Dużo się działo i dość dużo wydałem na mojego złomka. Więc najpierw spadł łańcuch krzywiąc zębatkę, jakoś się naprawiło i jest git. Następnie zmiana oleju. Jeżdzę już 3 miesiące zrobiłem około 500 km. Później cross gasł, dławił się. Musiałem rozbierać gaźnik i go czyścić bo było pełno syfu z chińskich przewodów paliwowych i zbiornika pomimo chińskiego filtra paliwa. Zmieniłem przewody paliwowe i filtr na polski. Następnie chińska opona strasznie się wybuliła. Nie dało się jeździć, było straszne bicie. Kupiłem dunlopa geomax-mx31. Chciałem przykręcić koło i gwint się popsuł. Więc poleciałem do sąsiada 2 raz bo on mi ściągał koło maszyną (lepiej zapłacić 5 zł i nie pokrzywić koła i nie przebić dętki) a teraz mi gwintował śrubę też za 5 zł zrobił. Ma duży warsztat i wszystko co mechanik zapragnie

Największe wrażenie robi agregat prądotwórczy 10kW

Jeszcze zrobiłem zasłonę modułu i filtra powietrza. Jak jutro będzie pogoda to pokażę co i jak. Coś takiego jak jest w firmowych. Teraz nic nie leci na filtr silnik i moduł.
WydatkiOpona Dunlop Geomax-MX31 119zł (allegro z przysyłką)
Olej GM 10w40 półsyntetyk 16,50 zł
Ściągniecie opony 5 zł
Gwintowanie śruby 5 zł
Zmiana cewki 40 zł.
Przewody paliwowe i filtr 15 zł
Razem około 200 zł.