Kompleks czy chec tuningu?

Re: Kompleks czy chec tuningu?

Postautor: Maciu56 dodano: 07 cze 2015, 10:10

Michaś, wiem o tym ale inwestowanie w profesjonalny wydech w moto , którego cena rynkowa jest niewygórowana to (moim zdaniem) przesada. Dlatego zrobiłem to, co "kazał" "Wachu" a jego sposób opierał się na działaniu piszczałek w organach. Sprawdza się do prędkości 70 km/h, najlepiej w mieście. W trasie rzeczywiście zaczyna pierdzieć ale to przecież 250 ccm pojemności i "rzędówka". :)
Awatar użytkownika
Maciu56
Sympatyk
 
Posty: 1308
Rejestracja: 19 lis 2013, 10:17
Lokalizacja: Warszawa (obecnie UK)
Motocykl: Była"Ziuta"...
Płeć: mężczyzna
Komunikator: Skype: maciu561
Wiek: 69

Re: Kompleks czy chec tuningu?

Postautor: cruenzo dodano: 07 cze 2015, 10:22

w cruiserze nie dorabiałem wydechów, tylko je modyfikowałem. polegało to na całkowitej kastracji z fabrycznych bebechów i dorobieniu nowych, wg najlepszej wiedzy Edka.
Całość (2 kominy) kosztowała mnie z tego co pamiętam 300 zł (nie licząc kosztów dojazdu puchą).
Dodam tylko, że wartość Cruisera była na poziomie Superlighta po wejściu ustawy w życie ;-)
Awatar użytkownika
cruenzo
Klubowicz
 
Posty: 2022
Rejestracja: 10 lut 2010, 21:42
Lokalizacja: Warszawa -> Kettering U.K.
Motocykl: Junak w skali 1/24
Tel. kom.: 888691054
Płeć: mężczyzna
Wiek: 48

Re: Kompleks czy chec tuningu?

Postautor: Hawk1985 dodano: 07 cze 2015, 14:26

No i musiałem się przekonać na własnej skórze _bezradny

Zrobiłem po 2 otworzy w ostatniej przegrodzie i nie podoba mi się ten dźwięk, pojechałem akurat do marketu budowlanego po dłuższe wiertło (chciałem rozwiercić te dalsze grodzie) ale mieli tylko takie do drewna które niestety nie dało sobie rady z metalem.
Teraz pomalowałem śruby na czarni i muszę je wkręcić na taśmie teflonowej bo motocykl pierdzi podczas jazdy - wolne obroty to co innego, a jazda to co innego. Radziliście a ja nie posłuchałem :lanie:
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650
Awatar użytkownika
Hawk1985
Forumowicz
 
Posty: 1696
Rejestracja: 27 wrz 2014, 14:07
Lokalizacja: Jaworzno
Motocykl: DL650
Płeć: mężczyzna
Wiek: 40

Re: Kompleks czy chec tuningu?

Postautor: andrzej_sl dodano: 07 cze 2015, 14:33

Nie przejmuj się. Ja też próbowałem z "pierdziawki" wycisnąć basowy dźwięk, a w końcu po wielu próbach wróciłem do oryginalnych tłumików :) .
Albo się nawija kilometry i jeździ "normalnym" wydechem, albo "lansuje", robi po kilkadziesiąt kilometrów, "popierduje", ale nie da rady jechać dalej :D .
Myślę, że tutaj potrzeba wykonać cały wydech u fachmana, jak radzi cruenzo. Tylko to ma sens (lub sęs ;p :D ). Niestety, tuning kosztuje.......
Trzy najpopularniejsze słowa na świecie - "Made in China".
andrzej_sl
Klubowicz
 
Posty: 753
Rejestracja: 01 wrz 2013, 17:30
Lokalizacja: Gliwice
Motocykl: Mińsk125-JL150-GS500-ST1100
Tel. kom.: 600413426
Płeć: mężczyzna
Wiek: 54

Re: Kompleks czy chec tuningu?

Postautor: Hawk1985 dodano: 07 cze 2015, 14:40

No to prawda, póki co wkręcę tam śruby, żeby mnie to nie irytowało.

Dalej mam dwie opcje:
- albo znalezienie fachowca który zajmuje się tłumikami (napiszę do EdHaust żeby spytać czy ma kogoś do polecenia na śląsku tak jak radził Cruenzo)
- albo przyspawanie z tyłu blachy blokującej
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650
Awatar użytkownika
Hawk1985
Forumowicz
 
Posty: 1696
Rejestracja: 27 wrz 2014, 14:07
Lokalizacja: Jaworzno
Motocykl: DL650
Płeć: mężczyzna
Wiek: 40

Re: Kompleks czy chec tuningu?

Postautor: Lisu dodano: 10 cze 2015, 22:38

Zrobilem przeglad . Zalozylem nowa zebatke i zbiera sie bardzo dobrze po wymianie ale spadl osiag max predkosci . Dzisiaj na DK94Opole-Brzeg przy idelanych warunkach poza terenem zabudowanym max.95km. Ale wydaje mi sie, ze to wystarczy. Wedlug mnie najwiekszy komfort jazdy 70-80 kmh i to jak dla mnie , wystarczajaco.
Nastepny przeglad wg, ksiazki przy 3000 km. Za przeglad+zebatke zaplacilem 190 zl.
Z innej beczki. Dzisiaj jadac o zmroku do domu, stwierdzilem, ze jestem niesamowicie usyfiony komarami. A po drodze to dostawalem w kask i szybke takie strzaly, jakby ktos kamieniem mnie strzelil lub ze srutowki namierzyl.
"Sorry, taki mamy klimat" Zimy nie bylo, wiec robactwa moc! :czapa:
Lisu
Forumowicz
 
Posty: 76
Rejestracja: 17 maja 2015, 22:04
Motocykl: KSL125 Czarny Mat
Płeć: mężczyzna

Re: Kompleks czy chec tuningu?

Postautor: Lisu dodano: 10 cze 2015, 22:42

Wlasciwie to wszystko, co sobie zamierzylem z moim KSL 125, zrobilem. No i ciesze sie moim China Harley.
Czy mozna go potraktowac karcherem ? Bo komarow upor i w kazdym zakamarku. Nie bedzie jakichs cyrkow z elekryka?
Lisu
Forumowicz
 
Posty: 76
Rejestracja: 17 maja 2015, 22:04
Motocykl: KSL125 Czarny Mat
Płeć: mężczyzna

Re: Kompleks czy chec tuningu?

Postautor: Lupus dodano: 10 cze 2015, 23:09

W marketach i sklepach motoryzacyjnych są specjalne płyny do czyszczenia moto z martwych trupków owadzich.
Awatar użytkownika
Lupus
Klubowicz
 
Posty: 1311
Rejestracja: 27 sty 2009, 20:29
Lokalizacja: Dzierżoniów
Motocykl: Honda CBF 600S
Płeć: mężczyzna
Komunikator: whatsup :D
Wiek: 45

Re: Kompleks czy chec tuningu?

Postautor: MARCIN M. dodano: 10 cze 2015, 23:26

Apropos kominów to czy po zrobieniu tłumików na bardziej basowe. Mam pytanie czy po takiej modyfikacji jazda nie będzie męcząca ? chodzi o doznania akustycznie !
125 cm przy 80 km/h kręci się w okolicach 6 tyś obrotów 90 km/h to już 7 tyś czyli górne zakresy . Basowe tłumiki fajnie brzmią przy niskich obrotach jak się je dociśnie są hałaśliwe. Po 2 h jazdy łeb będzie kwadratowy . Czy jestem w błędzie
MARCIN M.
Forumowicz
 
Posty: 112
Rejestracja: 08 cze 2015, 18:19
Lokalizacja: Czarnowąsy pod Opolem
Motocykl: keeway superlight
Tel. kom.: 660948400
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: Kompleks czy chec tuningu?

Postautor: Hawk1985 dodano: 11 cze 2015, 08:07

A wiesz może jaką zębatkę Ci wymienili? Zdawczą czy napędową? I na jaką

Co do tłumików to nie rób nic samemu (chyba ze się znasz), przedziurawiłem potem żałowałem i musiałem kleić na żaroodpornym silikonie
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650
Awatar użytkownika
Hawk1985
Forumowicz
 
Posty: 1696
Rejestracja: 27 wrz 2014, 14:07
Lokalizacja: Jaworzno
Motocykl: DL650
Płeć: mężczyzna
Wiek: 40

PoprzedniaNastępna

Wróć do Keeway

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość