close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Cruiser

Cruiser

Postautor: Luca dodano: 11 lip 2008, 08:26

Też miałem okazje zobaczyć te zamki i warto tam pojechać, tyle, że na wyprawie w góry raczej o nie zahaczymy to będziesz Nocek wtedy za przewodnika :gadula: :cwaniak: :cwaniak: :cwaniak: :cwaniak:

P.S.
Jak byś miał wątpliwości co oznaczają te ikonki powyżej to już wyjaśniam: pierwsza ikonka to jest przewodnik a reszta ikonek to grupa motocyklistów zwiedzająca i grzecznie słuchająca co przewodnik mówi :rotfl:
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5080
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

Cruiser

Postautor: LEFTHANDY dodano: 29 wrz 2008, 19:26

Grzeno, ha! Chyba mam dla ciebie kanapę do twojego sprzęta. Noszqrva! Że na to nie wpadłem na Antyborkach. Romet V 250. Jest dokładnie na tej samej ramie co twój Cruiser. Wszystkie główne podzespoły ma takie same: zawieszenie, tylni wachacz nawet hamulec tarczowy. Kanapę wraz z sisibarem możesz kupić u ROMeta. Napewno będzie pasowała no ewentualnie jeszcze bedziesz musiał wymienić tylni błotnik jeśli okaże się, że mocowania nie pasują. Ale generalnie ta kanapa od ROMETa V250 jest o niebo lepsza i wygląd ma zajebisty.
Sprawdź, czy twoje spasione dupsko pasuje do wymarzonego sprzęta: http://cycle-ergo.com/
Awatar użytkownika
LEFTHANDY
Forumowicz
 
Posty: 1620
Rejestracja: 28 mar 2008, 11:02
Lokalizacja: Praga_TARG?WEK
Motocykl: Rude Bettie V250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

Cruiser

Postautor: LEFTHANDY dodano: 07 paź 2008, 03:29

Byłem dziś w Romecie przymierzyć tą kanapę do swojego. trochę za szeroka. Kosztuje 200zł. Dosyć ładny sissibar ma ta vauka. Kupujesz kanapę z błotnikiem i sissibarem i masz odbajerzony sprzęt. Do tego ten roman ma plastikowe kufry na całkiem fajnych stelażach. Kufry plastikowe możesz olać a stelaż wziąć i zamocować na nich jakieś fajne duże sakwy. Te worki ze skaju, które masz daj lepiej dzieciom do zabawy.
Sprawdź, czy twoje spasione dupsko pasuje do wymarzonego sprzęta: http://cycle-ergo.com/
Awatar użytkownika
LEFTHANDY
Forumowicz
 
Posty: 1620
Rejestracja: 28 mar 2008, 11:02
Lokalizacja: Praga_TARG?WEK
Motocykl: Rude Bettie V250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

Cruiser

Postautor: dorplas dodano: 26 sty 2009, 12:36

no właśnie bardzo mało o waszych sprzętach, czyż by nie było o czym pisać? bezawaryjne? a jak dużo osób pyta jakie moto polecacie to czemu nic z waszej strony ataku nie ma?
----------------------------------------------------------------------------------
Myśl Za Dużo! a stworzysz problem, którego wcześniej nie było!
Awatar użytkownika
dorplas
Klubowicz
 
Posty: 1538
Rejestracja: 28 wrz 2008, 17:35
Lokalizacja: Chojnice GCH .....
Motocykl: NIGHTHAWK 750S
Płeć: mężczyzna
Komunikator: GG 827772
Wiek: 46

Cruiser

Postautor: torunskipiernik dodano: 26 sty 2009, 13:59

czy wiecie coś na temat odblokowania silnika criusera zwłaszcza chodzi o wymiane tłumika od tylnego cylindra, rura którego nie dośc że jest małej średnicy to jeszcze jest pokręcona :D co prawdopodobnie ma to na celu dławienie silnika (ma jakby 1,5 cylindra :mur: )
torunskipiernik
 

Cruiser

Postautor: Luca dodano: 26 sty 2009, 14:36

torunskipiernik pisze:czy wiecie coś na temat odblokowania silnika criusera zwłaszcza chodzi o wymiane tłumika od tylnego cylindra, rura którego nie dośc że jest małej średnicy to jeszcze jest pokręcona :D co prawdopodobnie ma to na celu dławienie silnika (ma jakby 1,5 cylindra :mur: )

te silniki nie są zablokowane i cudów z niego nie wyciśniesz a to, że jest mała średnica rury to najwyraźniej tyle wystarcza do wypływu spalin. Z przedniego cylindra pewnie jest podobnie, tylko inaczej obudowane, w środku może być jakieś zwężenie by z obu cylindrów opory gazów były jednakowe.
Te silniki palą jak komarki to i rury mają jak komarki :mrgreen:

P.S.
Za to ostatnie zdanie mi się oberwie od Nocka :uwaga: :czapa1:
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5080
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

Cruiser

Postautor: andrzej dodano: 26 sty 2009, 19:50

To fakt.
Cruisery mają dobre przyspieszenie, dobrze spisują się na wzniesieniach, tylko są troszkę wolniejsze :D niż mój egzemplarz R-250.

A co do spalania cruisera Nocka, to rzeczywiście aż nieprawdopodobne.
(a może on dolewał z butelki podczas jazdy :?: )
Awatar użytkownika
andrzej
Klubowicz
 
Posty: 1453
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:27
Lokalizacja: Bydgoszcz.
Motocykl: VStrom 650 (był R-250,NT-650)
Płeć: mężczyzna
Wiek: 50

Cruiser

Postautor: daro dodano: 26 sty 2009, 19:58

Osobiście oglądałem Cruisera i mogłem go wybrać zamiast Supershadowa. Jednak wydał mi się zbyt dużym i poważnym motocyklem w stosunku do jego silnika i bałem się o osiągi. Dla mnie Cruisery powinny mieć odpowiednią pojemność - powiedzmy co najmniej 600 ccm. Ale to mój gust,który wyklarował się w oparciu o motocykle japońskie. Dlatego wybrałem z wyglądu mniej masywny motocykl z tym samym silnikiem 250ccm o linii łudząco podobnej do tego co mi się zawsze podobało,czyli Chopperów.
Jeżeli ten Cruiser "gania" 125-129 km/h,to wcale nie jest wolniejszy ani od Rometa 250 ani od mojego Supershadowa. Mój Supershadow w upały rozpędza się do 120km/h a w chłodne dni do 130. Spalanie przy prędkości 80-90 nie przekracza 3 l. Natomiast przy prędkości 100-110 i po mieście to 3.2-3.4 l.
Awatar użytkownika
daro
Forumowicz
 
Posty: 472
Rejestracja: 27 kwie 2008, 23:45
Lokalizacja: Izabelin k/Wawy
Motocykl: prawie Yamaha Virago 250:)
Płeć: mężczyzna
Wiek: 49

Cruiser

Postautor: Luca dodano: 27 sty 2009, 09:50

NOCEK pisze: mój rekord spalania to 1.8 l/100km , średnia po WWS wyszła 2,3l/100km

a mówiłem, że to komarek :rotfl: 1,8L :rotfl:
Te wypatroszone rury pewnie mają pozytywny wpływ na ekonomię :]
A tak na poważnie to nie widze lepszego motorka jak ktoś chce np tanio śmigać do pracy, skuter pali tyle samo a w Cruiserze przynajmniej jest minimum mocy by śmigać jak wszyscy a nawet nieźle zaszaleć na mieście :mrgreen:
Tak jak Nocek pisze Cruiserem znacznie łatwiej się manewruje niż Rometem, wystarczy mu nie przeszkadzać i to moto samo jedzie :dzidzia:
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5080
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

Cruiser

Postautor: Shipp dodano: 27 sty 2009, 12:56

Hmmm... Zastanawia mnie fenomem Cruisera Jarka i jego spalanie... Biorąc pod uwagę ilośc spożycia napojów procentowych i to, że nie widziałem Jarka sikającego w krzaki jak inni to normalnie robili... Pewnie po kryjomu lał do baku i dopalał resztki procentów wydalanych z moszczem... :rotfl:
Shipp
Forumowicz
 
Posty: 1345
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:42
Motocykl: .

PoprzedniaNastępna

Wróć do Cruiser 250

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron