close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Motocykle 125ccm, Lifan LF-250, Jinlun 250, Jinlun 150, Challenger 200, Zipp, Cruiser 250, inne...
moderatorzy: Luca, beniamin82

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: jacek.rc dodano: 31 sie 2025, 10:54

Troszkę nie w temacie i żeby nie było ,wszystkie moje hobby bazują na wyrobach zza muru wielkiego .
Jednak coś mnie niedawno zaczęło zastanawiać :swir: . Chiny raczą nas dobrami wszelkimi i fajnie bo możemy się cieszyć :_hura: . Jak kupiłem ostatni motorek , to poprosiłem Bena żeby mi zamówił taki uchwyt na navi https://photos.app.goo.gl/UEeQqRWKCC1nJaxA7 . Super szybko przyszedł ,tam tańszy niż u nas ,też od nich . Założyłem i się cieszyłem :D :D :D . Niedawno w Italii ,chociaż symptomy były już prędzej , zauważyłem że cuś za bardzo mi się szyba trzepie . Po wnikliwej obserwacji zauważyłem delikatne odbarwienie materiału i lukając dokładniej okazało się , że ramka pękła _bezradny . Oczywiście po powrocie "telefon do przyjaciela " i przyszła nowa ,z tej samej firmy ,ale okazało się porównując ,że jest o około 0,5 mm cieńsza od pierwszej i już nie ma napisu z nazwą moto . Oczywiście nie chcę niczego sugerować ,ani ... , ani nic ,tylko takie spostrzeżenie . Fakt ,że ta druga była chyba nawet tańsza od pierwszej ,ale widocznie jest jak to się kiedyś mówiło , że " cena czyni cuda " . No i fakt , że też sam troszku przekombinowałem , bo wykorzystując otwory w ramce lekko podniosłem na nich szybkę ( te głupie 2,3 cm robi niesamowitą robotę jeśli chodzi o szum ) , ale cieńszy materiał jest faktem .
Show Must Go On
Awatar użytkownika
jacek.rc
Forumowicz
 
Posty: 2315
Rejestracja: 16 sie 2012, 22:36
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Motocykl: KSL ,Cruiser ,VT-750,ADV -250
Płeć: mężczyzna

Re: Testy i prezentacje motocykli z chińskim rodowodem

Postautor: jacek.rc dodano: 08 wrz 2025, 10:52

Ok , uchwyt przełożony i muszę napisać sprostowanie .Po zdemontowaniu starego (pękniętego) okazało się ,że nowy ,ten cieńszy jest też cięższy czyli :swir: z innego materiału . W ruch poszedł magnes i ?? nie przyciąga ,czyli może jakaś nierdzewka zaanodowana . Potwierdzić mógł by to fakt ,że magnes lekko przyciąga w miejscu wygięcia ,czyli może być element nie wyginany ,a spawany i jest w spawie mała domieszka żelaza . Czyli OK ,zamienili materiały ,biorę się za montaż ,wymieniam i wczoraj pojechałem przetestować :motor: . No i niestety już po pierwszych kilometrach czar prysnął ,bo nawigacja czepie się podobnie ,jak na starym po złamaniu _bezradny . Jednak sprężystość stali jest duuużo większa od amelinium i tu jest przyczyna . Jednak potwierdził się inna moja teza co do felg z lekkich stopów w lanserskich szprychowych kołach . Nie ma to sensu ze wzgl. na niską sprężystość alu . Jak to kiedyś powiedziałem sprzedawcy w salonie ,jak próbował mi zachwalić wersję ze szpajchami ,to odpowiedział " to pan wie " . No ale który lanser ciora w terenie _boisie .zrobili to tylko z powodu bezdętkowych .
Show Must Go On
Awatar użytkownika
jacek.rc
Forumowicz
 
Posty: 2315
Rejestracja: 16 sie 2012, 22:36
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Motocykl: KSL ,Cruiser ,VT-750,ADV -250
Płeć: mężczyzna

Poprzednia

Wróć do Wszystko na temat...

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości

cron