close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Kymco Zing II 125

Re: Kymco Zing II 125

Postautor: mojo dodano: 10 wrz 2017, 21:17

Stan licznika 5150 km. Przednia prawa laga cieknie niestety coraz bardziej więc przy 6 tys km Zing trafi na gruntowny przegląd. Nie wiem czy to subiektywne ale ma odczucie że te opony fabryczne czyli jakiś chenszegn czy coś takiego :) trochę słabo na zakrętach trzymają i tył ma tendencje do uślizgu. Nic poza w.w. problemem się nie dzieje, nic nie musiałem dokręcać. Dziś tankowanie i ponieważ jeździłem 60-80 z uwagi na wiatr wyszło 2.3 l/100 km.
mojo
Forumowicz
 
Posty: 79
Rejestracja: 25 maja 2017, 07:46
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Kymco Zing II 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 56

Re: Kymco Zing II 125

Postautor: mojo dodano: 16 wrz 2017, 20:54

Nalatane kolejne 200 km. Może ktoś z "dobrych ludzi" mi podpowie co to może być bo obserwuje to od pewnego czasu: jadę spokojnie ok 60 km/h i tę prędkość cały czas utrzymuję nie zmieniając ustawienia manetki i mam tak że motorek jedzie, dostaje "dziury" i jedzie dalej za chwilę to samo, tak jakby jechał odpuszczał i jechał dalej. Do ponad 100 km/h się wyrabia więc moc ma. Gaźnik zasyfiony?
mojo
Forumowicz
 
Posty: 79
Rejestracja: 25 maja 2017, 07:46
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Kymco Zing II 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 56

Re: Kymco Zing II 125

Postautor: garfik dodano: 16 wrz 2017, 23:28

1. Tak, może, ale najpierw...
2. sprawdź filtr powietrza i airbox - nie ssie skądś lewego powietrza? No i...
3. psiknij jakiegoś elektrosolu do fajki.
--
90% wypadków wydarza się w domu. ZAKAZAĆ DOMÓW!
Those, who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety - Benjamin Franklin

KOTY. KOTY SĄ MIŁE.
Awatar użytkownika
garfik
Forumowicz
 
Posty: 635
Rejestracja: 26 wrz 2015, 21:54
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Motocykl: Nornica - Yamaha XJ 600 N
Płeć: mężczyzna
Wiek: 54

Re: Kymco Zing II 125

Postautor: mojo dodano: 19 wrz 2017, 16:59

Rozmawiałem dziś z mechanikiem i to może być nierówno rozciągnięty łańcuch. Musze go dokładnie sprawdzić. Coś w tym chyba jest bo to się uwydatniło jak naciągnąłem łańcuch wg zaleceń producenta czyli 1-2 cm. Dałem 1 cm i prawie mi się zniwelowały szarpnięcia przy dodawaniu gazu za to wyszło.
mojo
Forumowicz
 
Posty: 79
Rejestracja: 25 maja 2017, 07:46
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Kymco Zing II 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 56

Re: Kymco Zing II 125

Postautor: mojo dodano: 01 paź 2017, 18:49

Kolejne tankowanie i wyszło 2,48 l/100 km, przebieg 5600 km . Dziś został umyty, łańcuch kolejny raz nasmarowany i przyjechał do Wawy na własnych kołach. Na ekspresówce poszedł nawet 105 licznikowo, możliwe że by doszedł do 110 ale auto przede mną tyle jechało a nie będę się pchał na lewy szybszy pas na pierdziawce.
Obrazek
mojo
Forumowicz
 
Posty: 79
Rejestracja: 25 maja 2017, 07:46
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Kymco Zing II 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 56

Re: Kymco Zing II 125

Postautor: mojo dodano: 19 paź 2017, 17:06

Doświadczyłem pierwszej wyższości starych konstrukcji nad nowoczesnością: wyciągam Zinga z garażu, siadam chcę odpalić, rozrusznik pokręcił kilka razy ale nie zapalił, znajomi którzy stali obok zaczęli sugerować że "po jeździe" ale Zing odpalił od pierwszego kopa w "kopniak" i teraz już tak odpala po staniu 1-2 dni w garażu. Jak pojeździ i jest ciepły to pali z "elektryki" ale nowe aku kupię na wiosnę bo za chwilę moto stanie na dłuższy czas.
Vulcana bym tak nie odpalił :]
mojo
Forumowicz
 
Posty: 79
Rejestracja: 25 maja 2017, 07:46
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Kymco Zing II 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 56

Re: Kymco Zing II 125

Postautor: Hangman dodano: 19 paź 2017, 20:34

Pierwsze co mi się rzuciło to że po oglądnięciu z boku musiałem oczy do kupy złożyć bo
stylistyka jest dosyć niecodzienna. Recenzje typu:
http://www.motocykl-online.pl/testy/Raport-z-jazdy-Kymco-Zing-II-czyli-pozory-myla,9964,1
całkiem całkiem, czyli w sumie interesująca maszynka. Awarie, które tu czytam to raczej typowa eksploatacja.
Uszczelniacze lag to pewnie ze 35zł i 2 piwa na wymianę, a aku to wiadomo. Jedynie bym zainwestował
w porządny oringowy łańcuch (cały nowy napęd), czyli ze 350zł razem z zębatkami.
Niech dobrze służy :brawa:
Chcesz szczęścia przez rok to się ożeń, a jak na całe życie to kup moto...
Nie mówcie mojej ......
Hangman
Forumowicz
 
Posty: 557
Rejestracja: 09 lis 2016, 19:15
Lokalizacja: Szamotuły
Motocykl: ADV125, Honda Pacific Coast
Płeć: mężczyzna

Re: Kymco Zing II 125

Postautor: Snajper dodano: 19 paź 2017, 20:45

Jak kupisz nowy akumulator zimuj go w domu. Niby drobiazg, ale o niebo wydłuża żywotność.
----------------------------------------------
Obrazek Nie walcz z maszyną. Poznaj ją, zrozum, poczuj - niech stanie się częścią Ciebie.
Awatar użytkownika
Snajper
Klubowicz
 
Posty: 1289
Rejestracja: 29 cze 2015, 22:59
Lokalizacja: Częstochowa
Motocykl: BenycoBr125/Honda Deauville650
Tel. kom.: 698398528
Płeć: mężczyzna
Wiek: 56

Re: Kymco Zing II 125

Postautor: mojo dodano: 20 paź 2017, 16:26

Temat szarpnięć za przyczyną łańcucha się "ulotnił" bo teraz jeżdżę po mieście czyli Wawie i przy ciągłym przyspieszaniu i zwalnianiu tego nie ma. Z resztą na miasto to też się nie nadaje bo ciągle trzeba manetkę w opór kręcić żeby z autami jako tako startować. Idealne moto na spokojną wieś gdzie był przez całe lato i gdzie mnie ruch uliczny nie poganiał. Ciekawe jakie teraz spalanie wyjdzie po 2,4-2,5 po wsi ? :)
Aku jak wiadomo zużywa się od tego że istnieje więc raczej coś na początku przyszłego roku żeby był najświeższy. Na kopke zapala od pierwszego kopnięcia.
mojo
Forumowicz
 
Posty: 79
Rejestracja: 25 maja 2017, 07:46
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Kymco Zing II 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 56

Re: Kymco Zing II 125

Postautor: Snajper dodano: 21 paź 2017, 22:41

W zimę aku może być taniej. Pod koniec kiedy zbliży się pora "pierwszych odpaleń" popyt na akumulatory gwałtownie wzrośnie.
----------------------------------------------
Obrazek Nie walcz z maszyną. Poznaj ją, zrozum, poczuj - niech stanie się częścią Ciebie.
Awatar użytkownika
Snajper
Klubowicz
 
Posty: 1289
Rejestracja: 29 cze 2015, 22:59
Lokalizacja: Częstochowa
Motocykl: BenycoBr125/Honda Deauville650
Tel. kom.: 698398528
Płeć: mężczyzna
Wiek: 56

PoprzedniaNastępna

Wróć do Inne motocykle

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości