.
.thomas pisze:Czesc Olenka.Na temat łancucha wiesz wszystko ale pomyśl nad podnosnikiem motocyklowym do smarowania łancucha,przyda sie tez do innych czynności serwisowych .Pomysl tez o wymianie Filtra oleju ten który jest zamontowany to metalowe sitko.Ja załozyłem f-my Hilfo HF-145pasuje idealnie.Koszt przy cenie motocykle jest niski.Jak z allegro zamów od razu 4 i tak je zużyjesz.NIE czekaj na 300km żeby wymienic przy zmianie oleju.To tylko 3 srubki imbusowe z prawej strony silnika.Moze wyleciec 100 gram oleju przygotuj jakies szmatki.



thomas pisze:CZeść.Kurna chata mam problem .Kupiłem łańcuch did520 vx 114 ,ja do wymiany on nie pasuje na zębatki łańcuch orginalny chinski też był 520 taka cyfra wybita była na ogniwach .VX to uszczelnienie x ringowe Zebatka ma grubosc okolo1 cm ,na podstawie zeba.Ogniwka niby takie same .Przegladałem katalog dida na stronie motorlandu ale nie zauwazyłem jakiś zależnosć od grubosci zębatek .Czyżby wsunal sie na zebatki podczas naciagania.Uszczelniacz tylnego koła rozpadł sie wymieniłem na polski wymiar chinskiego 52X29x7 polski dałem 52x28x10 Zamowiłem co prawda pod wymiar ale bedzie prawdopodobnie za tydzien.To na tyle jezeli ktoś spotkał sie z takim problemem to prosze o podpowiedż.Szerokość
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości