Gaźnik Mikuni VM22 w Ravenie 125

Re: Gaźnik Mikuni VM22 w Ravenie 125

Postautor: Gucek dodano: 28 gru 2015, 10:27

Chińczycy robią je na "licencji" Mkuni ;)
A tak naprawdę to są to chyba podróbki oryginalnych.Jak szukałem dla siebie gaźnika to znalazłem jakiś sklep internetowy w USA w którym te gaźniki były po ponad 100$ i wyglądały dużo lepiej niż te z Ebaya.
Awatar użytkownika
Gucek
Klubowicz
 
Posty: 472
Rejestracja: 27 sie 2015, 20:45
Motocykl: Raven125,NT650V,ST1300,CRF1000
Płeć: mężczyzna
Wiek: 56

Re: Gaźnik Mikuni VM22 w Ravenie 125

Postautor: krzysieg dodano: 28 gru 2015, 18:55

gucekt pisze:Chińczycy robią je na "licencji" Mkuni ;)
A tak naprawdę to są to chyba podróbki oryginalnych.Jak szukałem dla siebie gaźnika to znalazłem jakiś sklep internetowy w USA w którym te gaźniki były po ponad 100$ i wyglądały dużo lepiej niż te z Ebaya.

Ale poza estetyką są przyzwoitej jakości ?
Może lepiej dołożyć kilkadziesiąt zł i brać z Wielkiej Brytanii chociaż też nie wiadomo
gdzie to produkowane .

Kiedyś raz coś zamawiałem na ebay-u z zagranicy i nie miałem problemu przy płatności
paypal a teraz mam do wyboru kartę płatniczą i paypal , wybieram paypal i pokazuje się
okienko żeby wpisać dane z karty :/

Jeszcze się zastanawiam czy na pewno wymiana gaźnika pomoże , w przypadku
tego "ssania" w pz 26 rozumiem czemu ma niższe obroty , ale dlaczego na wyłączonym
ssaniu ma też zbyt niskie a po rozgrzaniu się podnoszą ?
krzysieg
Forumowicz
 
Posty: 267
Rejestracja: 08 sie 2015, 16:19
Lokalizacja: Jelenia Góra / Wrocław
Motocykl: Keeway Rks 125 , FZ6 s1 fazer
Płeć: mężczyzna

Re: Gaźnik Mikuni VM22 w Ravenie 125

Postautor: peterpan dodano: 30 gru 2015, 20:00

Podejrzewam, że kilkadziesiąt złotych to w tym wypadku koszt pośrednictwa. Na naszym allegro ten gaźnik też kosztuje ok 170 zł. Całkowicie oryginalny MIKUNI ( choć może z tej samej chińskiej fabryki ) kosztuje ok 300 zł. Jakoś nie wierzę, że Japończycy zawracają sobie głowy produkcją tak prostego gaźnika u siebie.
peterpan
Forumowicz
 
Posty: 60
Rejestracja: 07 sie 2015, 17:16
Lokalizacja: KRA
Motocykl: ZIPP MANIC RS 125
Płeć: mężczyzna

Re: Gaźnik Mikuni VM22 w Ravenie 125

Postautor: jędrek dodano: 02 sty 2016, 23:03

Dzięki za rady na razie go jakoś chyba rozgryzłem i chodzi dobrze nie wiem co było ale rozbierałem go ze cztery razy,,teraz jest git :_hura: :_hura: :_hura:
Awatar użytkownika
jędrek
Zarząd KCM
 
Posty: 1335
Rejestracja: 21 cze 2015, 10:10
Lokalizacja: Aleksandria Pierwsza k/Częstochowy
Motocykl: Barton 125 , Junak SC300
Tel. kom.: 609643753
Płeć: mężczyzna
Wiek: 57

Re: Gaźnik Mikuni VM22 w Ravenie 125

Postautor: to.st dodano: 02 lut 2016, 20:47

Bliżej wiosny też się będę bawił z tym VM22. Właśnie odebrałem. Tym razem chińczyk się postarał z dostawą. Gaźnik dotarł w 15 dniu od zakupu. Peterpan, kupiłem u tego co i Ty. Ciekawe jak mój KSL zareaguje na niego? :)
_________________________________________
Awatar użytkownika
to.st
Klubowicz
 
Posty: 868
Rejestracja: 07 sie 2014, 21:52
Lokalizacja: Łańcut
Motocykl: Daelim VL 125F Daystar
Tel. kom.: 602501561
Płeć: mężczyzna
Wiek: 64

Re: Gaźnik Mikuni VM22 w Ravenie 125

Postautor: peterpan dodano: 03 lut 2016, 22:03

Napisz póki co jak to wg Ciebie wygląda? Bo ja to zupełny lajkonik jestem, wymianę zlecę najbliższemu mechanikowi. Wolę w tym czasie zrobić coś, z czym na pewno dam sobie radę.
peterpan
Forumowicz
 
Posty: 60
Rejestracja: 07 sie 2015, 17:16
Lokalizacja: KRA
Motocykl: ZIPP MANIC RS 125
Płeć: mężczyzna

Re: Gaźnik Mikuni VM22 w Ravenie 125

Postautor: to.st dodano: 04 lut 2016, 17:11

peterpan pisze:Napisz póki co jak to wg Ciebie wygląda? Bo ja to zupełny lajkonik jestem, wymianę zlecę najbliższemu mechanikowi. Wolę w tym czasie zrobić coś, z czym na pewno dam sobie radę.

Za zmianę to się pewnie dopiero gdzieś w kwietniu zabiorę, teraz nie mam motywacji (nie chce mi się). Wymianą i regulacją sam się zajmę. Myślę, że dam radę :) Samo przełożenie to pikuś, sorry Pan Pikuś :D Z regulacją będzie nieco gorzej ale chyba też dam radę. W końcu gaźnik Ogara 200 udało mi się okiełznać :)
A jak nie to jakiś miejscowy serwis się znajdzie (mam dwa w pobliżu).
Jak już będę się tym "bawił" to napiszę.
_________________________________________
Awatar użytkownika
to.st
Klubowicz
 
Posty: 868
Rejestracja: 07 sie 2014, 21:52
Lokalizacja: Łańcut
Motocykl: Daelim VL 125F Daystar
Tel. kom.: 602501561
Płeć: mężczyzna
Wiek: 64

Re: Gaźnik Mikuni VM22 w Ravenie 125

Postautor: Cartman dodano: 07 mar 2016, 20:44

Tost wierze w Ciebie bo ja tez sie przymierzam do tego gaznika ale ja bede sam musial dac sobie rade z nim I regulacja wiec licze ze przetrzesz szlak.Pytanie tylko ssanie bedziesz przerabial na linke?czy recznie bedziesz obslugiwal?
Cartman
Awatar użytkownika
Cartman
Forumowicz
 
Posty: 120
Rejestracja: 06 sie 2015, 19:52
Lokalizacja: Birmingham
Motocykl: Sky Jet sj125-21
Tel. kom.: 123456789
Płeć: mężczyzna
Komunikator: cartmanekk@tlen.pl
Wiek: 47

Re: Gaźnik Mikuni VM22 w Ravenie 125

Postautor: to.st dodano: 07 mar 2016, 21:46

Cartman pisze:Tost wierze w Ciebie bo ja tez sie przymierzam do tego gaznika ale ja bede sam musial dac sobie rade z nim I regulacja wiec licze ze przetrzesz szlak.Pytanie tylko ssanie bedziesz przerabial na linke?czy recznie bedziesz obslugiwal?

Zostawię tak jak mam teraz czyli ręcznie. Jakoś się przyzwyczaiłem do takiej obsługi.
_________________________________________
Awatar użytkownika
to.st
Klubowicz
 
Posty: 868
Rejestracja: 07 sie 2014, 21:52
Lokalizacja: Łańcut
Motocykl: Daelim VL 125F Daystar
Tel. kom.: 602501561
Płeć: mężczyzna
Wiek: 64

Re: Gaźnik Mikuni VM22 w Ravenie 125

Postautor: peterpan dodano: 31 mar 2016, 20:36

Odebrałem Mańka z serwisu. Już odpalenie na miejscu i na ssaniu bardzo wysokie obroty. Mówię do serwisanta, że wg mnie za wysokie, ale odpowiedź, że tak ma być, żeby potem nie gasł na wolnych. Ok, jadę do domu (jakieś 10 km). Ssanie dawno wyłączone, zatrzymanie a wolne obroty mniej więcej takie jak zimny na ssaniu. O wiele za wysokie ( nie wiem jakie bo mam walnięty obrotomierz, ale słuch mam dobry). Pierwsze oględziny: gaźnik z jednej strony nie dokręcony, brak podkładek sprężystych, brak oznak regulacji gaźnika ( fabryczna farba na śrubach regulacyjnych nietknięta). Dałem do serwisu, bo sam nie mam o tym najmniejszego pojęcia. Zresztą, razem poszła wymiana opon, oleju i przegląd przed sezonem. Pytanie: reklamować czy samemu próbować ustawić? Jeżeli samemu, to jak?
peterpan
Forumowicz
 
Posty: 60
Rejestracja: 07 sie 2015, 17:16
Lokalizacja: KRA
Motocykl: ZIPP MANIC RS 125
Płeć: mężczyzna

PoprzedniaNastępna

Wróć do Inne motocykle

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość