


Ja w Kawie po 17 tysiakach miałem gołe blachy no ale fakt że Kawa waży prawie dwa razy tyle co Cruiserek
krysz pisze: i ... sami zobaczcie. Stan po prawie 30 tys. km. A przecież hamuję
krysz pisze:Wymieniłem dziś płyn hamulcowy w obu układach. Do operacji nie jest potrzebna druga osoba. Tył bezproblemowo, bez "pompowania", z przodem trochę więcej roboty przez ten pseudoabs; trzeba przepompować płyn. Ale to nie auto, można samemu. Kogo interesuje proszę obejrzeć od 22 fotki. Opisy czynności pod zdjęciami...
Bułka z masłem; przód hamuje lepiej niż przed wymianą (jakby ten abs się rozruszał, szybciej blokuje koło, ale to raczej minus...)
https://picasaweb.google.com/1159617999 ... directlink
krysz pisze: 3 latka stuknęłona liczniku 30 tys.km.
jacecek pisze:krysz pisze: 3 latka stuknęłona liczniku 30 tys.km.
Na liczniku ładny wynik, ale jeśli chodzi o aku - to 3 lata to chyba norma dla obecnie produkowanych magazynów energii. Mój akumulator padł po 2 latach i 10 miesiącach od zakupu i to właściwie bez żadnych ostrzerzeń - po prostu - podczas jazdy odmówił współpracy. Wniosek nasuwa się sam - w preliminarzu kosztów związanych z moto należy uwzględnić co trzy lata zakup nowego akumulatora.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość