Przewód paliwowy

Motocykle 125ccm, Lifan LF-250, Jinlun 250, Jinlun 150, Challenger 200, Zipp, Cruiser 250, inne...
moderatorzy: Luca, beniamin82

Przewód paliwowy

Postautor: Karol dodano: 03 maja 2012, 01:08

Jadąc do Przywidza miałem ogromne problemy z brakiem paliwa, w związku z czym myślę o wymianie przewodu idącego z baku do gaźnika na przezroczysty, co powinno ułatwić rozwiązanie problemów z zapchanym filtrem paliwa bądź kranikiem, załamanym czy zapowietrzonym przewodem paliwowym, czy też brakiem powietrza w baku.
Standardowo mamy czarne, gumowe przewody, więc w zasadzie nie widać, czy i co w nich jest.
Moje pytanie brzmi - jaką średnicę wewnętrzną mają te nasze przewody i co myślicie o takiej wymianie ?

Czy taki się nada, czy musi być jakiś zbrojony ?
http://www.lantis.pl/przewod-paliwowy-p ... -2912.html
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Karol
Forumowicz
 
Posty: 1076
Rejestracja: 02 lip 2010, 17:27
Lokalizacja: Toruń
Motocykl: Chituma CTM250-3 Fastran
Tel. kom.: 602356890
Płeć: mężczyzna
Komunikator: GG 10691947
Wiek: 41

Przewód paliwowy

Postautor: Zbigniew dodano: 03 maja 2012, 09:20

Przewód który podałeś nadaje się , tylko że gumowy moim zdaniem jest najlepszy , plastyk z biegiem czasu będzie robił się twardy i będziesz miał problemy z uszczelnieniem .
Pozdrawiam
Zbyszek
Zbigniew
Klubowicz
 
Posty: 964
Rejestracja: 04 paź 2009, 16:17
Lokalizacja: GCZ Koczała
Motocykl: Lifan LF250
Tel. kom.: 604643449
Płeć: mężczyzna
Wiek: 63

Przewód paliwowy

Postautor: dorplas dodano: 03 maja 2012, 12:08

tak, przeźroczysty szybko zrobi się twardy, załóż gumowy i po środku zastosuj sobie dodatkowy przeźroczysty filterek i także będziesz miał kontrolę nad "palifkiem"
----------------------------------------------------------------------------------
Myśl Za Dużo! a stworzysz problem, którego wcześniej nie było!
Awatar użytkownika
dorplas
Zarząd KCM
 
Posty: 1540
Rejestracja: 28 wrz 2008, 17:35
Lokalizacja: Chojnice GCH .....
Motocykl: NIGHTHAWK 750S
Płeć: mężczyzna
Komunikator: GG 827772
Wiek: 46

Przewód paliwowy

Postautor: Karol dodano: 03 maja 2012, 12:54

OK, dzięki za info, w takim razie rezygnuję z przezroczystego przewodu.

Aczkolwiek sam przezroczysty filtr paliwa raczej mi nie pomoże, bo zazwyczaj i tak wygląda na pusty, a paliwo delikatnie se płynie.
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Karol
Forumowicz
 
Posty: 1076
Rejestracja: 02 lip 2010, 17:27
Lokalizacja: Toruń
Motocykl: Chituma CTM250-3 Fastran
Tel. kom.: 602356890
Płeć: mężczyzna
Komunikator: GG 10691947
Wiek: 41

Przewód paliwowy

Postautor: mike_russ dodano: 03 maja 2012, 14:15

Przezroczysty przewód pozostający miękki po kontakcie z paliwem trudno trafić, aczkolwiek są takie. Albo jest to jak podejrzewam igelit - mam taki, po przeszło 1000km nadal miękki jak nowy, ale nie wiem dokładnie z czego on jest, oznaczeń żadnych, dostałem w serwisie taki. Próbowałem gumowe i przezroczyste- też twardniały, ten trafiłem pierwszy taki...
Awatar użytkownika
mike_russ
Sympatyk
 
Posty: 2120
Rejestracja: 12 sie 2009, 22:25
Lokalizacja: Poznań
Motocykl: Zipp Raven "Dzikus"
Płeć: mężczyzna
Komunikator: GG 13140250
Wiek: 43

Przewód paliwowy

Postautor: Karol dodano: 03 maja 2012, 14:26

Ten w pierwszego posta to igielit. Może jakiś silikonowy masz ?
Pojadę jutro po nowy filterek paliwa, to zobaczę, czy można jakieś przezroczyste dostać, a jak nie to odpuszczę.
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Karol
Forumowicz
 
Posty: 1076
Rejestracja: 02 lip 2010, 17:27
Lokalizacja: Toruń
Motocykl: Chituma CTM250-3 Fastran
Tel. kom.: 602356890
Płeć: mężczyzna
Komunikator: GG 10691947
Wiek: 41

Przewód paliwowy

Postautor: thomas dodano: 03 maja 2012, 23:06

Karol a może masz zabrudzone sitko w zbiorniku taki wstępny filtr paliwa .
thomas
Forumowicz
 
Posty: 241
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Lokalizacja: Żary
Motocykl: Zipp Roadstar 250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 55

Przewód paliwowy

Postautor: Karol dodano: 04 maja 2012, 00:04

Nie wiem, w każdym bądź razie od Grudziądza dojechałem na Hel i z powrotem do Torunia już bez przeszkód.
Kolega seba_1986 podpowiedział, że mogło to być podciśnienie w baku i to wydaje mi się najbardziej prawdopodobne, choć ciężko to jednoznacznie stwierdzić, bo mógł też szwankować filtr paliwa, lub właśnie to sitko w kraniku.

Dlatego pierwszą i najłatwiejszą rzeczą, którą mam zamiar zrobić będzie wymiana filterka na przezroczysty oraz ewentualnie przewodów.

A jak dostać się do tego wstępnego sitka w kraniku ?
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Karol
Forumowicz
 
Posty: 1076
Rejestracja: 02 lip 2010, 17:27
Lokalizacja: Toruń
Motocykl: Chituma CTM250-3 Fastran
Tel. kom.: 602356890
Płeć: mężczyzna
Komunikator: GG 10691947
Wiek: 41

Przewód paliwowy

Postautor: andrzej dodano: 04 maja 2012, 06:31

Musisz wykręcić kranik ze zbiornika.

A co do przewodu, to ten gumowy czarny jest najlepszy jaki stosowałem.
Przeźroczysty po sezonie był już twardy, a stary chiński czarny cały czas był elastyczny.

Poza tym, przewód paliwowy bym wykluczył.
Nie mógł się zapchać, no chyba że się załamał gdzieś przy gaźniku, choć to niemożliwe.
Awatar użytkownika
andrzej
Klubowicz
 
Posty: 1454
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:27
Lokalizacja: Bydgoszcz.
Motocykl: VStrom 650 (był R-250,NT-650)
Płeć: mężczyzna
Wiek: 50

Przewód paliwowy

Postautor: Karol dodano: 04 maja 2012, 17:29

Kanik wykręcony, sitko czyste. No więc rozkręciłem korek paliwa, a tam luźno lata jakaś kulka i dynks. :wrr:

Obrazek

Nie wiem co z tym zrobić, więc wrzuciłem kulkę w takie zagłębienie z dziurką i docisnąłem tym dynksem. Chyba tak to powinno być co ?

Obrazek
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Karol
Forumowicz
 
Posty: 1076
Rejestracja: 02 lip 2010, 17:27
Lokalizacja: Toruń
Motocykl: Chituma CTM250-3 Fastran
Tel. kom.: 602356890
Płeć: mężczyzna
Komunikator: GG 10691947
Wiek: 41

Następna

Wróć do Wszystko na temat...

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość