mariusz_ino pisze: Hondzie CBF przeglądy robi się co 12tys.![]()
Nie ma co porównywać Hondy do Rometa, dla przkładu w Suzuki GS 500 przeglądy wykonuje się co 6tysięcy i to jest najkrótszy interwał w japońskich motocyklach..
Mariusz masz rację w Divisionie przeglądy co 1500km są niepotrzebne, bo i co tu tak często przeglądać? Połączenia śrubowe? Nawinięte mam już 6 tyś i żadnej śruby nie musiałem dokręcać, 2tygodnie temu sprawdzałem luz zaworowy w normie.. a nikt wczesniej go nie poprawiał po fabryce. Olej? po 1.5tys. km to nawet nie zdąży sie dobrze przepalić, a na sitko i tak wiele syfu się nie zatrzyma, prędzej na korku magnesowym.
Myśle, że spokojnie można go wydłużyć o te 1000km czy 1500km.. ale jeśli ktoś chce zachować gwarancję to wyboru nie ma chyb, że dogada się z serwisem
Pobieżną kontrole moto powinno się robieć i tak co jakiś czas, przed dłuższa trasą itd. dla właśnego bezpieczeństwa i spokoju.
Odnośnie oleju ja leje zawsze 1l akurat połowa okienka, 1.2l to ponoć za dużo dla tego silnika i simmeringów które zaczną się pocić.