KEEWAY 125

Re: KEEWAY 125

Postautor: Księciunio dodano: 09 kwie 2015, 13:44

Hawk1985 pisał:

Mam do Was pytanko, bo w instrukcji Keewaya są błędy, albo mój model jest wadliwy :P
Ssanie w KSL ma 3 pozycje:
Obrazek
w/g instrukcji
" gdy Silnik jest zimny ustaw ssanie na pozycji 1, gdy silnik jest rozgrzany ustaw na pozycji 2 "
Jak to wygląda u mnie:
Na pozycji 1 nie mogę zapalić motocykla (czy jest zimny czy ciepły), jeśli silnik chodzi a przestawię ssanie na pozycje 1 to gaśnie.
Na pozycji 2 i 3 mogę odpalić motocykl, nie gaśnie podczas zmiany z 2 na 3 i z 3 na 2



U mnie jest wręcz odwrotnie.
Zimny silnik - zapala tylko w pozycji 1, na ciepłym silniku gaśnie w tej pozycji (półssanie prawdopodobnie zalewa gaźnik)
Jazda w pozycji 2 - spalanie w granicach 2.3 - 2.4 l/100km
Pozycja 3 - nie można odpalić czy na zimnym, czy to na ciepłym. Przy pracujacym silniku i przełączeniu na 3 gaśnie. (tu podejrzewam pełne ssanie i taki nadmiar paliwa że nie idzie uruchomić)
Sam już nie wiem od czego to zależy...ale zgadzałoby się to z instrukcją
________________________________________________________
Nieważne czym jeździsz. Ważne, że bezpiecznie wracasz do domu.
Awatar użytkownika
Księciunio
Klubowicz
 
Posty: 265
Rejestracja: 19 wrz 2014, 18:09
Lokalizacja: Płock
Motocykl: Honda VTX 1300 Retro
Tel. kom.: 880423588
Płeć: mężczyzna
Wiek: 46

Re: KEEWAY 125

Postautor: Hawk1985 dodano: 09 kwie 2015, 14:05

DominikW pisze:
Hawk1985 pisze:Mam do Was pytanko, bo w instrukcji Keewaya są błędy, albo mój model jest wadliwy :P
Ssanie w KSL ma 3 pozycje:
Obrazek
w/g instrukcji
" gdy Silnik jest zimny ustaw ssanie na pozycji 1, gdy silnik jest rozgrzany ustaw na pozycji 2 "
Jak to wygląda u mnie:
Na pozycji 1 nie mogę zapalić motocykla (czy jest zimny czy ciepły), jeśli silnik chodzi a przestawię ssanie na pozycje 1 to gaśnie.
Na pozycji 2 i 3 mogę odpalić motocykl, nie gaśnie podczas zmiany z 2 na 3 i z 3 na 2


U mnie jest wręcz odwrotnie.
Zimny silnik - zapala tylko w pozycji 1, na ciepłym silniku gaśnie w tej pozycji (półssanie prawdopodobnie zalewa gaźnik)
Jazda w pozycji 2 - spalanie w granicach 2.3 - 2.4 l/100km
Pozycja 3 - nie można odpalić czy na zimnym, czy to na ciepłym. Przy pracujacym silniku i przełączeniu na 3 gaśnie. (tu podejrzewam pełne ssanie i taki nadmiar paliwa że nie idzie uruchomić)
Sam już nie wiem od czego to zależy...ale zgadzałoby się to z instrukcją

Jaką masz wersje? Limited (matowa, bez szyby, bez sakw, bez gmoli)
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650
Awatar użytkownika
Hawk1985
Forumowicz
 
Posty: 1696
Rejestracja: 27 wrz 2014, 14:07
Lokalizacja: Jaworzno
Motocykl: DL650
Płeć: mężczyzna
Wiek: 40

Re: KEEWAY 125

Postautor: Księciunio dodano: 09 kwie 2015, 14:11

Ubrany chrom
________________________________________________________
Nieważne czym jeździsz. Ważne, że bezpiecznie wracasz do domu.
Awatar użytkownika
Księciunio
Klubowicz
 
Posty: 265
Rejestracja: 19 wrz 2014, 18:09
Lokalizacja: Płock
Motocykl: Honda VTX 1300 Retro
Tel. kom.: 880423588
Płeć: mężczyzna
Wiek: 46

Re: KEEWAY 125

Postautor: beniamin82 dodano: 09 kwie 2015, 14:28

Ten gaźniki z tamtej strony wygląda tak:

Obrazek

Tam jest taka okrągła zaślepka, jak zamyka dopływ powietrza to znaczy ssanie pełne, jak otwarte jak na zdjęciu to ssania brak.
I teraz wydumajcie jak ta wajcha ma się do ssania. :D

Tutaj też dobrze widać o co chodzi:
https://youtu.be/j_7B484JtzM?t=151
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Zarząd KCM
 
Posty: 6750
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: KEEWAY 125

Postautor: jacek.rc dodano: 09 kwie 2015, 15:24

tutaj chyba :swir:, dużo będzie zależało od wzbogacenia mieszanki ,jak w serwisie ustawili na "bogato" ,to na pełnym ssaniu (wajcha max w górze),może go zalewać ,mój motorek jest bardzo wrażliwy na kręcenie śrubką wzbogacenia 1/10 obrotu to już czuć _bezradny (taki delikatny :D )
Show Must Go On
Awatar użytkownika
jacek.rc
Forumowicz
 
Posty: 2315
Rejestracja: 16 sie 2012, 22:36
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Motocykl: KSL ,Cruiser ,VT-750,ADV -250
Płeć: mężczyzna

Re: KEEWAY 125

Postautor: beniamin82 dodano: 09 kwie 2015, 15:31

jacek.rc pisze:tutaj chyba :swir:, dużo będzie zależało od wzbogacenia mieszanki ,jak w serwisie ustawili na "bogato" ,to na pełnym ssaniu (wajcha max w górze),może go zalewać ,mój motorek jest bardzo wrażliwy na kręcenie śrubką wzbogacenia 1/10 obrotu to już czuć _bezradny (taki delikatny :D )


Tylko że zauważ że u DominikW na ciepłym silniku przestawienie w pozycję 3 gasi motocykl. A powinien chodzić normalnie.
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Zarząd KCM
 
Posty: 6750
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: KEEWAY 125

Postautor: jacek.rc dodano: 09 kwie 2015, 20:33

to może być za uboga _bezradny ,niema bata coś w ustawieniach spieprzone
Show Must Go On
Awatar użytkownika
jacek.rc
Forumowicz
 
Posty: 2315
Rejestracja: 16 sie 2012, 22:36
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Motocykl: KSL ,Cruiser ,VT-750,ADV -250
Płeć: mężczyzna

Re: KEEWAY 125

Postautor: beniamin82 dodano: 09 kwie 2015, 20:39

Skoro mu pali na 2 gim położeniu 2.5l to ja bym tak jeździł. W Częstochowie rzucimy okiem :-).
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Zarząd KCM
 
Posty: 6750
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: KEEWAY 125

Postautor: Hawk1985 dodano: 09 kwie 2015, 21:48

Dziś podczas oględzin Keewaya przez doświadczonych motocyklistów zauważyli że jest luz na łożysku główki ramy :mur: dokręciliśmy ile się dało bez demontażu połowy przodu, po dokręceniu całkowicie inny motocykl :o dużo precyzyjniej reaguje na manewry kierownicą.
Pojechałem po motocykl aż do Tarnowskich Gór bo zachwalano tego dealera a tu się okazało że odkryto już druga śrubę niedokręcona (pierwsza to była śrubka od kopki).

Ponadto rano wymieniliśmy olej (przy 500 km) już jest na motulu 5100 10w40

Z smutnych rzeczy dziś motocykl zawiódł mnie dwa razy :( i to raz poważnie. Taką pierdółką było jakby utkniecie biegu miedzy 1ką a 2ką - nie wbiła się 2ka a nie był na luzie - raz już coś takiego mi się stało.
Drugą smutną rzeczą było zduszenie motocykla przy ruszaniu - po prostu nie ruszył, przez chwile nie mógł się zebrać przez co zatrzymałem na chwile ruch spod świateł :mur: Oj tym mnie Keeway wkurzył :wrr: ale ponoć takie defekty mogą ustąpić po regulacji i przeglądzie przy 1000km

---

Z innej beczki ktoś może polecić jakiś punkt serwisowy Keewaya, gdzie w ciemno można oddać motocykl i jest pewność że zrobią przegląd jak należy?
Prócz przeglądu muszą zlikwidować wspomniany luz na łożysku ramki głowicy

---

I jeszcze jedno pytanie, wg sugestii bardziej doświadczonych motocyklistów chciałbym założyć taki filterek paliwa miedzy kranikiem a gaźnikiem (przeciąć przewód założyć filierek i zacisnąć końcówki trytytkami). Ktoś podpowie/poleci jaki filterek mam założyć? Znalazłem jakiś szklany, ale boje się że może się zbić, może plastikowy lepiej dać?
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650
Awatar użytkownika
Hawk1985
Forumowicz
 
Posty: 1696
Rejestracja: 27 wrz 2014, 14:07
Lokalizacja: Jaworzno
Motocykl: DL650
Płeć: mężczyzna
Wiek: 40

Re: KEEWAY 125

Postautor: Mxre2008 dodano: 09 kwie 2015, 23:11

Dzięki za podpowiedź . W tym moim nówce Keeway-u to mam jakiegoś pecha . Po przejechaniu 95 km. licznik przebiegu trasy się zaciął Maaatko . Miałem posłuchać starego porzekadła mojej Babci "w piątek zły początek" i w piątek nie robić mojej pierwszej jazdy motorkiem :)
Awatar użytkownika
Mxre2008
Forumowicz
 
Posty: 16
Rejestracja: 02 paź 2014, 19:00
Lokalizacja: Żory
Motocykl: Keeway Superlight
Płeć: mężczyzna
Wiek: 50

PoprzedniaNastępna

Wróć do Keeway

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron