Jakiś czas temu zbierałem info na temat tych sprzętów, jakieś 2 lata temu byłem bliski kupna takiej używki, którą to przymierzyłem w komisie w Białymstoku ale odstraszył mnie brak dostępu do częsci w tamtym czasie. Zainspirowany wczorajszymi rozmowami na sb w temacie różnych dziwnych sprzętów trafiłem na świeżego dilera tych sprzętów pod Lublinem: http://www.skutery-lublin.pl/pl/v3.html i zastanawiam się- skoro Almot wszedł we współpracę z CF Moto sprowadzając Jetmaxa 250 i NK 650 (o TR 650 przez grzeczność nie wspomnę ponownie) to dlaczego te sprzęty sprzedawane są w Polsce nadal jako CF Moto a nie ma ich w ofercie Almotu? Czy to końcówki kontenerowych zapasów? Może ktoś tym jeździł i wie jak to chodzi? Tak jak dzisiaj pogrzebałem to trochę więcej jest tego niż te 2 lata temu w necie. Temat rzucam z technicznej ciekawości oraz w celu uzupełnienia ew. danych o tych modelach bo w archiwum nie znalazlem niczego a sprzęciki wizualnie ciekawe: V3: V5: oba: trajka: silnik:
jak coś wiecie to wrzucajcie będzie jakiś materiał poglądowy o tych sprzętach