Jeśli znasz zasadę działania sprzęgła to powinieneś wiedzieć że nie może zniszczyć sprzęgło olej jedynie zła regulacja lub jej brak ,ale jeśli przeregulowałeś na ciepłym silniku to ,jedynie w zimne dni po jeszcze nie rozgrzaniu się silnika mogło by ciągnąć , ze względu na zgęstnienie oleju ,aczkolwiek nie powinno coś takiego wystąpić. Olej minerał jest początkowo gęsty ,jednak szybko robi się rzadki (to wówczas jest jego właściwa konsystencja smarna) przy wyższych temperaturach rzekł bym wodnisty .Rozpamiętując czasy prahistoryczne to pierwsze motory jeździły na olejach mineralnych i niebyło problemu te nasze pojazdy są wzorami starych Japońców , syntetyki są od niedawna ,a w Chinach to nie sądzę żeby jeździli na choć by pół syntetykach .Mało tego ,Mój szwagier jeździ Chińskim kładem pojemności 200 skrzynia manual i leje olej hydrauliczny od wózków widłowych ze swojej pracy ,bo żre mu olej ,katuje go nie miłośernie ,Łącznie z wpadnięciem nim do stawu

(woda dostała się wszędzie) i ze sprzęgłem niema kłopotów. Jeśli chcesz to wymień na zalecany Przekonasz się . Ja tam bym jeździł do następnej wymiany na tym co wlałeś ,zrobisz jak zechcesz.
PS.

Rada na przyszłość. Jeśli nie jesteś pewien tego co robisz (nie jesteś mechanikiem), nie kombinuj stosuj się do zaleceń producenta, a nie bedziesz miał kłopotów i zbędnych wydatków.
Pozdrawiam, Mechanik
