Parę pytań.

Parę pytań.

Postautor: Radomrob dodano: 07 lip 2010, 09:56

Co do przewodów podciśnienia o których pisał Michoł, wczoraj odbyłem przejażdżkę do głów niego serwisu Zipp w Przasnyszu (droga z Wawy na Szczytno) gdzie powiedziano mi uprzejmie że te przewody jak i przewody paliwowe lepiej od razu pozamieniać na inne bo oryginalne moment parcieją lub pękają, oczywiście normalnie pracownicy serwisu tego nie powiedzą (polityka kadrowa firmy) ale jak zagadać to od razu inna rozmowa ;-).
Radomrob
 

Parę pytań.

Postautor: oleńka dodano: 12 lip 2010, 17:58

thomas pisze:Czesc Olenka.Na temat łancucha wiesz wszystko ale pomyśl nad podnosnikiem motocyklowym do smarowania łancucha,przyda sie tez do innych czynności serwisowych .Pomysl tez o wymianie Filtra oleju ten który jest zamontowany to metalowe sitko.Ja załozyłem f-my Hilfo HF-145pasuje idealnie.Koszt przy cenie motocykle jest niski.Jak z allegro zamów od razu 4 i tak je zużyjesz.NIE czekaj na 300km żeby wymienic przy zmianie oleju.To tylko 3 srubki imbusowe z prawej strony silnika.Moze wyleciec 100 gram oleju przygotuj jakies szmatki.


Thomas, na przegląd wziełam ze sobą ten filtr, o którym pisałeś. Chłopak wyjął z pudełka i powiedział, że za duży i faktycznie, wyjął to metalowe sitko o średnicy ze dwa razy mniejszej :(. To jak Ci te Hilfo tam wlazło? . Laik jestem i się nie znam, dlatego pytam. W serwisie siedzi chłopak, który na codzień w tym dłubie i miał też Revena. Na marginesie, filtr się nie zmarnuje, bo chłopu pasuje do draga ;). :buttrock:
Awatar użytkownika
oleńka
Sympatyk
 
Posty: 1848
Rejestracja: 10 maja 2010, 10:12
Lokalizacja: Wałbrzych/Ząbki/ UK
Motocykl: moto zastępcze HD :D
Płeć: kobieta
Komunikator: GG3705538

Parę pytań.

Postautor: cruenzo dodano: 12 lip 2010, 21:31

a ja w środę będę wiedział czy filtr od ciebie podejdzie czy nie :-/
Awatar użytkownika
cruenzo
Klubowicz
 
Posty: 2022
Rejestracja: 10 lut 2010, 21:42
Lokalizacja: Warszawa -> Kettering U.K.
Motocykl: Junak w skali 1/24
Tel. kom.: 888691054
Płeć: mężczyzna
Wiek: 48

Parę pytań.

Postautor: thomas dodano: 13 lip 2010, 16:28

Hilfo oferuje ten filtr do Yamahy virago 250 i innych motocykli .Ma uszczelki grubsze niż niz to sitko .Wszedł idealnie .Sam zmieniałem olej przed wyjazdem do Kudowy ,i wiem co zostało na dnie pojemnika.I co było na sitku.Zobacz może znajdziesz filtr innej firmy dedykowany dla yamahy virago 250.Ja jeszcze w tym miesiacu będe wymieniał olej to zrobię pare fotek ,z papierowym w roli głównej.Miłego śmigania :kwiatek:



Pójde do garażu zmierze sitko i papier .
thomas
Forumowicz
 
Posty: 241
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Lokalizacja: Żary
Motocykl: Zipp Roadstar 250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 55

Parę pytań.

Postautor: oleńka dodano: 13 lip 2010, 17:23

Dzięki Thomas. :). Kurcze, chłopak pokazywał mi sitko przy pompie. A ten filtr z boku jest, jutro jestem umówiona na założenie. Dam znać, jak "operacja" przebiegła ;).



I filterek założony :). Wsztstko zajęło 5 minut. Śruby całe i nie kapie :oklasky:
Awatar użytkownika
oleńka
Sympatyk
 
Posty: 1848
Rejestracja: 10 maja 2010, 10:12
Lokalizacja: Wałbrzych/Ząbki/ UK
Motocykl: moto zastępcze HD :D
Płeć: kobieta
Komunikator: GG3705538

Parę pytań.

Postautor: Michoł dodano: 07 sie 2010, 16:45

Chciałem się podzielić doświadczeniem odnośnie oleju. Od momentu pierwszej wymiany na przeglądzie w ASO został mi zalany ASE 10W-40 EXP z firmy BELRAY. A w instrukcji obsługi, pisze ze tan silnik w fabryce jest zalewany 15W-40. Facet z serwisu powiedział mi że ten na pewno będzie dobry i żebym nie kombinował. Na drugim przeglądzie też mi zalali 10W. No i niby wszystko dobrze dopóki nie zacząłem jeździć trochę bardziej dynamiczniej :) No bo skoro mam już w tej chwili 4200Km na cyferblacie to można już trochę bardziej pognieść ten silnik. I zdarzyło się i to nie raz, że bieg mi wypadał. Na zimnym wszystko dobrze, nie można narzekać, ale jak zagrzeje się do temp. normalnej pracy, czyli 70'C to biegi dziwnie wchodzą przy zmianie na wyższy. Nie czułem czasem że pykło mi pod nogą, i jak wtedy dodam mocniej gazu to wypada, a w szczególności trojka.
Więc się wnerwiłem i sam kupiłem MOTUL-a 15W-50 z oznaczeniem 5100. Kazałem zalać teraz na przeglądzie i wszystkie objawy zniknęły.
Jeszcze pojeżdżę i dokładnie przetestuje, ale nawet na pewno zostanę przy tym MOTUL-u.
Awatar użytkownika
Michoł
Forumowicz
 
Posty: 396
Rejestracja: 03 cze 2010, 13:40
Lokalizacja: Kielce
Motocykl: Zipp RoadStar 250
Tel. kom.: 603362340
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Parę pytań.

Postautor: eNgine dodano: 07 sie 2010, 16:53

Też używam od początku tego Motula 5100 i zdecydowanie polecam.
Awatar użytkownika
eNgine
Sympatyk
 
Posty: 926
Rejestracja: 05 kwie 2009, 12:47
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Honda NC700XA
Tel. kom.: 503365832
Płeć: mężczyzna
Wiek: 40

Parę pytań.

Postautor: thomas dodano: 26 sie 2010, 18:01

CZeść.Kurna chata mam problem .Kupiłem łańcuch did520 vx 114 ,ja do wymiany on nie pasuje na zębatki łańcuch orginalny chinski też był 520 taka cyfra wybita była na ogniwach .VX to uszczelnienie x ringowe Zebatka ma grubosc okolo1 cm ,na podstawie zeba.Ogniwka niby takie same .Przegladałem katalog dida na stronie motorlandu ale nie zauwazyłem jakiś zależnosć od grubosci zębatek .Czyżby wsunal sie na zebatki podczas naciagania.Uszczelniacz tylnego koła rozpadł sie wymieniłem na polski wymiar chinskiego 52X29x7 polski dałem 52x28x10 Zamowiłem co prawda pod wymiar ale bedzie prawdopodobnie za tydzien.To na tyle jezeli ktoś spotkał sie z takim problemem to prosze o podpowiedż.Szerokość
thomas
Forumowicz
 
Posty: 241
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Lokalizacja: Żary
Motocykl: Zipp Roadstar 250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 55

Parę pytań.

Postautor: oleńka dodano: 26 sie 2010, 18:51

thomas pisze:CZeść.Kurna chata mam problem .Kupiłem łańcuch did520 vx 114 ,ja do wymiany on nie pasuje na zębatki łańcuch orginalny chinski też był 520 taka cyfra wybita była na ogniwach .VX to uszczelnienie x ringowe Zebatka ma grubosc okolo1 cm ,na podstawie zeba.Ogniwka niby takie same .Przegladałem katalog dida na stronie motorlandu ale nie zauwazyłem jakiś zależnosć od grubosci zębatek .Czyżby wsunal sie na zebatki podczas naciagania.Uszczelniacz tylnego koła rozpadł sie wymieniłem na polski wymiar chinskiego 52X29x7 polski dałem 52x28x10 Zamowiłem co prawda pod wymiar ale bedzie prawdopodobnie za tydzien.To na tyle jezeli ktoś spotkał sie z takim problemem to prosze o podpowiedż.Szerokość


Z tego co się trochę orientuję, to zasadniczo wymienia się cały zestaw naprawczy, nie tylko sam łańcuch, ale specem nie jestem :(. Wiem , że w przyzwoitych sklepach w zestawie sprzedają.
Awatar użytkownika
oleńka
Sympatyk
 
Posty: 1848
Rejestracja: 10 maja 2010, 10:12
Lokalizacja: Wałbrzych/Ząbki/ UK
Motocykl: moto zastępcze HD :D
Płeć: kobieta
Komunikator: GG3705538

Parę pytań.

Postautor: tamik78 dodano: 26 sie 2010, 18:58

Oleńka dobrze pisze. Jeśli masz mocno zużyte zębatki to nowy łańcuch może na nie nie pasować mimo że ma dobre wymiary. Stary łańcuch był po prostu dopasowany do zużytych zębatek. Dlatego zaleca się wymieniać kompletny zestaw łańcuch + zębatki.
tamik78
Sympatyk
 
Posty: 358
Rejestracja: 20 mar 2009, 22:59
Motocykl: zielony

PoprzedniaNastępna

Wróć do Zipp Roadstar

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości

cron