Moduł Blue Casoli

Moduł Blue Casoli

Postautor: Karol dodano: 26 lip 2011, 09:52

Obrotomierz powinien być dobry, bo u mnie na biegu nie przekracza nawet 5 tyś., aczkolwiek po przygazowaniu na luzie można wykręcić przeszło 10 tyś., więc kit wie czy może być coś zblokowane.
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Karol
Forumowicz
 
Posty: 1076
Rejestracja: 02 lip 2010, 17:27
Lokalizacja: Toruń
Motocykl: Chituma CTM250-3 Fastran
Tel. kom.: 602356890
Płeć: mężczyzna
Komunikator: GG 10691947
Wiek: 41

Moduł Blue Casoli

Postautor: grabek dodano: 26 lip 2011, 10:06

A z kad moduł ma wiedzieć, czy sobie kręci na luzie czy akurat nie jedzie pod górę i to pod wiatr ?? Wiadomo, ze im wyższy bieg tym trudniej go wkręcić. Można temu zaradzic, ale to długa i ciernista droga a efekt i tak będzie taki, że będziemy mogli się ścigać co najwyżej z ciężarówkami. Moc radykalnie nie wzrośnie, możemy zmienić charakterystykę momentu obrotowego. Pamietać jednak należy, ze wszystko ma swoja wytrzymałość, a materiały z jakich są zbudowane nasze motorki... Hmmm...
Awatar użytkownika
grabek
Forumowicz
 
Posty: 87
Rejestracja: 24 cze 2010, 17:01
Lokalizacja: Starogard Gda?ski
Motocykl: Wektor FD 150-3
Tel. kom.: 518154905
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

Moduł Blue Casoli

Postautor: cygan27 dodano: 26 lip 2011, 11:28

chodzi oto ze moduły best tech nie chodza na naszych 150 ja mam rometa i ni huhu a gosc z quad4fun ktury to sprzedaje chce poprostu rozpracowac przyczyne tego ze nie chodza ewentualnie jak to podłaczyc coby pykalo
cygan27
 

Moduł Blue Casoli

Postautor: grabek dodano: 26 lip 2011, 13:16

Ale Ty Cygan cyganisz. Gdyby ten cud miał cos poprawić to powinien sterować też dawką paliwa, mieć dane o przepływie powietrza, temperaturze silnika i takich tam rzeczach. Czyli musiałby to być silnik zasilany wtryskiem paliwa. A i tak w przypadku samochodów bez radykalnych zmian w mechanice z reguły nie daje się dodać wiecej niż 10-20 km (mechakuców) dla silników które już maja po 160 kuców i więcej. Owszem, zmienia się moment obrotowy- odczuwalne polepszenie dynamiki itp. Jednak tutaj mamy 15 km i ile ma być więcej? Moim zdaniem to droga do nikad, motong jak się wkrecał do 5 tysia na 5-tce tak będzie się wkręcał jeżeli nie sprawdzi sie gaźnika, czy np. nie blokuje się główna przepustnica sterowana podciśnieniem. Nieszczelność puchy z filtrem powietrza może powodować niepełne otwieranie się przepustnicy. Na postoju silnik będzie chciał wyskoczyć z ramy przy pełnym odkreceniu manetki, a na najwyższym biegu będzie mulił i z trudem osiagnie 70 kmh.

Moja rada: Jak jeździ to daj mu spokuj, bo niewiele zdziałasz. Chcesz prędkości to przesiądź sie na coś powyżej 600 ccm. Szukasz adrenaliny- nie schodź poniżej litra.
Awatar użytkownika
grabek
Forumowicz
 
Posty: 87
Rejestracja: 24 cze 2010, 17:01
Lokalizacja: Starogard Gda?ski
Motocykl: Wektor FD 150-3
Tel. kom.: 518154905
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

Moduł Blue Casoli

Postautor: skopi dodano: 26 lip 2011, 15:00

grabek pisze:Ty, Skopi, a może masz uszkodzony obrotomierz? Zdemontowałem u siebie i mogę ofiarować. Poza tym gdyby wkręcał się tylko do 6 tysia obrotów to nie szedłby Tobie ten motorek tak żwawo. Jak spotkamy się na najbliższym zlocie użyczę swoich modułów celem testów- mój na postoju wkręca się do prawie 11 tysia. Pomiędzy 150 a 250 jest różnica jedynie w średnicy tłoka i co za tym idzie cylindrach. Reszta jest identyczna. Sądzę, że bardziej masz jakiś problem z gaźnikiem.

Gazniki zmieniane i tak samo prawdopodobnie kontrolka biegu jałowego jest połączona z modułem ze na luzie kręci do 11000 a na biegu do 6000 a nie mam zamiaru grzebać w instalce zeby coś popieprzyć dlatego szukam odblokowanego elektronicznie a takowe są bo kilku chłopaków zmieniło i im kręca lepiej teraza wiec wynika na 995 ze wina modułu
Awatar użytkownika
skopi
Forumowicz
 
Posty: 1181
Rejestracja: 25 maja 2009, 22:21
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: Fastran FR250-3
Tel. kom.: 792108065
Płeć: mężczyzna
Wiek: 60

Moduł Blue Casoli

Postautor: cygan27 dodano: 26 lip 2011, 18:46

ludzie ja chce to miec założone a jak ktos nie chce to jego sprawa chodzi oto coby ktos z okolic krakowa kobzna sie do goscia z quad 4 fun a on rozkmini problem i juz nie filozofujmy czy tojezt extra czy nie poprostu ja chce miec i juz kupilem nie pyka gosc chce to rozpracowac i tyle znajomy ma blucasoli i po zalzeniu jego modulu domnie roznica jest znaczaca i dlatego chce miec szybciej reaguje na gaz brak zamulania a i vmax o 30km wzrasta wraz z wymiana na 17 zebow a na moim i 17 ledwo 100 leci a na 5 wogule padaka po zalozeniu blucasoli na 5 biegu jedzie przyspiesza a na zwykłym module nawet 5 niewzucam bo muł
cygan27
 

Moduł Blue Casoli

Postautor: grabek dodano: 26 lip 2011, 21:58

Cóż skopi... U mnie kontrolka "N" była dobra a nie swieciło się na luzie. Nie wnikałem, bo silniczek wkręca się na ile może. Nie wydaje mi się, aby było więcej czujników, bo konstrukcja w zasadzie prymitywna, poza kilkoma ciekawostkami- tak jak u Ciebie patent ze zubożeniem mieszanki. Suma sumarum może wystarczy oszukać kabel- przydałoby się schemat lub se siądę, rozkręcę i zbadam, czy czujnik puszcza plus czy minus. Potem małe powiedzmy zmostkowanie i moduł myśli, ze ma luz... Nie wiem po co taki dziwoląg, ale może producent boi się zatarcia korbowodów na gwarancji... A może wyjścia upierdolonego korbowodu na spacer przez karter... Dziwa, cudy...

Będziesz się wybierał w moje okolice- mozem siąść i pozamieniać co nieco i zbadać temat.

U innych chodzą stożki- u mnie nie. Wszystko jest kwestią cierpliwości.
Awatar użytkownika
grabek
Forumowicz
 
Posty: 87
Rejestracja: 24 cze 2010, 17:01
Lokalizacja: Starogard Gda?ski
Motocykl: Wektor FD 150-3
Tel. kom.: 518154905
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

Moduł Blue Casoli

Postautor: misiuX dodano: 26 lip 2011, 22:40

Skopi, jeśli chcesz to wpadnij do mnie jakieś 60 km od Bydgoszczy. Mam na półce moduł Gold Casoli więc jeśli chcesz to można popróbować, a w swoim mam zamontowany Blue Casoli 2, także jeśli tylko chcesz to daj znać. Mi obrotomierz nie działał jak założyłem Gold Casoli, nawet go zgasić nie mogłem i czujnik w nóżce też nie działał na biegu.
Awatar użytkownika
misiuX
Forumowicz
 
Posty: 53
Rejestracja: 02 sty 2010, 20:52
Motocykl: R - 250
Tel. kom.: 691608069
Płeć: mężczyzna
Wiek: 41

Moduł Blue Casoli

Postautor: cygan27 dodano: 27 lip 2011, 15:35

:chopper: noi mial byc motorek z super modulem a jest lipa nikt tego nierozpracował zostałem z rękom w nocniku poleca ktos inny modul moze
cygan27
 

Moduł Blue Casoli

Postautor: skopi dodano: 28 lip 2011, 19:28

misiuX pisze:Skopi, jeśli chcesz to wpadnij do mnie jakieś 60 km od Bydgoszczy. Mam na półce moduł Gold Casoli więc jeśli chcesz to można popróbować, a w swoim mam zamontowany Blue Casoli 2, także jeśli tylko chcesz to daj znać. Mi obrotomierz nie działał jak założyłem Gold Casoli, nawet go zgasić nie mogłem i czujnik w nóżce też nie działał na biegu.

A gdzie mieszkasz bo nie masz pod awatarem
Awatar użytkownika
skopi
Forumowicz
 
Posty: 1181
Rejestracja: 25 maja 2009, 22:21
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: Fastran FR250-3
Tel. kom.: 792108065
Płeć: mężczyzna
Wiek: 60

PoprzedniaNastępna

Wróć do Jinlun/Romet 150

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość