Kompleks czy chec tuningu?

Re: Kompleks czy chec tuningu?

Postautor: Lisu dodano: 12 cze 2015, 23:06

Musze wrocic do glownego tematu. Jezeli sledziliscie, co pisalem, to " zneutralizowalem" mojego KSL125 na maxa. Czarny mat. Dark Rider! Jezdzac po Opolszczyznie i Dolnym Slasku, stajac na swiatlach lub w innych okolicznosciach, spotykam sie czesto z pytaniami. Co to za marka, bo taki fajny?Jak mowie, ze Keeway, Chinczyk to otrzymuje oznaki jakiejs dziwnej pogardy. Wkurza mnie to. Jaka pojemnosc? 125-eee
ale wzbudza zainteresowanie bo fajny motor.Widze, ze sie ogladaja. Nie mam sakw ani gomoli. GOLY MAT bez emblematow.
" Jak na piecsete to zgrabnie wyglada"
Osttanio zzawiodl mnie wskaznik paliwa i.... poleglem w lesie. Juz pisalem. Ale zatrymujacy sie pytali, czy to Harley
Nie ukrywal, ze mi to "gralo"
Musze jakas sciemie wymyslec. Za ewentualne wskazowki bede "dzwieczny"
Do Bianiamin: Kurde, zmienilem w Opolu na 16stno zebna. Zgadza sie, zbiera sie lepiej, ale osiagam max. 85kmh. Na totalnym zylowaniu idzie 95kmh, ale to jest extremum i nie sprawia frajdy. Reasumujac to wydaje mi sie, ze przy normalnej zebatce , jak producent zaklada to mozna sie pogodzic z mulowatym startem, ale za to miec te 90 km bez drgan i wrazenia, ze motor prosi o info, zwolij, plis, zwolnij!
Lisu
Forumowicz
 
Posty: 76
Rejestracja: 17 maja 2015, 22:04
Motocykl: KSL125 Czarny Mat
Płeć: mężczyzna

Re: Kompleks czy chec tuningu?

Postautor: Lisu dodano: 12 cze 2015, 23:18

Ta bezaprobata do chinskich prodoktow wynika z polecznego puntu widzenia. Ogolnie przyjmuje sie , ze Chinszczyzna to jest tanie i "badziew". To niech wyprodujuje Yamaha czy Honda motor za 7500 zl, ktory bedzie w miare ok i bedzie popularny , jak Keeway?
Za 7500 mozna dostac 10-15 letnia maszyne, ktora nawiasem mowiac, jest dla mnie za mala w porownaniu z moim KSL. Test na Virago 500-600!?, bo nie pamietam. Virago 125 przy moim wzroscie 186 tez sie nie klasyfikuje. Shadow nie testowalem, ale z ulicy widze, ze tez maly
Lisu
Forumowicz
 
Posty: 76
Rejestracja: 17 maja 2015, 22:04
Motocykl: KSL125 Czarny Mat
Płeć: mężczyzna

Re: Kompleks czy chec tuningu?

Postautor: beniamin82 dodano: 13 cze 2015, 05:05

Lisu pisze:Do Bianiamin: Kurde, zmienilem w Opolu na 16stno zebna. Zgadza sie, zbiera sie lepiej, ale osiagam max. 85kmh. Na totalnym zylowaniu idzie 95kmh, ale to jest extremum i nie sprawia frajdy.


Słuchaj uchem a nie brzuchem...:-) Mówiłem ze warto wsadzić zębatkę o ząb większą, a nie mniejszą. Większa zębatka z przodu wydłuża biegi. Co przekłada się na większy komfort jeżeli chodzi o drgania i deko lepszą prędkość.

Co mnie jednak zastanawia, to to że któryś z kolegów podał informację ze seryjnie ma montowaną zębatkę 17z. Pytanie brzmi: Czy keeway ma inaczej zestopniowaną skrzynię biegów, czy ktoś poszedł po rozum do głowy i zamawia już zębatkę 17z.

Lisu, zmianę zębatki na poprzednią da się zrobić od ręki. Jedź do serwisu i niech wsadzą starą. 16z szybko sprzedaż na forum bo inne motocykle mają w standardzie 15z.
Lisu pisze:Musze wrocic do glownego tematu. Jezeli sledziliscie, co pisalem, to " zneutralizowalem" mojego KSL125 na maxa. Czarny mat. Dark Rider! Jezdzac po Opolszczyznie i Dolnym Slasku, stajac na swiatlach lub w innych okolicznosciach, spotykam sie czesto z pytaniami. Co to za marka, bo taki fajny?Jak mowie, ze Keeway, Chinczyk to otrzymuje oznaki jakiejs dziwnej pogardy. zatrzymujacy sie pytali, czy to Harley
Nie ukrywal, ze mi to "gralo"
Musze jakas sciemie wymyslec. Za ewentualne wskazowki bede "dzwieczny"


To proste:
Gdyby motocykl palił mi 6litrów to jeździłbym samochodem.

Albo :
Nie jest tak źle, w tamtym roku byłem we Włoszech. Tylko w Alpach dużo spalił bo ponad 3litry...

Dialog z zeszłego roku,
po powrocie z wloch, szybka kąpiel i na zimne piwko ze znajomymi.
- Kiedy wróciłeś z tych Włoch
- Ano jakieś pół godziny temu
- ehm, i jak się Chińczyk sprawował?
- No całkiem nieźle, za paliwo mi wyszło poniżej 700zł.
- Że ile? a ile kilometrów zrobiłeś?
- No, planowałem ponad 3200, dokładnie nie policzyłem. A ty już sprzedałeś tego twojego ściga
- Nie ściga a (turystycznego) nakeda, tak sprzedałem.
- Byłeś kiedyś we Włoszech?
- Tak, kilka razy, piękne widoki
- Motocyklem?
---konsternacja---
- Nie, dwa razy autobusem i kilka razy samochodem.

Po czym temat chińczyka się skończył.

Jeżeli za wszelką cenę chcesz udowodnić coś światu to musisz nawinąć jak najwięcej kilometrów, bo nie ważne jaki masz motocykl, ważne gdzie nim byłeś.

Choć to i tak wszystko robisz dla własnego Ego.

Mnie osobiście nie obchodzi co myślą inni. Jeżdżę chinolem z wyboru i nic nikomu do tego. A że czasem zaskoczę obcego motocyklistę przebiegiem to tylko na plus.
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Zarząd KCM
 
Posty: 6750
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: Kompleks czy chec tuningu?

Postautor: Michał_66 dodano: 13 cze 2015, 06:01

beniamin82 pisze:
Lisu pisze:Musze jakas sciemie wymyslec. Za ewentualne wskazowki bede "dzwieczny"


To proste:
Gdyby motocykl palił mi 6litrów to jeździłbym samochodem.

Albo :
Nie jest tak źle, w tamtym roku byłem we Włoszech. Tylko w Alpach dużo spalił bo ponad 3litry...

no to ja bym Ci Beniu odpowiedział tak

Gdyby mi motocykl palił i osiem litrów to i tak bym jeździł motocyklem bo to mi sprawia frajdę jeżdżę moto bo to kocham a nie dla oszczędności paliwa
Myślisz Beniu że na takim właścicielu Harrego zrobi wrażenia że twój moto pali ok trójki :D :D ;p ;p
Ostatnio zmieniony 13 cze 2015, 06:08 przez Michał_66, łącznie zmieniany 1 raz
Michał_66
 

Re: Kompleks czy chec tuningu?

Postautor: beniamin82 dodano: 13 cze 2015, 06:07

Michał kolega pyta jak sprawić że ludzie przestaną wzdychać z dezaprobatą na chińskie sprzęty. To piszę.

Gdybym nie miał wyboru i musiał jeździć motocyklem który pali ile pali to i tak wolałbym motocykl. To oczywiste, ale gadka o spalaniu, zamyka temat, szczególnie przy gadkach z puszkarzami :-)


Ja w ogóle odnoszę wrażenie ze taki problem krzywego patrzenia na chinole dużo mocniej się objawia w Polsce niż w innych krajach Europy czy nawet USA. Tam się patrzy realnie a u nas?

Jak nie ma czym szpanować to lepiej nie mieć nic.
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Zarząd KCM
 
Posty: 6750
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: Kompleks czy chec tuningu?

Postautor: Szczepan03 dodano: 13 cze 2015, 06:18

Chwilę po zakupie Softa wsadziłem zębatkę 17z i w sumie byłem zadowolony. Zmniejszyły się drgania w trasie (w mieście mniejsze prędkości). V-max raczej na tym samym poziomie choć na 17z trudniej go osiągnąć ponieważ silnik staje się słabszy i potrzebuje dłuższej drogi do rozpędzenia. Jako, że próbuje namówić żonę na wspólne wypady (w roli plecaczka) wczoraj wróciłem do seryjnej 15z i wrażenia z trasy ok 60 km są pozytywne. Oczywiście są większe drgania ale do wytrzymania, natomiast wydaje mi się, że silnik o wiele lepiej pracuje i mam więcej mocy. Wcześniej na podjazdach pod górę dodawałem gazu żeby utrzymać prędkość, a teraz jak dodam gazu to przyspiesza. Do miasta i na sporadyczne wypady bez szaleństw jest ok. V-max z GPS na 15z mierzone wczoraj 110,96 km/h (licznikowe 120). Na razie pozostanę na 15z bo chcę jeszcze sprawdzić spalanie czy coś spadnie, jeśli się zdecyduje ponownie na zmianę zębatki to wypróbuje 16z bo wydaję się to rozsądniejsze niż 17z.
Awatar użytkownika
Szczepan03
Forumowicz
 
Posty: 78
Rejestracja: 28 mar 2015, 17:34
Lokalizacja: Sosnowiec
Motocykl: Romet Soft Chopper
Płeć: mężczyzna
Komunikator: www.facebook.com/sergiusz.zakowski
Wiek: 42

Re: Kompleks czy chec tuningu?

Postautor: Michał_66 dodano: 13 cze 2015, 06:20

a ja uważam że pewna grupa ludzi zawsze będzie patrzeć na Chinole krzywo i tego nie zmienisz.
Poniekąd sami sobie na to zasłużyli chociażby Keeway, no bo niestety wraz ze wzrostem ceny nie poszedł wzrost jakości a raczej jej spadek nad czym baaardzo ubolewam :(
Michał_66
 

Re: Kompleks czy chec tuningu?

Postautor: beniamin82 dodano: 13 cze 2015, 06:26

Ale to że keeway tyle kosztuje to tylko zasługa Rometa. Na Węgrzech czy choćby w Czechach kosztuje po staremu.

A Romet nie chcąc sobie robić wewnętrznej konkurencji podbija cenę, nie oferuje pełnej gamy modeli oraz "olewa" serwis.
W ofercie nie ma skutera retro czy choćby Cruisera.
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Zarząd KCM
 
Posty: 6750
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: Kompleks czy chec tuningu?

Postautor: Michał_66 dodano: 13 cze 2015, 06:31

Benio, ale czy to jest zasługa Rometa czy kogo innego to mnie nie interesuje, fakt jest faktem na tę parę KSL które są na forum już dwa albo trzy nie chcę tu czarować popraw mnie jak się mylę, stało na serwisie z powodu cieknących baków i to stało po parę tygodni. Więc jaki to może być problem w skali kraju ? ? Nie po to się kupuje nówkę z salonu żeby potem latać na rowerze bo moto stoi miesiąc albo dłużej w serwisie.
Bądźmy obiektywni Beniu :D
Michał_66
 

Re: Kompleks czy chec tuningu?

Postautor: beniamin82 dodano: 13 cze 2015, 06:35

Tak było, ale moim zdaniem to Romet lagę położył na keewayu. Mają go w Polsce aby nie był niewygodną konkurencją. Gwarantem jest Romet i to jemu powinno zależeć aby części były na czas. Przecież ściągnięcie baków z Węgier nie trwa kilka tygodni.

Niestety Romet zamiast wysyłać cześci następnego dnia jak to bywało drzewiej pogorszył czas reakcji.
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Zarząd KCM
 
Posty: 6750
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

PoprzedniaNastępna

Wróć do Keeway

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość