Parę pytań.

Parę pytań.

Postautor: Michoł dodano: 16 cze 2010, 20:27

Mnie też trochę zaskoczyły tak małe luzy zaworowe ale byłem przy tym jak to ustawiali. mechanik nawet przy mnie dzwonił do serwisu ZIPP-a w warszawie bo też nie był pewien czy ta serwisówka nie kłamie. No ale tam ma być jak pisałem.
Jeśli chodzi o v-max to po tym jak na cyferblacie stuknęło 1300km spróbowałem sprawdzić ile to poleci. I zamknąłem licznik, a nawet było delikatnie ponad, czyli jakieś 142km/h. Ale aby osiągnąć taką prędkość musiałem zminimalizować opór powietrza, czyli szczękę kasku oprzeć o dół mocowania kierownicy. Dzięki takiemu pochyleniu udało mi się rozpędzić do tak jak dla mnie niewyobrażalnej prędkości jaką można uzyskać z tego silnika.
Ale dla mnie to jest katowanie tej jednostki, silnik przy tej prędkości chce wypaść z ramy. Jedynie co zauważyłem i mnie cieszy to to, że przy tej prędkości moto nadal jest stabilne i dobrze się prowadzi.
Awatar użytkownika
Michoł
Forumowicz
 
Posty: 396
Rejestracja: 03 cze 2010, 13:40
Lokalizacja: Kielce
Motocykl: Zipp RoadStar 250
Tel. kom.: 603362340
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Parę pytań.

Postautor: oleńka dodano: 17 cze 2010, 21:29

Osłona łańcucha przykręcona i nic nie brzęczy :)) . Obroty też wyregulowane, idzie ślicznie ( przynajmniej na podwórku ). Jutro zarejestruję i w miasto pojadę sprawdzić.
Sprawdzałam jeszcze blokadę kierownicy i shit! , kluczyk do końca nie wchodzi, przekręca się może i tyle co trzeba, ale blokada nie działa :(. Z tym już sama nie bedę się wygłupiać, przy przeglądzie w serwisie zwrócę na to uwagę.
Jeszcze jedno mam do Was pytanko. Mianowicie między żeberkami silnika z obu stron mam powkładane takie gumowe hmmm. okrągłe podkładki. To tak ma być, czy po prostu przy składaniu zapomnieli wyjąć?. Mnie się wydaje, że guma na rozgrzany silnik źle wpływa.
Ostatnio zmieniony 17 cze 2010, 23:06 przez oleńka, łącznie zmieniany 1 raz
Awatar użytkownika
oleńka
Sympatyk
 
Posty: 1848
Rejestracja: 10 maja 2010, 10:12
Lokalizacja: Wałbrzych/Ząbki/ UK
Motocykl: moto zastępcze HD :D
Płeć: kobieta
Komunikator: GG3705538

Parę pytań.

Postautor: Peliks dodano: 17 cze 2010, 22:38

Witaj ponownie. Te gumki między żeberkami cylindrów minimalizują ich drgania czyli rezonans i dzięki nim nie chałasują(żeberka oczywiście). Ale możesz je spokojnie powyjmować, tylko możesz mieć bez nich większy szum z silnika. Pozdrawiam. Peliks.
Awatar użytkownika
Peliks
Klubowicz
 
Posty: 1340
Rejestracja: 17 wrz 2009, 00:03
Lokalizacja: GWE
Motocykl: Burgman AN400 K9
Tel. kom.: 662066637
Płeć: mężczyzna

Parę pytań.

Postautor: Easy dodano: 18 cze 2010, 15:43

Co do blokady, to może spróbuj tak:
kierownica prosto (prawie, bo nie włożysz kluczyka); przekręcasz kluczyk o 1/8 obrotu w lewo i wciskasz (wejdzie do połowy); ciągle lekko wciskając kluczyk przekręcasz kierownicę w prawo; przy około 1/3 skrętu kierownicy kluczyk powinien wejść do końca; wtedy przekręcasz go z powrotem i zablokowane :)

Instrukcja podaje, że kierownica powinna być skręcona maksymalnie w prawo, przez co też z tym długo walczyłem.

(Istrukcje to chyba temat na osobny wątek - ja chyba więcej skorzystałem czytając anglojęzyczną instrukcję od Yamahy V Star)
Awatar użytkownika
Easy
Forumowicz
 
Posty: 250
Rejestracja: 10 cze 2010, 21:44
Lokalizacja: Gdynia
Motocykl: Zipp Roadstar 250 '10
Płeć: mężczyzna

Parę pytań.

Postautor: oleńka dodano: 18 cze 2010, 16:09

No instrukcja jest masakryczna. Najbardziej podobał mi się ( nie pamiętam w jakim dziale ) opis i potem: patrz rys.nr.16 . A rysunków ogólnie brak. Zdjęcia na początku jakieś są, ale co z tego. Mamy np. motocykl w calości z obu stron, pod spodem opisane elementy, ale strzałek to już pożałowali ;). Dobrze, że człowiek byle jakie, ale jakieś pojęcie ma ;).
W sumie dziś trochę po Ząbkach pojeździłam , prowadzi się gwiazdeczka nieźle. Niestety wszelkie regulacje są niezbędne. Obroty już mam nastawione, ale gaźnik też trzeba wyregulować. Odrobinkę strzela przy odpuszczeniu gazu. W sumie to za bardzo nie przeszkadza, ale na przeglądzie niech zrobią co trzeba i stać będę nad nimi, bo jakoś tym mechanikom nie wierzę ;).
Dzięki za info. Po obiadku, a przed meczem popróbuję tej blokady:).
No i generalnie raz jeszcze piękne dzięki wszystkim za pomoc:).



Hehehe , nie wspomnę już , że w rzeczonej instrukcji " korzystać " przez "ż" napisali , przez co skóra na tyłku mi się od pierwszego kopa zmarszczyła. :))
Awatar użytkownika
oleńka
Sympatyk
 
Posty: 1848
Rejestracja: 10 maja 2010, 10:12
Lokalizacja: Wałbrzych/Ząbki/ UK
Motocykl: moto zastępcze HD :D
Płeć: kobieta
Komunikator: GG3705538

Parę pytań.

Postautor: Robert12341 dodano: 18 cze 2010, 18:52

Muszę tu przyznać rację "oleńce" - instrukcje są "The best". Nie wiem czy ktoś kto ma pierwszy raz do czynienia z motocyklem dałby sobie radę.
A co do blokady kierownicy musisz próbować i ją "wyczuć". Ja też miałem na początku problem(tzn kilka dni temu) a teraz jest dobrze.
Pozdrawiam. :chopper2:
Robert12341
 

Parę pytań.

Postautor: oleńka dodano: 19 cze 2010, 19:44

Robert12341 pisze: A co do blokady kierownicy musisz próbować i ją "wyczuć". Ja też miałem na początku problem(tzn kilka dni temu) a teraz jest dobrze. :


Miałeś rację:). Udało się za pierwszym razem :). :kwiatek: Dziękuję
Awatar użytkownika
oleńka
Sympatyk
 
Posty: 1848
Rejestracja: 10 maja 2010, 10:12
Lokalizacja: Wałbrzych/Ząbki/ UK
Motocykl: moto zastępcze HD :D
Płeć: kobieta
Komunikator: GG3705538

Parę pytań.

Postautor: cruenzo dodano: 20 cze 2010, 12:27

Oleńce gratuluję zakupu :oklasky: i podepnę się pod pytanie dot filtra oleju. polecacie ten HF-145. Jako że w moim cuiserze jest też widlasta 250-ka to mniemam że będzie taki filtr pasował. Jesli tak, a Oleńka będzie zamawiać dla siebie to może i dla mnie by z 2 szt wzięła a zwrócę dutki i wysyłką się podzielimy? Zawsze parę zł taniej :-)
Awatar użytkownika
cruenzo
Klubowicz
 
Posty: 2022
Rejestracja: 10 lut 2010, 21:42
Lokalizacja: Warszawa -> Kettering U.K.
Motocykl: Junak w skali 1/24
Tel. kom.: 888691054
Płeć: mężczyzna
Wiek: 48

Parę pytań.

Postautor: oleńka dodano: 20 cze 2010, 12:48

cruenzo pisze:Oleńce gratuluję zakupu :oklasky: i podepnę się pod pytanie dot filtra oleju. polecacie ten HF-145. Jako że w moim cuiserze jest też widlasta 250-ka to mniemam że będzie taki filtr pasował. Jesli tak, a Oleńka będzie zamawiać dla siebie to może i dla mnie by z 2 szt wzięła a zwrócę dutki i wysyłką się podzielimy? Zawsze parę zł taniej :-)


Michał, ja już zamówiłam 2 szt. Jak chcesz to mogę się podzielić, nie ma problemu. Właśnie mi maila przysłali, że przygotowane do wysyłki. Jak przyjdą, dam Ci znać:). Tanie są, więc jak Ci będzie pasował, to następnym razem się zamówi więcej :).
Ps. Dzięki za gratulacje:). Właśnie przestało kropić, więc przed meczem pojeżdżę po Ząbkach :)) .
Awatar użytkownika
oleńka
Sympatyk
 
Posty: 1848
Rejestracja: 10 maja 2010, 10:12
Lokalizacja: Wałbrzych/Ząbki/ UK
Motocykl: moto zastępcze HD :D
Płeć: kobieta
Komunikator: GG3705538

Parę pytań.

Postautor: cruenzo dodano: 20 cze 2010, 13:39

no jeśli będzie pasił to przytulę jeden :-)
Awatar użytkownika
cruenzo
Klubowicz
 
Posty: 2022
Rejestracja: 10 lut 2010, 21:42
Lokalizacja: Warszawa -> Kettering U.K.
Motocykl: Junak w skali 1/24
Tel. kom.: 888691054
Płeć: mężczyzna
Wiek: 48

PoprzedniaNastępna

Wróć do Zipp Roadstar

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości

cron