Gixer pisze:Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem motocyklowym to bardzo serdecznie polecam ci mojego dobrego znajomego
Co prawda masz do nas 200 km ale uwierz że naprawdę warto przyjeżdżają ludzie z całej polski prowadzi zajęcia grupowe jak i indywidualne ma wyjazdy na tory w celu nauki ,szkolenia na własnyn placu, na sucho na specjalnym symulatorze i zimą ma też szkolenia pitbike
Jeżeli masz facebooka sprawdź sobie kurekmotorsport-szkolenia motocyklowe ręczę własną ręką za jego kompetencje
Gixer pisze:Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem motocyklowym to bardzo serdecznie polecam ci mojego dobrego znajomego
Co prawda masz do nas 200 km ale uwierz że naprawdę warto przyjeżdżają ludzie z całej polski prowadzi zajęcia grupowe jak i indywidualne ma wyjazdy na tory w celu nauki ,szkolenia na własnyn placu, na sucho na specjalnym symulatorze i zimą ma też szkolenia pitbike
Jeżeli masz facebooka sprawdź sobie kurekmotorsport-szkolenia motocyklowe ręczę własną ręką za jego kompetencje
NIKT pisze:Po co tak namawiać na te opony ?
Zostało zadane pytanie i padły odpowiedzi na podstawie, których decyzja zapadła i należy ją uszanować.
Sam jeździłem na chińczykach 5 lat bo się dało i nie po to kupuje się nowe moto aby od razu wywalać 500+ na nowe opony...
Brat na chińskich zrobił 15tys + i się dało cały sezon nawet na -20.
Potem na innym moto na chińczykach się nie dało - może ze 100km i na olx trafiły..
Skoro właściciele Superlighta nie narzekają na właściwości jezdne seryjnych opon to po co kombinować ?
Jak te się zużyją to wtedy przyjdą nowe.
I nie na podstawie opinii a doświadczenia będzie okazja sobie wyrobić zdanie typu "czy markowe lepsze niż chińskie"
Ja po moich doświadczeniach z chińczykami podziękuję im dozgonnie
Ps. (Bez lizodupstwa) Ciuchy jak najbardziej pasują stylowo na to moto
Boso, ale w ostrogach
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości