ROMET R 250V

ROMET R 250V

Postautor: Luca dodano: 14 sty 2009, 10:05

piernikus pisze:Jak skończyłem, to akku od CK właśnie kończył się rozgrzewać w domu :rotfl:
Kto ma lepszy patent? No kto? :swir:

Podłącz go jeszcze pod ładowarkę motocyklową bo jak go rozładowałeś częstymi odpaleniami to zasiarczeje jak będzie stał niedoładowany.
piernikus pisze:Razem 13 śrub - pech jakiś cz co ??

No to niezły przeskok technologiczny bo w Romecie R250 by się dostać do akumulatora wystarczy odkręcić zaledwie jedną śrubkę. :mrgreen:
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5084
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

ROMET R 250V

Postautor: piernikus dodano: 14 sty 2009, 11:08

To mnie pocieszyłeś jak cholera tą 1 śrubką.
Teraz już wiem dlaczego V jest tak droga. Śrubki zrobiły cenę :]

Co do akku to jest doładowywany i nie doszło do jego rozładowania. Chciałem go wyjąc tylko na silne mrozy
Awatar użytkownika
piernikus
Forumowicz
 
Posty: 94
Rejestracja: 02 lis 2008, 22:53
Lokalizacja: Toruń
Motocykl: Romet 250V -- SWM SV
Płeć: mężczyzna
Wiek: 55

ROMET R 250V

Postautor: LEFTHANDY dodano: 16 sty 2009, 00:43

Ja swojego nie wyjmowałem. Stał tak jak go postawiłem. 11-go trochę poszwędałem się po mieście. Odpalił jak zwykle, trochę na początku podławił przy odkręcaniu gazu na ssaniu. Nawet sprzęgło się nie skleiło. Jedyne co się stało to z przedniego koła zeszło mi trochę powietrze. Mam dopiero 5300 przebiegu, a przegląd ma być dopiero po 7000km.
Sprawdź, czy twoje spasione dupsko pasuje do wymarzonego sprzęta: http://cycle-ergo.com/
Awatar użytkownika
LEFTHANDY
Forumowicz
 
Posty: 1620
Rejestracja: 28 mar 2008, 11:02
Lokalizacja: Praga_TARG?WEK
Motocykl: Rude Bettie V250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

ROMET R 250V

Postautor: piernikus dodano: 18 sty 2009, 15:23

Witam ponownie.
Mam mały problem z manetką gazu i może ktoś będzie umiał mi pomóc ?

Problem polega na tym, że manetka ma dość duży 'pusty' skok. Inaczej mówiąc przekręcenie jej o ok 1 cm-1.5 cm nic nie powoduje - dopiero dalsze przekręcanie powoduje otwarcie przepustnicy i wtedy jest wyczuwalny opór wynikający pewnie z ciągnięcia cięgna . Ten pierwszy 1.5 cm obrótu jest jakby luzem na manetce - nie ma wyczuwalnego oporu

Wadę tą mam od momentu zakupu (kupiłem nowy motocykl).
Jest to trochę kłopotliwe, bo muszę tak łapać manetkę, by stan '0' był po przekręceniu nadgarstka i manetki o te 1.5 cm

Jak można to naprawić czy muszę na przeglądzie poprosić o wymianę manetki? :zalamka:

Dodam, że byłem w salonie i w innym 250V kręcąc manetką na sucho opór cięgna wyczuwałem od razu - czyli u mnie jest wada.

Pozdrawiam Tomasz
Awatar użytkownika
piernikus
Forumowicz
 
Posty: 94
Rejestracja: 02 lis 2008, 22:53
Lokalizacja: Toruń
Motocykl: Romet 250V -- SWM SV
Płeć: mężczyzna
Wiek: 55

ROMET R 250V

Postautor: Shipp dodano: 18 sty 2009, 18:02

Nie wiem jak jest w Vce /nie widziałem/ ale w rzędowym są dwie linki. Regulację luzu manetki gazu wykonuje się przy gaźniku, tam gdzie linki są przykręcone i otwierają przepustnice.
Shipp
Forumowicz
 
Posty: 1345
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:42
Motocykl: .

ROMET R 250V

Postautor: piernikus dodano: 18 sty 2009, 20:56

Sprawdziłem. Mam dwie linki. Obie wchodzą jakby pod manetkę - jedna za drugą. Obie mają nakrętki.
Pytanie: Którą trzeba podregulować. Tą bliżej kierowcy czy tą za nią ?

Pozdrawiam Tomasz
Awatar użytkownika
piernikus
Forumowicz
 
Posty: 94
Rejestracja: 02 lis 2008, 22:53
Lokalizacja: Toruń
Motocykl: Romet 250V -- SWM SV
Płeć: mężczyzna
Wiek: 55

ROMET R 250V

Postautor: Shipp dodano: 18 sty 2009, 21:19

piernikus pisze:Sprawdziłem. Mam dwie linki. Obie wchodzą jakby pod manetkę - jedna za drugą. Obie mają nakrętki.
Pytanie: Którą trzeba podregulować. Tą bliżej kierowcy czy tą za nią ?

Pozdrawiam Tomasz

No nie... Aż takiej instrukcji potrzebujesz...? Podkręc jedną, zobacz jaki jest efekt, jeśli nic nie da, spróbuj drugą. Najlepiej rób to na uruchomionym silniku żeby przy okazji nie przestawic obrotów.
Shipp
Forumowicz
 
Posty: 1345
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:42
Motocykl: .

ROMET R 250V

Postautor: dorplas dodano: 18 sty 2009, 21:30

tylko mały luzik musisz zostawić, żebyś nie zrobił na ciasno bo wtedy to i przy skręcie będzie ci minimalnie sam gazował
----------------------------------------------------------------------------------
Myśl Za Dużo! a stworzysz problem, którego wcześniej nie było!
Awatar użytkownika
dorplas
Klubowicz
 
Posty: 1538
Rejestracja: 28 wrz 2008, 17:35
Lokalizacja: Chojnice GCH .....
Motocykl: NIGHTHAWK 750S
Płeć: mężczyzna
Komunikator: GG 827772
Wiek: 46

ROMET R 250V

Postautor: piernikus dodano: 18 sty 2009, 21:48

Bardzo dziękuję za pomoc.
Mam nadzieję, że teraz sobie poradzę. Dziękuję także za wyrozumiałość.
Awatar użytkownika
piernikus
Forumowicz
 
Posty: 94
Rejestracja: 02 lis 2008, 22:53
Lokalizacja: Toruń
Motocykl: Romet 250V -- SWM SV
Płeć: mężczyzna
Wiek: 55

ROMET R 250V

Postautor: torunskipiernik dodano: 19 sty 2009, 23:39

Ja tam walnął bym te plastikowe boczki na czarno i domalował lub dokleił jakieś eleganckie szparunki. A w ogóle to nie wiem kto w Romecie to plastikowe szkaradziejstwo (nie obraź sie piernikusie) wymyślił ani to ładne ani praktyczne ani solidne...
Co do wyjmowania aku to jest masakra brakuje dosłownie 1mm moze sa jakieś węższe przy zakupie następnego trzeba zwrócić na to uwagę. Moze naciąć :rotfl: ramę ?
białe kierunki są w Romecie ładniejsze niż pomarańczowe w keewayu no i romet ma o wiele skuteczniejsze błotniki. Nad sterowaniem hamulca tylnego w romecie to ktoś naprawdę głowkował dwie linki dźwignia pośrednia skomplikowane, nieprecyzyjne i niemal bez regulacji ale zrobimy to jeszcze tak, że będzie ccacy!
torunskipiernik
 

PoprzedniaNastępna

Wróć do Romet 250V

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość