zeby dzialaly bez wlaczania silnika, od razu po przekreceniu stacyjki, nalezy:
1. odkrecic przednia czesc reflektora
2. zauwazyc (znalezc) brazowo/bialy przewod od zarowki swiatla pozycyjnego

3. fabrycznie ten przewod biegnie do przelacznika po prawej stronie kierownicy
4. przewod odcinamy jakies 15-20cm od oprawy zarowki, dalsza pozostala jego czesc izolujemy, nie bedzie potrzebna
5. znalezc wsrod kostek elektrycznych wewnatrz lampy te, ktora ma podlaczone tylko cztery przewody: bialy, bialo/czarny, czerwony, zielony. jest tylko taka jedna, to jest kostka od stacyjki.
6. podlaczyc brazowy przewod od zarowki pozycyjnej do zacisku tej kostki z czerwonym przewodem
7. dodatkowo mozna (i warto!) wymienic zarowke tradycyjna na tzw. LED, bo pobiera kilkanascie razy mniej pradu. takie LED mozna kupic z tym samym rodzajem mocowania w sklepach motoryzacyjnych, pasuja samochodowe rowniez.
z tylnym swiatlem pozycyjnym jest pewien problem. standardowa zarowka stop/pozycyjna z tylu pobiera sporo pradu i dodatkowo jest polaczona z zarowka oswietlenia tablicy. probowalem zamienic ja na LED ale nie bylem zadowolony z efektu, bo barwa LED i barwa czerwonej szyby tylnej lamy nie pasuja. w efekcie uzyskiwane jest jakies takie fioletowe bardziej swiatlo stopu. moze trzeba by znalezc zamiennik tylnej zarowki, ale nie czerwony tylko zolty albo pomaranczony (chyba nie robia takich?). na razie wiec tylne swiatlo pozycyjne pozostawilem bez zmian, wlacza sie tylko w czasie pracy silnika.