Parę pytań.

Parę pytań.

Postautor: LEFTHANDY dodano: 23 cze 2010, 00:53

Heh, nareszcie jakiś temat o tym cholernym gaźniku.

Więc tak. Według moich ustaleń te gaźniki to MIKUNI 26mm. One mają swoją nazwę ale już nie pamiętam. Jest zresztą pod spodem temat o tym gaźniku, bo szukałem jakichś złożeniówek by dowiedzieć się czegoś nt. jego budowy.

Ja ustawiam go tak:

1. Śróbę od komory pływakowej, która jest z prawej strony, za pompą paliwa (aby się do niej dostać trzeba ją odkręcić) ustawiam na półtora obrotu od maksymalnego wkręcenia (podpatrzyłem w serwisie)

2. Obroty ustawiam na słuch i wyczucie tak by chodziły miarowo i spokojnie, bez niepotrzebnych nerwów. Przygasanie po dodaniu gazu u mnie też występuje, nie wiem dlaczego, być może to kwestia właśnie sterowania przepustnicą - jakieś braki w regulacji, what ever, ale jest. Tyle, że mam tak na zimnym, jeszcze nie do końca rozgrzanym silniku. Potem już nie.

Dzięki Michoł za info jak prawidłowo ustawiać obroty. Teraz będę tak właśnie robił. Przedtem ustawiałem na tzw. pałę.

Oleńka skoro to nowy sprzęcik, to postaraj się znaleźć jakiś serwis gdzie Ci go ładnie wyregulują, nasmarują co trzeba, bez chamskiego wciskania lipy. Jesteś z Ząbek, to polecam Motoristę. Ja tam serwisuję. Do tanich nie należą ale robią dobrze. I załóż obowiązkowo filtr paliwa. Mniej więcej, po kilkuset kilometrach czeka cię czyszczenie gaźnika. Nawet nie masz pojęcia ile tam się potrafi zebrać polakierniczego syfu.
Sprawdź, czy twoje spasione dupsko pasuje do wymarzonego sprzęta: http://cycle-ergo.com/
Awatar użytkownika
LEFTHANDY
Forumowicz
 
Posty: 1620
Rejestracja: 28 mar 2008, 11:02
Lokalizacja: Praga_TARG?WEK
Motocykl: Rude Bettie V250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

Parę pytań.

Postautor: oleńka dodano: 23 cze 2010, 08:41

Dzięki Lefthandy za sugestie :). Co do Motoristy, to nie wiem czy mi zrobią gwarancyjny. Nie ma ich na liście zerwisu Zippa. Zadzwonię do nich i się dowiem. Najbliżej co znalazłam, to serwis w Markach i na Wysockiego, ale tam to się trochę boję, bo jak pytałam co i jak, to w pierwszym rzędzie zapytali, czy roadstar ma silnik dwu czu czterosuwowy :/. I gorąca prośba, jeśli możesz to napisz jaki ten filt paliwa kupić, co będzie najlepsze. Jak już napisałam , laik jestem ;-).
Mnie już moto nie gaśnie, więc ewidentnie była to sprawa rozgrzania i regulacji obrotów. Gaźnik natomiast niech mi ustawiają w ramach przeglądu, sprawdzę od razu czy dobrze :).
Awatar użytkownika
oleńka
Sympatyk
 
Posty: 1848
Rejestracja: 10 maja 2010, 10:12
Lokalizacja: Wałbrzych/Ząbki/ UK
Motocykl: moto zastępcze HD :D
Płeć: kobieta
Komunikator: GG3705538

Parę pytań.

Postautor: mlynaszz dodano: 23 cze 2010, 08:49

oleńka pisze:.... jaki ten filt paliwa kupić, co będzie najlepsze. Jak już napisałam , laik jestem ;-).....


Filtr najzwyklejszy z możliwych :)) Tylko sprawdź średnice wężyka doprowadzającego paliwo, bo są filtry o średnicy krućców 6 i 8 mm. Dużo więcej jest 6-cio milimetrowych, więc zapewne i Twój taki jest.

taki 5 zł:
Obrazek

albo taki, jeśli chcesz by ładnie wyglądał i miał możliwość czyszczenia, 20 zł:
Obrazek

A tak w ogóle, to zerknij, czy przypadkiem już nie masz założonego ( w moim już miałem )
Awatar użytkownika
mlynaszz
Zarząd KCM
 
Posty: 3131
Rejestracja: 08 sie 2008, 07:22
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: CHN->JP->I->GB->JP
Płeć: mężczyzna
Wiek: 51

Parę pytań.

Postautor: oleńka dodano: 23 cze 2010, 08:56

Dzięki Mlynaszz :). Zajrzę tam dziś i sprawdzę.
Awatar użytkownika
oleńka
Sympatyk
 
Posty: 1848
Rejestracja: 10 maja 2010, 10:12
Lokalizacja: Wałbrzych/Ząbki/ UK
Motocykl: moto zastępcze HD :D
Płeć: kobieta
Komunikator: GG3705538

Parę pytań.

Postautor: thomas dodano: 23 cze 2010, 16:43

W moim moto też był zamontowany schowany jest pomiędzy cylindrami
thomas
Forumowicz
 
Posty: 241
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Lokalizacja: Żary
Motocykl: Zipp Roadstar 250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 55

Parę pytań.

Postautor: oleńka dodano: 23 cze 2010, 16:50

Znalazłam, rano sobie przed śmiganiem popatrzyłam, ale chyba też zmienię, bo pachnie mi cienizną ;-).
Awatar użytkownika
oleńka
Sympatyk
 
Posty: 1848
Rejestracja: 10 maja 2010, 10:12
Lokalizacja: Wałbrzych/Ząbki/ UK
Motocykl: moto zastępcze HD :D
Płeć: kobieta
Komunikator: GG3705538

Parę pytań.

Postautor: LEFTHANDY dodano: 24 cze 2010, 04:47

oleńka pisze:Znalazłam, rano sobie przed śmiganiem popatrzyłam, ale chyba też zmienię, bo pachnie mi cienizną ;-).


Jak jest, to go zostaw. Wymień go dopiero po dotarciu.



Na wszelki wypad podpinam temat dotyczący gaźnika, bo w tej górze spamu, ciężko coś znaleźć, a są tam linki do różnych manuali:
viewtopic.php?f=8&t=983&start=0
Sprawdź, czy twoje spasione dupsko pasuje do wymarzonego sprzęta: http://cycle-ergo.com/
Awatar użytkownika
LEFTHANDY
Forumowicz
 
Posty: 1620
Rejestracja: 28 mar 2008, 11:02
Lokalizacja: Praga_TARG?WEK
Motocykl: Rude Bettie V250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

Parę pytań.

Postautor: oleńka dodano: 28 cze 2010, 15:38

Ale ze mnie d..... Żaden gaźnik do regulacji. Normalnie śruby mocujące przy wydechu miałam poluzowane , ot co. :rotfl:
Awatar użytkownika
oleńka
Sympatyk
 
Posty: 1848
Rejestracja: 10 maja 2010, 10:12
Lokalizacja: Wałbrzych/Ząbki/ UK
Motocykl: moto zastępcze HD :D
Płeć: kobieta
Komunikator: GG3705538

Parę pytań.

Postautor: Michoł dodano: 01 lip 2010, 20:09

Dwie sprawy.
Pękł mi jeden z przewodów podciśnieniowych, te co wychodzą pod spodem z króćców ssących. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 44028.html
Wymieniłem na razie na jakiś badziewny z castoramy, który nadaje się jedynie do pompki powietrza do akwarium a nie do motora (jakoś musiałem sobie poradzić na drodze, więc je wymienię jak tylko znajdę dobry zamiennik) . Pękł dlatego bo był za miękki. Nie wiem jak u was z tymi przewodami ale ja po odpaleniu i przy wolnych obrotach, zauważyłem że te przewody się sklejają od podciśnienia. Jak się doda gazu to wracają do normalnej postaci. I pod wpływem takiej pracy nastąpiło zmęczenie materiału.
Więc radzę zwrócić uwagę na to jak będziecie jechać w trasę. Jak to walnie to silnik dostaje lewego powietrza i nie chce jechać, no i nie utrzymuje wolnych obrotów.

Druga sprawa.
Filtr paliwa mi się skondonił. Teraz w te upały jak strzeliłem 200km jednorazowo i wróciłem na chate, zauważyłem że ten filtr plastikowy co miałem od samego początku wygiął się w banana :) Tak się zdeformował bo był trochę naprężony przez przewody paliwowe. Wymieniłem go na ten szklany ale po przejechaniu paru km sprawdziłem czy wszystko ok i jednak rzeczywiście w tym miejscu co był umiejscowiony, czyli między cylindrami, dostaje dużej temp. od silnika i parzy w paluchy. Dlatego filtr umiejscowiłem gdzie indziej, tak aby było mu chłodniej i nie kolidował lub załamywał innych przewodów podciśnieniowych.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... a1e8c.html
Niestety aby tak zmienić położenie tego filtra musiałem wymienić przewody paliwowe bo te oryginalne nie dały się tak ułożyć.
Awatar użytkownika
Michoł
Forumowicz
 
Posty: 396
Rejestracja: 03 cze 2010, 13:40
Lokalizacja: Kielce
Motocykl: Zipp RoadStar 250
Tel. kom.: 603362340
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Parę pytań.

Postautor: LEFTHANDY dodano: 06 lip 2010, 07:02

oleńka pisze:Ale ze mnie d..... Żaden gaźnik do regulacji. Normalnie śruby mocujące przy wydechu miałam poluzowane , ot co. :rotfl:


O, i to są typowo chińskie usterki. Czasami coś jest nie tak, coś brzęczy, telepie, człowiek wyobraża sobie niewiadomo co, już widzi oczami wyobraźni sypiący się silnik, a tu okazuje się, że śrubka od jakiegoś, kurcze, światełka odblaskowego brzęczała bo się poluzowała. :D
Sprawdź, czy twoje spasione dupsko pasuje do wymarzonego sprzęta: http://cycle-ergo.com/
Awatar użytkownika
LEFTHANDY
Forumowicz
 
Posty: 1620
Rejestracja: 28 mar 2008, 11:02
Lokalizacja: Praga_TARG?WEK
Motocykl: Rude Bettie V250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

PoprzedniaNastępna

Wróć do Zipp Roadstar

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości

cron