Luca pisze:Uwielbiam takie wyprawy i też lubię sobie pomarzyć, ale jak dla mnie to gość jest mega optymistą.
Jak można zabrać 255kg bagażu na mały 180kg motocykl? Razem wychodzi 435kg motocykl + jakieś 85kg kierowca to wychodzi 520kg.![]()
Z takim obciążeniem wschodnich dziurawych dróg nie wytrzyma zawieszenie, rama, łożyska itp. Nie mówiąc już o nadmiernym obciążeniu małego silnika, o spalaniu, czy osiąganych prędkościach. Te przednie kufry fajnie wyglądają, ale będą trzymać jak spadochron.
No i po co mu pięć par butów? W kufry pewnie napakował wszystko co miał w szafie.
Porę roku na Syberię też wybrał dosyć trudną. Coraz zimniej i dni coraz krótsze. Mokro, zimno i dużo błota. Będzie się musiał trzymać głównych dróg, bo z takim obciążeniem łatwo nie będzie. Można wjechać na noc do lasu i rano nie wyjachać, bo np w nocy deszcz rozmiękczy glebę.
Oby przed zimą zdążył zjechać gdzieś w cieplejsze kraje.
Będę śledził z zaciekawieniem tą wyprawę![]()
P.S.
Czy ten Junak, to jest model M20, bo niedowidzę?
Deamiens pisze:Luca, nie musisz marzyć, po prostu też znajdź (jakimś cudem) watahę sponsorów, bo bez nich pewnie nie byłby takim optymistąJak się kasę z własnego portfela wykłada, to niestety inna bajka. A poza tym, jak ktoś napisał w komentarzach na facebogu, skoro 3 dni zajął mu przejazd z warszafki do granicy... No i na dobrą sprawę wszystko na swój cel, kufrów dużo to przy glebie będzie mógł napisać jak to kufry tego a tego producenta świetnie się spisały, jak będzie lało non stop to powie jakie świetne są ciuchy etc. Elektryka przeciążona, bo musi relacje na laptoku pisać, po drodze parę odbiorników cały czas wpięte... Życzę mu powodzenia, to może być to ciekawa wyprawa, choć jechać na północ jesienią... widać taka praca
To ja już wolę raz na rok jakiś mały wyjazd zrobić, we względnie odpowiednim terminie, zabierając to co mi potrzebne, niż wydeptywać ścieżki do sponsorów. Chociaż, gdyby ktoś chciał mi sfinansować jakiś wyjazd reklamowy... to zapraszam, mogę nawet w środku zimy na Nordkapp pojechać
Tak, to wygląda na M20.
Luca pisze:Uwielbiam takie wyprawy i
Jak można zabrać 255kg bagażu na mały 180kg motocykl? Razem wychodzi 435kg motocykl + jakieś 85kg kierowca to wychodzi 520kg.![]()
Z takim obciążeniem wschodnich dziurawych dróg nie wytrzyma zawieszenie, rama, łożyska itp. Nie mówiąc już o nadmiernym obciążeniu małego silnika, o spalaniu, czy osiąganych prędkościach.
beniamin82 pisze:
A co do syberii, może ma w kufrach ogrzewanie gazowe?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość