Możliwe ,tylko niekiedy mat jest zabezpieczony klarem ,bo tutaj chodzi chyba o ta chropowatą strukturę normalnego lakieru matowego i dlatego znać na nim prawie każde dotknięcie spoconymi albo tłustymi rękami ,to ma być bad boy.
Mam pytanie bo instrukcja Keewaya jest z dupy, są tam błędy i nie pisze wielu rzeczy. Aby zachować gwarancję muszę na pewno zrobić przegląd przy 1000km w serwisie Ale wymianę oleju przy 100 i 400 km mogę zrobić samemu?
Zajrzałem do Rometa na "składzik" z częściami. W zakładce Keeway pokazało się ich już więcej chociaż część z adnotacją niedostępne. Kurde, ceny to mają okrutne wprost, np.: 1. Kufry + uchwyty - 1279,20 zł 2. Szyba - 257,07 3. Wsporniki szyby - 274,18 4. Gmole - 306,27 5. Gaźnik - 335,64 Pokazał się też sterownik wtrysku do Keeway Cruiser 250EFI, jedyne 895 zeta. Ceny odstraszające, brrr
Ten ster.wtrysku to jest zwrot od kol. z Wrocławia ,szyba w lajcie była taka sobie ,ja wymieniłem ją na największą z allegro i jest dużo lepiej,sakwy w takiej cenie ,to mogą sobie... .Natomiast co do gwarancji ,to musisz patrzeć do książki gwaranc. i tam masz wpisane stany licznika przy których musisz zgłosić się do serwisu (jak nie mieli czasu zrobić mi przegl .na 400 km ,to dali mi termin za tydzień i musiałem czekać ).
Jak to jest z tym poziomem oleju w KSL? Nie mam bagnetu na którym widać by było poziom oleju tylko okienko z boku silnika z poziomem oleju. I teraz pytanie jak prawidłowo sprawdzić poziom oleju? Sprawdzam na zimnym silniku jak motor stoi na centralnej stopce. Właśnie wymieniłem w nim olej. W instrukcji pisze ze powinno wejść 1 litr a mi weszło niecałe 0.8 litra. Musiałem spuszczać żeby w okienku było ok. Dobrze to robię?
A po wymianie odpaliles na 1-2 min żeby olej się rozszedl? Potem należy wyłączyć silnik, poczekać aż opadnie olej i skontrolować jego poziom w okienku. Ja mimo wszystko sprawdzalbym poziom jak stoi na kołach