dziale silnik jest fotka dokładna magneta.

Gdyby jeszcze było hasło do pliku to można by zdjęcie odpalić... chyba że tylko mi nie pokazuje _bezradny
Awatar użytkownika
Peter
Forumowicz
 
Posty: 444
Rejestracja: 25 cze 2010, 10:07
Lokalizacja: Pi?a Wielkopolska
Motocykl: Wektor 150-3 FD, Yamaha XV750
Płeć: mężczyzna

Gaźnik Wektor 150-3 FD

Postautor: showman4ff4 dodano: 16 lut 2011, 17:38

Teraz już prawdopodobnie można.. :D :buttrock: :buttrock:
Awatar użytkownika
showman4ff4
Forumowicz
 
Posty: 192
Rejestracja: 07 lut 2011, 23:33
Lokalizacja: Chrzanów
Motocykl: Wektor 150
Płeć: mężczyzna
Wiek: 34

Gaźnik Wektor 150-3 FD

Postautor: Deamiens dodano: 16 lut 2011, 17:55

Pisałem kilka postów wcześniej - poradnik jest na forum, zasada regulacji ta sama... Nawet mogę Cię poprowadzić do niego "za rączkę" - viewtopic.php?f=23&t=583 . Ja na jego podstawie wyregulowałem luzy u siebie, choć nigdy wcześniej tego nie robiłem. Chyba że problem jest w czymś innym, ale z Twojego postu wiele nie zrozumiałem...
Awatar użytkownika
Deamiens
Forumowicz
 
Posty: 1312
Rejestracja: 20 cze 2010, 20:47
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: DR800, DL1000
Tel. kom.: 696082016
Płeć: mężczyzna
Wiek: 36

Gaźnik Wektor 150-3 FD

Postautor: showman4ff4 dodano: 16 mar 2011, 20:17

Dalej mam problem z strzelaniem w wydech. Przy ok 6 tyś obrotów i więcej na 2-3-4-5 biegu przymuli na 1-2 sek i strzeli w wydech tylko na 2 cylinder. :wrr: Przy przejechaniu ostatnio 60 kilometrów świece obie wypalone. Przy prędkości ok 75km/h na autostradzie zaczynał mulić bo wchodził w granice 6 tyś obrotów. Fajki na świecach całe kable do cewek zapłonowych bez pęknięć. gaźnik czyszczony każda dysza przedmuchana. Możliwe że może być to źle ustawiony gaźnik śrubką między gaźnikową??? czy może to być źle dobrana mieszanka paliwo powietrzna. Króćce ssące i dolotowe są szczelne. air-box szczelny. Filtr drożny. Zawory były regulowane, jest 0.10 ssący 0.15 wydech. A może to być przyczyną tego że np. moduł zapłonowy jest zablokowany i powyżej 6 tyś obrotów odcina mu iskrę??? czy może to być zapłon przestawiony??? Już nie mam siły do niego. do 70 km/h jest wszystko luzik i fajnie powyżej zaczyna się IRAK. Strzały jak na wojnie. :wrr: Może warto wymienić moduły zapłonowe. Mam dwa takie urządzenia. Każde chyba na jedna świece przychodzi?? Na allegro znalazłem takie coś odblokowane i pisze że zwiększa moc do 5-6 koni mech. i poprawia osiągi. Może tu leży problem w modułach zapłonowych???

RATUJCIE MOJE NERWY :(
Awatar użytkownika
showman4ff4
Forumowicz
 
Posty: 192
Rejestracja: 07 lut 2011, 23:33
Lokalizacja: Chrzanów
Motocykl: Wektor 150
Płeć: mężczyzna
Wiek: 34

Gaźnik Wektor 150-3 FD

Postautor: dziapi dodano: 16 mar 2011, 20:48

showman4ff4 pisze: przymuli na 1-2 sek i strzeli w wydech tylko na 2 cylinder. (

Skoro muli to znaczy, że nie ma spalania i mieszanka jest pompowana do wydechu, a jak już odpali to wypali później i to co w wydechu - czyli strzał.
Możesz mieć problem z modułem zapłonowym, ale to mniej prawdopodobne bo i przy niższych obrotach byłyby problemy.
Aby moduł dał iskrę musi dostać impuls z silnika - nie wiem jak w twoim sprzęcie jest wyzwalany jest ten impuls, ale jeśli jest to np. jakaś krzywka, to może być np. popuszczona śruba mocująca krzywkę lub przerywacz obwodu impulsowego, a wtedy przy wyższych obrotach (większych wibracjach) okresowo nie daje impulsu.
To tylko moje dywagacje, ale być może gaźnik i moduł są w porządku, a należałoby sprawdzić gdzie i jak wyzwalany jest impuls i czy tam jest wszystko w porządku.
Awatar użytkownika
dziapi
Forumowicz
 
Posty: 82
Rejestracja: 10 gru 2010, 21:17
Lokalizacja: okolice Krosna
Motocykl: V-star XVS 650 A
Płeć: mężczyzna
Wiek: 63

Gaźnik Wektor 150-3 FD

Postautor: showman4ff4 dodano: 16 mar 2011, 20:57

Na kole zamachowym magnecie jest takie wypuklenie i jak jest 2 cylindrowy mój sprzęt to są takie jak by czujniki i myślę że jak się magneto obraca to te czujki cala impuls. Mój moto to też 150 i powinno być tak samo jak u Ciebie. A w Romecie jak gdzie jest ten impulsator bo może u mnie tak samo będzie...
Awatar użytkownika
showman4ff4
Forumowicz
 
Posty: 192
Rejestracja: 07 lut 2011, 23:33
Lokalizacja: Chrzanów
Motocykl: Wektor 150
Płeć: mężczyzna
Wiek: 34

Gaźnik Wektor 150-3 FD

Postautor: dziapi dodano: 16 mar 2011, 21:04

O ile się nie mylę to twój jest dwucylindrowy, a mój ma jeden cylinder i konstrukcyjnie się różnią. Ja swojego jeszcze nie rozkręcałem - gwarancja w polowie- więc w tym nie pomogę, ale może Peter coś więcej wie w tym temacie.
Może szwankuje jeden z czujników, albo przewód od niego.
Awatar użytkownika
dziapi
Forumowicz
 
Posty: 82
Rejestracja: 10 gru 2010, 21:17
Lokalizacja: okolice Krosna
Motocykl: V-star XVS 650 A
Płeć: mężczyzna
Wiek: 63

Gaźnik Wektor 150-3 FD

Postautor: Deamiens dodano: 16 mar 2011, 22:02

Jaki masz kolor świec? Jak bardzo jasny w stronę białego, spróbuj dać mu więcej paliwa w stosunku do powietrza, ja miałem podobne objawy jak gaźnik dostawał zbyt dużo powietrza.
Awatar użytkownika
Deamiens
Forumowicz
 
Posty: 1312
Rejestracja: 20 cze 2010, 20:47
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: DR800, DL1000
Tel. kom.: 696082016
Płeć: mężczyzna
Wiek: 36

Gaźnik Wektor 150-3 FD

Postautor: motomaciey dodano: 16 mar 2011, 22:25

Zacznij od podstawowej sprawy i przełóż świece, jeśli to ich wina to będzie strzelać w drugi wydech. Wrzuć proszę fotki swojego silnika ba jestem ciekawy jaki to typ. Zapłonu w swoim motocyklu nie przestawisz bo jest elektroniczny, nie ma żadnych krzywek, musiał by się przekręcić czop wału albo zerwać klin magneta.
Awatar użytkownika
motomaciey
Forumowicz
 
Posty: 31
Rejestracja: 18 lut 2011, 16:29
Lokalizacja: Grudzi?dz
Motocykl: Zbudowany od podstaw
Tel. kom.: 666
Płeć: mężczyzna
Wiek: 39

PoprzedniaNastępna

Wróć do Jinlun/Romet 150

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość