stuki podczas jazdy

Motocykle 125ccm, Lifan LF-250, Jinlun 250, Jinlun 150, Challenger 200, Zipp, Cruiser 250, inne...
moderatorzy: Luca, beniamin82

stuki podczas jazdy

Postautor: scOti dodano: 06 cze 2009, 01:15

ja na stronie z podpisu opisywałem wymiane w r250 - sa fotki, powinno Ci pomóc
Ostatnio zmieniony 15 cze 2009, 13:17 przez scOti, łącznie zmieniany 1 raz
scOti
 

stuki podczas jazdy

Postautor: skopi dodano: 07 cze 2009, 16:27

A tak pozatym to mam jeszce 3 pary rękawic skórzanych motocyklowych z czasów1992 r z tym długim mankietem i zastanawiam się czy przypadkiem 1 pary sobie nie przerobić tzn. skrócić mankiety załozyć rzepy. ma już moze ktoś taki??
Awatar użytkownika
skopi
Forumowicz
 
Posty: 1181
Rejestracja: 25 maja 2009, 22:21
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: Fastran FR250-3
Tel. kom.: 792108065
Płeć: mężczyzna
Wiek: 60

stuki podczas jazdy

Postautor: Shipp dodano: 09 cze 2009, 07:28

Luca pisze:
Shipp pisze:Co Wy z tym docieraniem?? Luca, serwujesz jakieś teorie o docieraniu silników a'la lata 80te a prawda jest taka......

Shipp poczytaj ty trochę to co jest napisane w tych linkach zanim wysuniesz jakiś osąd. W drugim linku jest mowa o najnowocześniejszej metodzie docierania o której mało kto wie a to, że chiński motocykl wybacza brak docierania tylko jak to piszesz od razu ,,normalnie jeździć" jest zasługą tego, że silniki już są wstępnie docierane w fabryce.
Co nie zmienia faktu, że nie można ich jeszcze dopieścić poprzez częśtą zmianę obrotów i olej mineralny na początku a nie od razu normalną jazdę.
Co do metody docierania spokojnie, czy na szybko to każdy musi zdecydować sam po przeczytaniu tych linków.
Mnie w końcu przekonali, że metoda na szybko jest całkiem logiczna i sprawdzona przez nachaników.
Jedyne co się nie zgadzam to to, żeby wkręcać moto na 7000obr po to tylko by zwiększyć docisk pierścieni do cylindra poprzez zwiększenie ciśnienia gazów. Zwolennikiem tego typu docierania jest Greedo. Ja uważam, że można dotrzeć motocykl na szybko bez wkręcania na max obroty. Wystarczy 3/4 możliwości i częsta zmiana obrotów.
Na pewno dobrym docieraniem nie jest jazda pyr, pyr ze stałą prędkością 60km/h.

Wracając do normalnej eksploatacji w okresie docierania to chyba dotyczy się tylko Ciebie, bo u ciebie normalna eksploatacja chińskiej 250tki oznacza manetka na maxa ;p

P.S.
Nie wiem, czy widziałeś kiedyś w sklepie, jak sprzedawcom w końcu udaje się odpalić chińczyka co z nim wyprawiają.
Gazują na postoju na maxa i to oni robią największą krzywdę naszym sprzętom, zanim jeszcze zdążymy je kupić a my sie potem przejmujemy jak docierać swój ukochany motorek :D

Histeryzujesz i dorabiasz jakąś teorię. A wystarczy /jak wcześniej napisałem - poczytaj Ty dokładnie/ NORMALNIE JEŹDZIC, TYLKO TAK ŻEBY NIE PRZEGRZAC SILNIKA. Odkręcanie na maksa to już Twoja nadinterpretacja tego, co napisałem wcześniej. To są normalne motocykle i nie ma potrzeby odchodzenia się z nimi jak z jajkiem.
Shipp
Forumowicz
 
Posty: 1345
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:42
Motocykl: .

stuki podczas jazdy

Postautor: Luca dodano: 09 cze 2009, 08:34

Shipp pisze: Odkręcanie na maksa to już Twoja nadinterpretacja ....

To był żart a nie nadinterpretacja ;p
Co do docierania to nie ma się co sprzeczać jest wystarczająco informacji by każdy sam zdecydował jak docierać i czy docierać.
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5105
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

stuki podczas jazdy

Postautor: skopi dodano: 15 cze 2009, 13:09

Nowy problem-coś mi zaczęło dzwonić w górnym tłumiku :mur: Jak to cholerstwo rozebrać jak cały jest zespawany. po wlozeniu pręta w górny tłumik to wchodzi do końca a w tym dolnym tylko kilka cm- może "to coś" jest przyczyną?? :oops:
Awatar użytkownika
skopi
Forumowicz
 
Posty: 1181
Rejestracja: 25 maja 2009, 22:21
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: Fastran FR250-3
Tel. kom.: 792108065
Płeć: mężczyzna
Wiek: 60

stuki podczas jazdy

Postautor: scOti dodano: 15 cze 2009, 13:24

Prawdopodobnie brzęczy Ci kołnierzyk od tłumika - są one lekko przyspawane i przy wiekszych drganiach je słychać.

Obrazek
scOti
 

stuki podczas jazdy

Postautor: skopi dodano: 15 cze 2009, 22:03

kołnierz trzyma się dobrze - ewidentne dzwonienie z górnego tłumika, nawet jak pukną ręką w tłumik to brzęczy, szlag by to trafił teraz zamiast mruczenia mam brzęczenie jak jadę :mur: jutro zwale tłumik i zobaczę czy to coś lata sobie luzem :wrr:
Awatar użytkownika
skopi
Forumowicz
 
Posty: 1181
Rejestracja: 25 maja 2009, 22:21
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: Fastran FR250-3
Tel. kom.: 792108065
Płeć: mężczyzna
Wiek: 60

stuki podczas jazdy

Postautor: Shipp dodano: 16 cze 2009, 00:17

Pewnie przegroda się oderwała wewnątrz tłumika, skoro cały pręt włazi. Byc może nawet nie jedna.
Shipp
Forumowicz
 
Posty: 1345
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:42
Motocykl: .

stuki podczas jazdy

Postautor: skopi dodano: 16 cze 2009, 18:10

fakt chyba pierwsza przegroda odpadła teraz czekam na cynk od gościa od którego kupilem czy wymieni.jak nie to naprzeciwko mam gościa co robi w kwasówkach wiec mi najwyzej zrobi.
Awatar użytkownika
skopi
Forumowicz
 
Posty: 1181
Rejestracja: 25 maja 2009, 22:21
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: Fastran FR250-3
Tel. kom.: 792108065
Płeć: mężczyzna
Wiek: 60

Poprzednia

Wróć do Wszystko na temat...

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość