autor: Tytus dodano: 25 cze 2016, 17:45
W zasadzie u mnie nawet nie trzeba tulejki dystansowej dorabiać ,tylko można fabryczną skrócić o 4 czy 5 mm, przecinając ją w poprzek. Zastanawia mnie jedno . W wydaniu fabrycznym, przed dokręceniem nakrętki tylnej osi, w wahaczu jest duży luz poprzeczny na tylnej ośce. Coś koło 5 mm. Przy dokręcaniu nakrętki i likwidacji tego luzu ,ramiona wahacza (nie są to rurki ,tylko dosyć solidny profil) są naprężane i "doginane" do środka. Po zmianie , jak już pisałem
w trakcie zakładania tylnego koła luz to raptem milimetr. Wygląda to tak , że wszystko bardziej do siebie pasuje. Nie mam ,dużego doświadczenia stąd moje pytanie. Jaki przeciętnie luz jest na tylnej ośce po zamontowaniu wszystkich elementów w tylnym wahaczu, ale jeszcze przed dokręceniem nakrętki tylnej osi?