KEEWAY 125

Re: KEEWAY 125

Postautor: michaelrsl dodano: 09 kwie 2015, 23:42

Przebieg całościowy działa? Może się linka poluzowala?
Awatar użytkownika
michaelrsl
Forumowicz
 
Posty: 125
Rejestracja: 09 lut 2015, 13:23
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Motocykl: Keeway RKV 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: KEEWAY 125

Postautor: Gixer dodano: 10 kwie 2015, 08:23

Hawk1985 pisze:Z smutnych rzeczy dziś motocykl zawiódł mnie dwa razy :( i to raz poważnie. Taką pierdółką było jakby utkniecie biegu miedzy 1ką a 2ką - nie wbiła się 2ka a nie był na luzie - raz już coś takiego mi się stało.


mi robiło się tak samo.. a żeby bylo śmieszniej nawet nie bardzo chciał się zbić bieg w dół ani w górę.. pomogło podciągnięcie linki sprzęgła :)

co do filtra ja mam wsadzony plastikowy :)
nie sztuką jest jechać,sztuką jest jeździć
Gixer
Klubowicz
 
Posty: 1949
Rejestracja: 18 maja 2013, 23:13
Lokalizacja: Kęty
Motocykl: Honda CBR
Płeć: kobieta

Re: KEEWAY 125

Postautor: Księciunio dodano: 10 kwie 2015, 08:53

Benjamin:
Ten gaźniki z tamtej strony wygląda tak:

Obrazek

Tam jest taka okrągła zaślepka, jak zamyka dopływ powietrza to znaczy ssanie pełne, jak otwarte jak na zdjęciu to ssania brak.
I teraz wydumajcie jak ta wajcha ma się do ssania. :D

Położenie przepustnicy świadczy o tym o czym świadczy.Tylko, że w moim przypadku nawet jeśli jest ustawiona zbyt bogata mieszanka to nie tłumaczy faktu, że zimny silnik startuje w pozycji 1 , czyli niejako bez ssania a pracuje rozgrzany tylko na pozycji 2 czyli półssaniu (przy spalaniu 2.4). W takim ustawieniu miałby przepał.
________________________________________________________
Nieważne czym jeździsz. Ważne, że bezpiecznie wracasz do domu.
Awatar użytkownika
Księciunio
Klubowicz
 
Posty: 265
Rejestracja: 19 wrz 2014, 18:09
Lokalizacja: Płock
Motocykl: Honda VTX 1300 Retro
Tel. kom.: 880423588
Płeć: mężczyzna
Wiek: 46

Re: KEEWAY 125

Postautor: beniamin82 dodano: 10 kwie 2015, 08:59

Moim zdaniem na zdjęciu gaźnik jest w pozycji trzeciej, czyli czarna dźwignia na samym dole.
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Zarząd KCM
 
Posty: 6748
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: KEEWAY 125

Postautor: Księciunio dodano: 11 kwie 2015, 10:46

beniamin82 pisze:Moim zdaniem na zdjęciu gaźnik jest w pozycji trzeciej, czyli czarna dźwignia na samym dole.



To by mialo wiekszy sens. Oznaczaloby ze w moim przypadku mieszanka jest zbyt uboga i dlatego w pozycji 3 silnik nie pracuje wcale. Natomiast pozycja 1 przjela role polssania a 2 normalnej pracy.
________________________________________________________
Nieważne czym jeździsz. Ważne, że bezpiecznie wracasz do domu.
Awatar użytkownika
Księciunio
Klubowicz
 
Posty: 265
Rejestracja: 19 wrz 2014, 18:09
Lokalizacja: Płock
Motocykl: Honda VTX 1300 Retro
Tel. kom.: 880423588
Płeć: mężczyzna
Wiek: 46

Re: KEEWAY 125

Postautor: jacek.rc dodano: 11 kwie 2015, 18:06

Dosyć ważna sprawa serwisowa ,trzeba będzie zajrzeć swojemu lajtowi pod ogon :D ,a konkretnie pod tylni błotnik ,tam dokładnie po przeciwległej stronie mocowania tylnego amortyzatora ,jest śruba na klucz 17 (10),która trzyma całe przedłużenie ramy na którym siedzimy .Trzeba sprawdzić czy jest dobrze dokręcona ( w cruiserze jeździłem z jedną zgubioną _boisie ), można ją też wymienić na dłuższą ,sprawdźcie dla własnego bezpieczeństwa . :motor:
Show Must Go On
Awatar użytkownika
jacek.rc
Forumowicz
 
Posty: 2320
Rejestracja: 16 sie 2012, 22:36
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Motocykl: KSL ,Cruiser ,VT-750,ADV -250
Płeć: mężczyzna

Re: KEEWAY 125

Postautor: to.st dodano: 11 kwie 2015, 19:50

jacek.rc pisze:Dosyć ważna sprawa serwisowa ,trzeba będzie zajrzeć swojemu lajtowi pod ogon :D ,a konkretnie pod tylni błotnik ,tam dokładnie po przeciwległej stronie mocowania tylnego amortyzatora ,jest śruba na klucz 17 (10),która trzyma całe przedłużenie ramy na którym siedzimy .Trzeba sprawdzić czy jest dobrze dokręcona ( w cruiserze jeździłem z jedną zgubioną _boisie ), można ją też wymienić na dłuższą ,sprawdźcie dla własnego bezpieczeństwa . :motor:

Na pewno pod błotnik??? wprawdzie nie zaglądałem ale na macanego to namierzyłem tylko śruby od mocowania amortyzatorów I żadnych innych ( to ma być naprzeciwko górnych śrub amortyzatorów?).
_________________________________________
Awatar użytkownika
to.st
Klubowicz
 
Posty: 875
Rejestracja: 07 sie 2014, 21:52
Lokalizacja: Łańcut
Motocykl: Daelim VL 125F Daystar
Tel. kom.: 602501561
Płeć: mężczyzna
Wiek: 65

Re: KEEWAY 125

Postautor: jacek.rc dodano: 11 kwie 2015, 20:00

Tak ,Amortyzator jest przykręcony śrubą 8(klucz 13) ,a od drugiej strony jest ta druga śruba 10 (17).
Obrazek
to ta srebrna naprzeciw amora ( zdjęcie cruisera ,ale lajt ma to samo)
Show Must Go On
Awatar użytkownika
jacek.rc
Forumowicz
 
Posty: 2320
Rejestracja: 16 sie 2012, 22:36
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Motocykl: KSL ,Cruiser ,VT-750,ADV -250
Płeć: mężczyzna

Re: KEEWAY 125

Postautor: to.st dodano: 11 kwie 2015, 20:06

Lajt ma ciut inaczej. Tu widzę, że amor od zewnątrz jest przymocowany śrubą z łbem płaskim, a w lajcie od zewnątrz jest nakrętka kapturkowa. Czy ta śruba pod błotnikiem w lajcie nie idzie czasem na wylot i nie trzyma jednocześnie amora??
_________________________________________
Awatar użytkownika
to.st
Klubowicz
 
Posty: 875
Rejestracja: 07 sie 2014, 21:52
Lokalizacja: Łańcut
Motocykl: Daelim VL 125F Daystar
Tel. kom.: 602501561
Płeć: mężczyzna
Wiek: 65

Re: KEEWAY 125

Postautor: Hawk1985 dodano: 12 kwie 2015, 20:42

Mam pytanie apropo naciągu łańcucha:
beniamin82 pisze:Nie wiem jak instrukcja keewaya podaje, ale z tego co mi jeszcze dziadek mówił to 1,5cm do 3cm. od masymalnego dolnego do maksymalnego górnego.
ale motocykl nie może być na stopce centralnej, oraz musi być pod obciążeniem roboczym, czyli że musisz na nim siedzieć.. :-)

krysz pisze:Luz łańcucha 1,5-2 cm w połowie między zębatkami z tyłkiem na siodełku.

Odległość od maksymalnego górnego naciągu do maksymalnego dolnego naciągu czyli tak?
Obrazek
Pytam bo dziś przejechałem się z teściem i wydawało mu się (ja zresztą też miałem takie odczucie) ze łańcuch jest zbyt luźny. Między górnym a dolnym jak siedziałem na motocyklu wyszło 3.5 cm - czyli można by naszpanować.

Łańcuch naciąga się śrubą po prawej? - widoczna na zdjęciu.

I kolejne pytanie apropo smarowania - bo nie zalecacie sprayów do łańcucha tylko hipol - tym hipolem to pędzelkiem go smarować czy strzykawką?
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650
Awatar użytkownika
Hawk1985
Forumowicz
 
Posty: 1695
Rejestracja: 27 wrz 2014, 14:07
Lokalizacja: Jaworzno
Motocykl: DL650
Płeć: mężczyzna
Wiek: 40

PoprzedniaNastępna

Wróć do Keeway

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość