KEEWAY 125

Re: KEEWAY 125

Postautor: Księciunio dodano: 18 kwie 2015, 22:21

Mieli rację: Ten typ tak ma :nuda:
________________________________________________________
Nieważne czym jeździsz. Ważne, że bezpiecznie wracasz do domu.
Awatar użytkownika
Księciunio
Klubowicz
 
Posty: 265
Rejestracja: 19 wrz 2014, 18:09
Lokalizacja: Płock
Motocykl: Honda VTX 1300 Retro
Tel. kom.: 880423588
Płeć: mężczyzna
Wiek: 46

Re: KEEWAY 125

Postautor: beniamin82 dodano: 18 kwie 2015, 23:30

DominikW pisze:Mieli rację: Ten typ tak ma :nuda:

Jak się dotrze to problem minie. Jeszcze tysiąc km.
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Zarząd KCM
 
Posty: 6748
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: KEEWAY 125

Postautor: Grafvader dodano: 19 kwie 2015, 00:08

Potwierdzam, po częściowym dotarciu 1000Km wszystkie problemy praktycznie zniknęły. Nawet luz da się wrzucić z jedynki. Niemniej trzeba nauczyć się redukowac biegi jak motocykl jeszcze się toczy. Największą poprawę zauważyłem jak wlałem dobry olej. Dosłownie był to skok jakościowy.
Grafvader
Forumowicz
 
Posty: 108
Rejestracja: 29 sie 2014, 20:20
Lokalizacja: Bogdaszowice koło Wrocławia
Motocykl: Keeway Superlight 125 Brown
Tel. kom.: 512304798
Płeć: mężczyzna
Wiek: 52

Re: KEEWAY 125

Postautor: Hawk1985 dodano: 19 kwie 2015, 12:55

Margaya pisze:Pierwszy przegląd i 500 km strzeliło, ogólnie rzecz ujmując jestem zadowolony z maszyny, ale mam kilka pytań na które w serwisie nie uzyskałem jednoznacznej odpowiedzi, może macie jakieś pomysły albo sugestie.

1. Wrzucenie luzu z 1 graniczy z cudem, z 2 zdarza się, ale bardziej jest to kwestia przypadku. (W serwisie była regulacja, nic to nie dało)

2. Dojeżdżając np. do skrzyżowania zbijam biegi do 2, jeśli jednak muszę się zatrzymać, a wcześniej nie zbije biegu z 2 na 1, blokuje mi się na 2 i ani w górę, ani w dół, muszę kombinować. (W serwisie powiedziano mi że ten typ tak ma i mam wrzucać 1 gdy jeszcze się toczę)

3. Nie zawsze, ale bywa też tak. Ruszając z 1 i wrzucając 2, silnik zaczyna wyć - motocykl nie przyśpiesza, tak jakby wrzucał się luz, ale kontrolka luzu nie zapala się. Muszę redukować bieg na 1, bo w górę już nie idzie i dopiero wrzucić 2, jest to strasznie irytujące, szczególnie gdy ruszam ze świateł. (W serwisie podciągnęli mi sprzęgło, ale póki co bez rezultatu)


1. Trzeba wrzucać luz kiedy motocykl się jeszcze toczy, jak jesteś na postoju a masz wrzucony bieg to popchnij go 10 cm do przodu i wtedy łatwo wrzucisz luz
2. Ten problem z tego co kojarzę u mnie nie wystąpił
3. To też mi się kilka razy zdarzyło, jest to faktycznie irytujące. W sumie mam świeżo zrobione lekko ponad 1000km będę obserwować czy jest poprawa

Generalnie Tata który w młodości jeżdżąc na motocyklu sugerował mi aby wrzucać na luz wcześniej i dotoczyć się te kilka metrów na luzie, chyba faktycznie to będzie najlepsza metoda. Druga rzecz to wcześniejsze redukowanie biegów zbliżając się do świateł/skrzyżowania, raz miałem że musiałem gwałtownie zahamować to potem stojąc było ciężko zbić biegi do 1ki

---

Mnie najbardziej denerwowało dławienie się silnika przy ruszaniu po dłuższym postoju na wolnych obrotach (na światłach), i tu opinie są podzielone, jedni piszą że tak musi być i stojąc na światłach warto przegarować motocykl, inni ze to nie powinno się dziać.
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650
Awatar użytkownika
Hawk1985
Forumowicz
 
Posty: 1695
Rejestracja: 27 wrz 2014, 14:07
Lokalizacja: Jaworzno
Motocykl: DL650
Płeć: mężczyzna
Wiek: 40

Re: KEEWAY 125

Postautor: Nowicjusz dodano: 19 kwie 2015, 13:47

Witam po wymianie oleju pierwszy raz,zbijanie biegów idzie jakby lepiej.Wrzucić na luz na postoju z jedynki czy dwójki jest trochę irytujące,ale jak dojeżdżam do świateł staram się już na dojeździe zredukować do jak najbliższego dwójki lub jedynki a jak mam problem z redukcją biegu lekko popuszczam klamkę sprzęgła i po ponownym wciśnięciu sprzęgła bieg można zbić na mniejszy :) trochę praktyki i da się po czasie już to ogarnąć.Tylko trening zostaje i trening,życzę powodzenia :buttrock:
Nowicjusz
Awatar użytkownika
Nowicjusz
Forumowicz
 
Posty: 83
Rejestracja: 22 lut 2015, 14:58
Lokalizacja: Śląskie Bytom
Motocykl: Keeway superlight 125
Tel. kom.: 601335530
Płeć: mężczyzna
Komunikator: gg22190948
Wiek: 60

Re: KEEWAY 125

Postautor: Margaya dodano: 19 kwie 2015, 23:58

Dzięki za wyjaśnienie. Dziś trochę pojeździłem jak należy i jest ok. Martwi mnie jednak to co pisałem w punkcie 3, ale poczekam i zobaczę czy będzie poprawa gdy nabije więcej kilometrów.
Awatar użytkownika
Margaya
Forumowicz
 
Posty: 7
Rejestracja: 27 mar 2015, 08:41
Lokalizacja: Gliwice
Motocykl: Keeway Superlight 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: KEEWAY 125

Postautor: eNgine dodano: 20 kwie 2015, 11:50

Margaya pisze:Dzięki za wyjaśnienie. Dziś trochę pojeździłem jak należy i jest ok. Martwi mnie jednak to co pisałem w punkcie 3, ale poczekam i zobaczę czy będzie poprawa gdy nabije więcej kilometrów.

Sprawdź czy cięgno od biegów siedzi sztywno na wieloklinie od wałka zmiany biegów. Luzy na tym elemencie mogą właśnie powodować to że 2 bieg nie wskoczy do końca na swoje miejsce, a wskaźnik biegów kliknie więc wskazanie się zmieni z neutrala na zapięty bieg. W tych sprzętach skrzynie biegów nie są precyzyjne i ich obsługi trzeba się po prostu nauczyć, takie nawyki jak redukcja przy zwalnianiu to jest podstawa we wszystkich motocyklach (tu mam akurat porównanie w hondzie jest dokładnie tak samo, jak nie zredukuję jak się motocykl toczy to do zbicia biegów po zatrzymaniu do jedynki trzeba kombinować z popuszczaniem sprzęgła).
W Zippie poza popuszczaniem sprzęgła muszę dodawać trochę gazu - co skutkuje delikatnym poruszaniem się motocykla (bujanie przód tył) - ale w ten sposób jestem w stanie wrzucić dowolny bieg będąc na postoju. jeśli chodzi o zapinanie biegów w górę podczas ruszania w niektórych motocyklach nie powinno się drastycznie zamykać przepustnicy podczas zmiany biegów (tak że obroty silnika bardzo szybko spadają), w innych używać tzw. między-gazu.

Podsumowując obsługi każdego motocykla trzeba się nauczyć, nie ma jednej świętej reguły do obsługi wszystkich skrzyni biegów.
Awatar użytkownika
eNgine
Sympatyk
 
Posty: 926
Rejestracja: 05 kwie 2009, 12:47
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Honda NC700XA
Tel. kom.: 503365832
Płeć: mężczyzna
Wiek: 40

Re: KEEWAY 125

Postautor: Nowicjusz dodano: 20 kwie 2015, 17:20

Oj to to,prawdę prawi :D
Nowicjusz
Awatar użytkownika
Nowicjusz
Forumowicz
 
Posty: 83
Rejestracja: 22 lut 2015, 14:58
Lokalizacja: Śląskie Bytom
Motocykl: Keeway superlight 125
Tel. kom.: 601335530
Płeć: mężczyzna
Komunikator: gg22190948
Wiek: 60

Re: KEEWAY 125

Postautor: Mxre2008 dodano: 24 kwie 2015, 23:33

Czy ktoś ma patent KSL jak uchronić lakier zbiornika paliwa przed przecieraniem się od siodełka . Podłożyłem między bak , a siedzenie gąbkę , ale to głupio wygląda . Pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
Mxre2008
Forumowicz
 
Posty: 16
Rejestracja: 02 paź 2014, 19:00
Lokalizacja: Żory
Motocykl: Keeway Superlight
Płeć: mężczyzna
Wiek: 50

Re: KEEWAY 125

Postautor: Arcon dodano: 25 kwie 2015, 00:14

Przezroczysta folia samoprzylepna...?
Arcon
Forumowicz
 
Posty: 1542
Rejestracja: 25 lis 2010, 17:36

PoprzedniaNastępna

Wróć do Keeway

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron