Beniamin 82 dzięki za serwisówke.
Wyregulowane mam wg. niej na :
intake 0,08
ehhaust 0,15
Wlot regulowałem wczesniej na 0,06 ale
0,08 wchodzi z optymalnym oporem
0,10 nie wejdzie więc ok.
Wydech - listek 0,15 wchodzi jest opór zostaje
nawet ślad na listku ale nie przesuwa się aż tak ciężko
myślę że jest optymalnie ,
0,20 nie wchodzi ,pośredniego nie mam .
Z dopasowaniem jest tak że powinien być wyczuwalny opór ale nie można regulować tak żeby ciężko było wyjąć
listek i z wsadzenie było niemal niemożliwe.
Silnik myślę że chodzi dobrze,po rozgrzania lekko jakby słychać zawory ale lekko ma być.
Na piątce udało się dojść pod czerwone pole na prostej
tak jak pisałem wcześniej ale z wiatrem

Czytałem na forum że ktoś regulował mniejsze luzy tak aby nie było słychać zaworów i motor jeździł gorzej , oczywiście nie może to być stukanie podobne do sieczkarni czy maszyny do pisania

Nagram filmik jak silnik pracuje po nagrzaniu .
Trudno znaleźć informacje o luzach w tym silniku , każdy podaje inne wartości mimo że brane z service manual-i .
Zależało mi żeby dobrze wyregulować żeby zawory się nie wypalały.
Oczywiście nie mam zamiaru jeździć z max prędkością
95 licznikowe to jest max prędkość przelotowa.
Najlepiej napiszę instrukcje regulacji .