Udało się zakończyć odszukiwanie śladów lini kolejowej nr 381. Dzisiaj ostatni odcinek Obrzycko - Ordzin - Wronki. Przez Oborniki Wlkp. udałem się do Obrzycka. Po drodze kilka ciekawostek. Pomnikowe dęby nad Wartą w Słonawach, kamień drogowy w Kiszewie. Most w Stobnicy widziany z przystani. Młyn wodny na strumieniu Kończak z 1916 roku i figura św. Antoniego z dzieciątkiem.
https://photos.app.goo.gl/Dabg4ygCxn6oJFAb6W Obrzycku wokół dworca rozsprzedano grunty po torowisku i bocznicach a później przekształcono na budowlane. Na byłym torowisku stoją nowe domy. Powinni kiedyś usłyszeć komunikat z megafonu dworcowego: Pośpieszny pociąg pancerny z Wronek wjedzie na tor przy peronie pierwszym
https://photos.app.goo.gl/qNAaEdL2YCqtEfD27Budynki po stacji Ordzin są w remoncie, ocaleją.
Dalej nasypem kolejowym do Wronek. Po drodze dojechałem do miejsca biwakowego i obelisku PZŁ. Przed Wronkami podczas remontu torowiska przekopano nasyp linii 381 i musiałem objechać drogą leśną i dalej na dworzec Wronki.
https://photos.app.goo.gl/axEQVAYTjoyfpCcVADodatkowo zrzut mapy wyjaśniający dlaczego we Wronkach można się zasiedzieć.
Szpetny nie chce już robić za drezynę
Ale udaliśmy się na kolejową atrakcję w Chrzybsku Wielkim. Wiadukt kolejowy z 1907/1908 roku na nieczynnej linii nr 368 Szamotuły - Międzychód.
https://photos.app.goo.gl/M6gKhZUy1RBjUu8Q7Miłego oglądania.
Im bardziej jesteś przekonany że masz niezawodne terenowe auto, tym dalej pójdziesz po traktor