Chcialem sie pochylic nad tematem, szybciej i/lub mocniej.
Rury wydechowe-te sa policzone na rezonans i wszelkie dziury w nich to raczej ich psucie.
Mamy tylko glosniej i przy kilku tys. obrotow jakos nie brzmi ,, basowo ''
No nie oszukujmy sie, mamy kosiarko/pilarki a nie dragstary 1100.
Dzwiek, mysle że tylko na wolnych obrotach, jak bedzie troche ,, basowo'' to wszystko co uzyskamy.
Ale... sprobuje jednak wywiercic kilka dziur i w miare zmian zaniechac lub zakonczyc, operacja jest raczej w jedna strone.
Skupilbym sie raczej na zaplonie, przełożeniach napedu i paliwie oraz elektryce.
Zaplon, poczytalem kilka tematow o tych cudownych ,,odblokowanych'' modulach, sam doswiadczam szarpania na maksymalnych obrotach, i tak wogole to te nasze 150 ccm kiepsko jezdza. Ale jesli chcemy jezdzic komfortowo ale turystycznie
do max 80 km/h to jest to mozliwe bez wibracji, hałasu, napinania obrotow.
Moj nowy motorek Jinlun 150 osiagnal raz 130 km na prostej drodze.
Ale strach bylo jechac.
Jak dolozylem duza szybe, 11o max jedzie. Ale nie po to kupilem taki motorek aby jezdzic tak szybko i ryzykownie.
W ruchu na szosie, 90 podrozna, turystyka 60.
Ale okazuje sie ze komfortowo uzyskac tych 90 km nie jest mozliwe, wibracje, halas, drgania, no slowem porazka.
Zachecony efektami innych, zamowilem taki trybik do mojego motorka
http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no= ... &t=JTF+259Co z tego wyniknie, dam znac jak dojdzie paczka.
Zapraszam do dyskusji, wszelkie pomysły są mozliwe do realizacji.