close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Jinlun 150-5 jak pojechac szybciej i/lub zwiekszyc moc

Jinlun 150-5 jak pojechac szybciej i/lub zwiekszyc moc

Postautor: ZARMED dodano: 17 kwie 2015, 14:58

Chcialem sie pochylic nad tematem, szybciej i/lub mocniej.

Rury wydechowe-te sa policzone na rezonans i wszelkie dziury w nich to raczej ich psucie.
Mamy tylko glosniej i przy kilku tys. obrotow jakos nie brzmi ,, basowo ''
No nie oszukujmy sie, mamy kosiarko/pilarki a nie dragstary 1100.
Dzwiek, mysle że tylko na wolnych obrotach, jak bedzie troche ,, basowo'' to wszystko co uzyskamy.
Ale... sprobuje jednak wywiercic kilka dziur i w miare zmian zaniechac lub zakonczyc, operacja jest raczej w jedna strone.

Skupilbym sie raczej na zaplonie, przełożeniach napedu i paliwie oraz elektryce.
Zaplon, poczytalem kilka tematow o tych cudownych ,,odblokowanych'' modulach, sam doswiadczam szarpania na maksymalnych obrotach, i tak wogole to te nasze 150 ccm kiepsko jezdza. Ale jesli chcemy jezdzic komfortowo ale turystycznie
do max 80 km/h to jest to mozliwe bez wibracji, hałasu, napinania obrotow.
Moj nowy motorek Jinlun 150 osiagnal raz 130 km na prostej drodze.
Ale strach bylo jechac.
Jak dolozylem duza szybe, 11o max jedzie. Ale nie po to kupilem taki motorek aby jezdzic tak szybko i ryzykownie.
W ruchu na szosie, 90 podrozna, turystyka 60.
Ale okazuje sie ze komfortowo uzyskac tych 90 km nie jest mozliwe, wibracje, halas, drgania, no slowem porazka.
Zachecony efektami innych, zamowilem taki trybik do mojego motorka
http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no= ... &t=JTF+259
Co z tego wyniknie, dam znac jak dojdzie paczka.

Zapraszam do dyskusji, wszelkie pomysły są mozliwe do realizacji.
ZARMED
Forumowicz
 
Posty: 33
Rejestracja: 29 sie 2014, 20:14
Motocykl: JL-150-5
Płeć: mężczyzna
Wiek: 59

Re: Jinlun 150-5 jak pojechac szybciej i/lub zwiekszyc moc

Postautor: Szczepan03 dodano: 17 kwie 2015, 17:31

Do swojego Softa też założyłem zębatkę 17Z i jest z nią o wiele lepiej. W mieście nadal można się sprawnie poruszać, natomiast na trasie dopiero widać różnicę. Obecnie w trasie kręcę motor do 7tyś. obr/min co daję około 100km/h licznikowo, przeważnie 6,2-6,5tyś/min co daje około 90/95km/h. Licznik na pewno przekłamuje ale spokojnie przy tych prędkościach można wyprzedzać ciężarówki zwłaszcza pod górkę. Wibracje spadły na tyle, że przy 90-95km/h praktycznie ich nie czuć, gdzie wcześniej były już mocno uciążliwe. Co do V max to raczej na to nie licz chociaż udało mi się ostatnio podczas wyprzedzania osiągnąć prawie 120km/h ale było lekko z górki (na zębatce 15Z po prostej 110km/h).
Awatar użytkownika
Szczepan03
Forumowicz
 
Posty: 78
Rejestracja: 28 mar 2015, 17:34
Lokalizacja: Sosnowiec
Motocykl: Romet Soft Chopper
Płeć: mężczyzna
Komunikator: www.facebook.com/sergiusz.zakowski
Wiek: 42

Re: Jinlun 150-5 jak pojechac szybciej i/lub zwiekszyc moc

Postautor: wachu dodano: 17 kwie 2015, 18:59

jak bedziesz jeździć z plecaczkiem, to na tej zębatce nie licz że wyciągniesz więcej niż 80km.i to z wiatrem a o wyprzedzaniu zapomnij ,miałem JinLuna 150-5
silnik dwa koła i mina wesoła
Awatar użytkownika
wachu
Klubowicz
 
Posty: 543
Rejestracja: 29 lis 2013, 19:46
Lokalizacja: poznań
Motocykl: Honda/Vmax/Traja/YamahaXVS1100
Tel. kom.: 889734851
Płeć: mężczyzna
Wiek: 66

Re: Jinlun 150-5 jak pojechac szybciej i/lub zwiekszyc moc

Postautor: ZARMED dodano: 17 kwie 2015, 20:09

Ułomności Jinluna znamy, słaby i wolny.
Temat ewentualnej dyskusji chciałbym skierować na tory bardziej techniczne.

Np. pomysł, jak zaoszczędzić trochę mocy.

Elektryka- wszystkie żarówki (jeździmy na światłach mijania biorą ok 80 W plus zapłon, no liczmy 10 W.
Jeśli 1 KM ma 735W to już można zaoszczędzić na mocy poprzez zmiane swiateł na Led.

Zapłon-jak znajdę chcwilę czasu to zapoznam się z tym ustrojstwem. Jestem na 100% przekonany że tam są rezerwy.
Skoro przedają tuningowe/odblokowane moduły.

itd. itd , ziarnko do ziarnka, i może motrek pojedzie szybciej albo bedzie mniej palił itp.
Mile widziane włączenie się do dyskusji elektroników i specy od różnych specjalności.
ZARMED
Forumowicz
 
Posty: 33
Rejestracja: 29 sie 2014, 20:14
Motocykl: JL-150-5
Płeć: mężczyzna
Wiek: 59

Re: Jinlun 150-5 jak pojechac szybciej i/lub zwiekszyc moc

Postautor: beniamin82 dodano: 17 kwie 2015, 20:23

To może w ten sposób
viewtopic.php?t=3508
Romet R-150 z silnikiem romet dyvision 249

A silnik 150 teraz spokojnie sprzedasz komuś kto chce 125 tuningować
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6736
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: Jinlun 150-5 jak pojechac szybciej i/lub zwiekszyc moc

Postautor: ZARMED dodano: 17 kwie 2015, 21:16

Genialne.
I zaprosił bym autora tematu i odpytał ze wszystkiego.
Czytałem ten temat 3 razy, no tak proste rozwiazanie że aż dziw że tak mało ludzi robi takie przeróbki.
A w te 3-3,5 l/100 km to jakoś nie wierzę, to fizyka juz nie odroznia 150 od 250, bo wszystkim pali 3,5l niezaleznie jaki motorek maja a mnie nie.
Może mam przeklęty motorek :conf:

Informacja bardzo przydatna z tą wymianą na inny silnik.
ZARMED
Forumowicz
 
Posty: 33
Rejestracja: 29 sie 2014, 20:14
Motocykl: JL-150-5
Płeć: mężczyzna
Wiek: 59

Re: Jinlun 150-5 jak pojechac szybciej i/lub zwiekszyc moc

Postautor: beniamin82 dodano: 17 kwie 2015, 21:36

ZARMED pisze:w te 3-3,5 l/100 km to jakoś nie wierzę, to fizyka juz nie odroznia 150 od 250, bo wszystkim pali 3,5l


To kliknij sobie w tą zieloną ikonkę poniżej z napisem Pb 2,65l i poczytaj :-). Mam 250tke i dokumentuje wszystkie tankowania. I nie chce wyjść inaczej :-)
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6736
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: Jinlun 150-5 jak pojechac szybciej i/lub zwiekszyc moc

Postautor: wydech dodano: 17 kwie 2015, 21:41

a moja Suza spala tyle ile wleje _bezradny _bezradny _bezradny _bezradny
Awatar użytkownika
wydech
Klubowicz
 
Posty: 1225
Rejestracja: 14 lis 2012, 20:09
Lokalizacja: okolice Torunia
Motocykl: TS 350+GSF 600
Płeć: mężczyzna
Wiek: 52

Re: Jinlun 150-5 jak pojechac szybciej i/lub zwiekszyc moc

Postautor: ZARMED dodano: 17 kwie 2015, 22:08

beniamin82 pisze:To może w ten sposób
viewtopic.php?t=3508
Romet R-150 z silnikiem romet dyvision 249



No i po moturze ....
http://forum.cichymotocykle.pl/viewtopic.php?t=1775
ZARMED
Forumowicz
 
Posty: 33
Rejestracja: 29 sie 2014, 20:14
Motocykl: JL-150-5
Płeć: mężczyzna
Wiek: 59

Re: Jinlun 150-5 jak pojechac szybciej i/lub zwiekszyc moc

Postautor: Morph dodano: 18 kwie 2015, 10:37

A widziałeś ,że post na tamtym forum jest z przed 2 lat :swir:
Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać
Obrazek
Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
Awatar użytkownika
Morph
Klubowicz
 
Posty: 1789
Rejestracja: 18 maja 2013, 17:39
Lokalizacja: Podbeskidzie
Motocykl: Romet R250 / Honda CBF600s
Płeć: mężczyzna
Wiek: 54

Następna

Wróć do Jinlun/Romet 150

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron