Romet division 249

Romet division 249

Postautor: Tomciog dodano: 03 lis 2012, 20:44

Tak sobie myślę- może wymyślimy sami coś na poprawienie tylnego błotnika?Wystarczyłaby lekka przedłużka o profilu takim samym jak fabryczny.
PS wysłałem zapytanie o akcesoria dotyczące tego modelu, ale dostałem odpowiedź:
"Na chwilę obecną sprzedaż wymienionego asortymentu nie jest planowana."
PS2 właśnie wysłałem zapytanie o możliwość rozwiązania problemu zbyt krótkiego błotnika. I czekam na odpowiedź. Jednocześnie pozwoliłem sobie zaprosić ich na nasze forum (o ile mogę to tak nazwać).
Awatar użytkownika
Tomciog
Forumowicz
 
Posty: 195
Rejestracja: 20 paź 2012, 18:15
Lokalizacja: Goscicino
Motocykl: Division 249, XV 250, TL1000S
Tel. kom.: 605848430
Płeć: mężczyzna

Romet division 249

Postautor: kalin20 dodano: 03 lis 2012, 21:25

Z błotnikiem to jest tak że on jest i nic nie daje.
Trzeba by było wyrzeźbić nowy z jakiegoś laminatu, przede wszystkim dłuższy, oraz bardziej zachodzący na koła i było by po problemie.

Ktoś wcześniej pytał mnie co było powodem przerywania. Brak masy. W divisionie masa jest zrobiona na wielu kostkach, i to jest najsłabszy punkt instalacji, piny na kostkach zwyczajnie się luzują i brakuje masy.
W tym momencie w serwisie wywalono wszystkie zbędne kostki i porporstu polutowano przewody.

PS.
Zachęcam was do polubienia funpage na facebooku
https://www.facebook.com/RometDivision
Zapraszam na Fanpage ;)

[url]https://www.facebook.com/RometDivision[/url]
Awatar użytkownika
kalin20
Forumowicz
 
Posty: 281
Rejestracja: 09 lip 2012, 21:12
Lokalizacja: Olsztyn
Motocykl: Romet Division
Płeć: mężczyzna
Wiek: 34

Romet division 249

Postautor: mariusz_ino dodano: 03 lis 2012, 22:07

Ja pytałem ale chyba jestem przewrażliwiony ;) po prostu na zimnym no może letnim silniku jazda z równym gazem i tak jakby coś lekko szarpnął ale przy dodaniu gazu było oki i chyba jest w porządku z resztą narazie mam 540km na budziku a kupiłem przy 400. Ja mam model z 2010r kupiony na wyprzedaży w 2011r i praktyczny brak przedniego błotnika i koło tak brudzi silnik że zastanawiam się czy ten oryginalny ale od rocznika 2011 wzwyż poprawia sytuacje. Może się wypowiecie. Przy okazji zapytam czy dokładaliście filtr paliwa bo w moim nic takiego nie ma i czy z gażnika od spodu wychodzi taki wężyk i sobie wisi luzem.
Obrazek
Awatar użytkownika
mariusz_ino
Forumowicz
 
Posty: 149
Rejestracja: 26 paź 2012, 11:04
Lokalizacja: Kujawy
Motocykl: Honda CBF 600S
Płeć: mężczyzna
Wiek: 47

Romet division 249

Postautor: kalin20 dodano: 03 lis 2012, 22:18

mariusz_ino pisze:praktyczny brak przedniego błotnika i koło tak brudzi silnik że zastanawiam się czy ten oryginalny ale od rocznika 2011 wzwyż poprawia sytuacje

Nie nie poprawia, cała woda ląduje na butach i nogawkach ;)
mariusz_ino pisze:Przy okazji zapytam czy dokładaliście filtr paliwa bo w moim nic takiego nie ma

Tak, lepiej mieć jak nie mieć ;)
mariusz_ino pisze:czy z gażnika od spodu wychodzi taki wężyk i sobie wisi luzem.

Tak to jest wężyk przelewowy, jak się pływak zaleje czy zawiesi to z niego leci paliwo;)
Zapraszam na Fanpage ;)

[url]https://www.facebook.com/RometDivision[/url]
Awatar użytkownika
kalin20
Forumowicz
 
Posty: 281
Rejestracja: 09 lip 2012, 21:12
Lokalizacja: Olsztyn
Motocykl: Romet Division
Płeć: mężczyzna
Wiek: 34

Romet division 249

Postautor: mariusz_ino dodano: 03 lis 2012, 22:34

Przy okazji dopytam bo instrukcja jest uboga a serwis praktycznie nie istnieje, przegląd gwarancyjny to parodia zapłaciłem praktycznie za pieczątkę z drugiej strony to może dobrze że nie grzebali przy moto bo poza silnikami 50 nie mieli nic do czynienia. Zawieszenie jest twarde szczególnie z tyłu ja mam na to sposób ale to może przez to że ważę 100. Zabieram ze sobą plecaczka ;) i robi się znośnie to tak trochę żartem ale coś w tym jest.
1. Jakie ciśnienie pompujecie w fabryczne opony cst?
2. W moto wyciekł elektrolit z akumulatora na ramę w efekcie pojawiły się tam punkty rdzy. Czy myślicie że hammerite będzie dobry bo ciężko tam dokładnie oczyścić tą rdze. Przy okazji mam obtarty wydech od spodu i też bym chciał to podmalować ale nie wiem czym.
3. Co warto jeszcze samemu zrobić przy Romku poza dokręceniem śrub?
4. Czy znacie jakiś konkretny serwis rometa który w przyszłości zrobiłby mi przegląd na 1500km i sprawdził np luzy zaworowe regulacje gaźnika itp czy raczej mogę o tym zapomnieć bo u mnie na miejscu wymiana oleju to już problem.
Pozdrawiam
Obrazek
Awatar użytkownika
mariusz_ino
Forumowicz
 
Posty: 149
Rejestracja: 26 paź 2012, 11:04
Lokalizacja: Kujawy
Motocykl: Honda CBF 600S
Płeć: mężczyzna
Wiek: 47

Romet division 249

Postautor: kalin20 dodano: 03 lis 2012, 23:11

mariusz_ino pisze:1. Jakie ciśnienie pompujecie w fabryczne opony cst?

Na oponie napisano że max to 2.4 atm, optimum to między 1.8 a 2 atm
mariusz_ino pisze:2. W moto wyciekł elektrolit z akumulatora na ramę w efekcie pojawiły się tam punkty rdzy. Czy myślicie że hammerite będzie dobry bo ciężko tam dokładnie oczyścić tą rdze. Przy okazji mam obtarty wydech od spodu i też bym chciał to podmalować ale nie wiem czym.

Kupujesz dreml na wiertarkę, czyścisz do gołego metalu i malujesz dobrą farbą do metalu np hamerajt ;)
Co do wydechu, to musiał byś pomalować cały razem z kolektorami inaczej efekt będzie kiepski, odcień farby będzie się różnił. Swoją drogą polecam od czasu do czasu nanieść na wydech warstwę oleju, jakiego kolwiek silnikowego, fajnie konserwuje i nadaje fajny połysk ;)
mariusz_ino pisze:3. Co warto jeszcze samemu zrobić przy Romku poza dokręceniem śrub?

Jeśli masz zdolności i narzędzia to czemu nie.
mariusz_ino pisze:4. Czy znacie jakiś konkretny serwis rometa który w przyszłości zrobiłby mi przegląd na 1500km i sprawdził np luzy zaworowe regulacje gaźnika itp czy raczej mogę o tym zapomnieć bo u mnie na miejscu wymiana oleju to już problem.

U mnie w Olsztynie jest taki serwis ( Wińscy Motocykle ). Serwisant to człowiek który ma smykałkę do tego co robi. Sam wprowadził parę udogodnień w moim Romku, i co najważniejsze ma pojęcie o tym co robi, naprawdę w porządku człowiek.
Zapraszam na Fanpage ;)

[url]https://www.facebook.com/RometDivision[/url]
Awatar użytkownika
kalin20
Forumowicz
 
Posty: 281
Rejestracja: 09 lip 2012, 21:12
Lokalizacja: Olsztyn
Motocykl: Romet Division
Płeć: mężczyzna
Wiek: 34

Romet division 249

Postautor: mariusz_ino dodano: 03 lis 2012, 23:39

Miałem do czynienia z Wińscy Motocykle a dokładnie z ich sklepem internetowym. Obsługa całkiem całkiem. Trochę daleko ode mnie ale nie wykluczone że skorzystam ;) Chyba że ktoś zaproponuje coś bliżej mnie.
Obrazek
Awatar użytkownika
mariusz_ino
Forumowicz
 
Posty: 149
Rejestracja: 26 paź 2012, 11:04
Lokalizacja: Kujawy
Motocykl: Honda CBF 600S
Płeć: mężczyzna
Wiek: 47

Romet division 249

Postautor: kalin20 dodano: 04 lis 2012, 00:30

To ty zamawiałeś lusterka do divisiona ?
Zapraszam na Fanpage ;)

[url]https://www.facebook.com/RometDivision[/url]
Awatar użytkownika
kalin20
Forumowicz
 
Posty: 281
Rejestracja: 09 lip 2012, 21:12
Lokalizacja: Olsztyn
Motocykl: Romet Division
Płeć: mężczyzna
Wiek: 34

Romet division 249

Postautor: mariusz_ino dodano: 04 lis 2012, 00:43

Dokładnie ;) i dźwignię sprzęgła bo tam jest mocowanie lusterka ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
mariusz_ino
Forumowicz
 
Posty: 149
Rejestracja: 26 paź 2012, 11:04
Lokalizacja: Kujawy
Motocykl: Honda CBF 600S
Płeć: mężczyzna
Wiek: 47

Romet division 249

Postautor: kalin20 dodano: 04 lis 2012, 00:46

Heh, nie wiesz ile my się nakombinowaliśmy żeby ci śrubki do lusterek znaleść ;P
Zapraszam na Fanpage ;)

[url]https://www.facebook.com/RometDivision[/url]
Awatar użytkownika
kalin20
Forumowicz
 
Posty: 281
Rejestracja: 09 lip 2012, 21:12
Lokalizacja: Olsztyn
Motocykl: Romet Division
Płeć: mężczyzna
Wiek: 34

PoprzedniaNastępna

Wróć do inne motocykle...

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości