2rasek pisze:Ave,
czytałem ostatnio na zagranicznych forach tezy o powiększaniu (montowaniu większych) dysz. Po czym przejrzałem e-bay i takowe znalazłem w różnych rozmiarach do naszych sprzętów czy ktoś zagłębiał się bardziej w temat. A jeszcze lepiej praktykował takie zabiegi? Myślę, że temat warty poruszenia można polepszyć osiągi moto, a przy odpowiedniej technice jazdy nie stracić na zasięgu.
Ja bawiłem się w wymianę gaźnika na Mikuni VM 22 i testowałem w nim różne dysze i ustawiania iglicy. Ostatecznie wróciłem do gaźnika PZ 26 i dyszy 95.
Na Mikuni jak udało mi się ustawić(dysze od 110 do 125) i wyregulować gaźnik tak by kolor świecy nie był zbyt biały(uboga mieszanka) to motocykl potrafił spalić nawet 4,2 l/100 km a rewelacji jeśli chodzi o osiągi nie było.Tak samo jest na PZ 26 najlepiej chodzi na dyszy 95.Na oryginalnej 92 był trochę słaby ,a na 100 i 105 miał moc bardzo zbliżona do tego jak na dyszy 95 tylko palił ponad 3l/100 km