Praca silnika przy obrotach 5-6tys.

Motocykle 125ccm, Lifan LF-250, Jinlun 250, Jinlun 150, Challenger 200, Zipp, Cruiser 250, inne...
moderatorzy: Luca, beniamin82

Re: Praca silnika przy obrotach 5-6tys.

Postautor: ewcian dodano: 14 maja 2013, 23:08

szesnasty pisze:Ja uważam że to będzie turbo_dziura.
Ten typ tak ma i nie ma się co przejmować :D

dobrze i konkretnie to okresliles "turbo dziura" i to by pasowalo do reakcji motoru podczas jazdy :)
.....
Awatar użytkownika
ewcian
Forumowicz
 
Posty: 105
Rejestracja: 03 maja 2011, 17:17
Lokalizacja: Nettetal (DE) i Bytom (PL)
Motocykl: Hyosung Aquila GV 250 Cruiser
Tel. kom.: 513351861
Płeć: kobieta
Komunikator: GG 7239366

Re: Praca silnika przy obrotach 5-6tys.

Postautor: sketii dodano: 15 maja 2013, 11:49

Nie wiem jak jest w twoim moto , ale u mnie przerywał przy prędkości 80/85 km wolniej i szybcieej jechał normalnie. Jakie były obroty nie wiem bo nie mam obrotomierza . Odczucie miałem takie jak by mi ktoś wciskał belikatnie hamulec lub silnik przerywał na ułamek sekundy . Wymontowałem gaźniki rozebrałem przedmuchałem sprężonym owietrzem w spreyu i mu przeszło.
sketii
Forumowicz
 
Posty: 49
Rejestracja: 15 wrz 2009, 09:27
Lokalizacja: Piła
Motocykl: ROMET R250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 46

Re: Praca silnika przy obrotach 5-6tys.

Postautor: ewcian dodano: 15 maja 2013, 23:10

U mnie tez sie to dzieje mniej wiecej przy tej predkosci, poobserwuje dokladnie predkosc przy nastepnej jezdzie. Moze nie mam takiego uczucia czy wrazenia jakby mi lagodnie hamowal, a raczej jakby ignorowal podkrecanie manetki, a monent pozniej mnie pchnal lub pociagnal. Dzieje sie to zawsze po przekroczeniu 5,5tys obrotow
.....
Awatar użytkownika
ewcian
Forumowicz
 
Posty: 105
Rejestracja: 03 maja 2011, 17:17
Lokalizacja: Nettetal (DE) i Bytom (PL)
Motocykl: Hyosung Aquila GV 250 Cruiser
Tel. kom.: 513351861
Płeć: kobieta
Komunikator: GG 7239366

Re: Praca silnika przy obrotach 5-6tys.

Postautor: ewcian dodano: 15 maja 2013, 23:14

dorplas pisze:
ewcian pisze:
Zbigniew pisze:Jeżeli jest to taka sama sztuka co Artura , to mamy do czynienia ze ,,szprycą,, i niestety nie ma co regulować .

.... prawie tak jak od Artura, moj nie jest na wtrysku ....

który to rocznik ?

To jest rocznik 2005 i 6500km przejechane
.....
Awatar użytkownika
ewcian
Forumowicz
 
Posty: 105
Rejestracja: 03 maja 2011, 17:17
Lokalizacja: Nettetal (DE) i Bytom (PL)
Motocykl: Hyosung Aquila GV 250 Cruiser
Tel. kom.: 513351861
Płeć: kobieta
Komunikator: GG 7239366

Re: Praca silnika przy obrotach 5-6tys.

Postautor: jacek.rc dodano: 15 maja 2013, 23:21

Kiedyś,mechanik mówił mi odnośnie tematu "dziura w gazie"wprawdzie,w samochodzie :autko: ,że komputer sterujący wtryskami w zakresie tzw.ekonomicznnych obrotów,jest tak zaprogamowany,że zapodaje mniej paliwa.Może w :chopper2: z wtryskiem już też tak będzie?
Show Must Go On
Awatar użytkownika
jacek.rc
Forumowicz
 
Posty: 2298
Rejestracja: 16 sie 2012, 22:36
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Motocykl: KSL ,Cruiser ,VT-750,ADV -250
Płeć: mężczyzna

Re: Praca silnika przy obrotach 5-6tys.

Postautor: ewcian dodano: 16 maja 2013, 23:05

ale moj nie jest na wtrysku ..
.....
Awatar użytkownika
ewcian
Forumowicz
 
Posty: 105
Rejestracja: 03 maja 2011, 17:17
Lokalizacja: Nettetal (DE) i Bytom (PL)
Motocykl: Hyosung Aquila GV 250 Cruiser
Tel. kom.: 513351861
Płeć: kobieta
Komunikator: GG 7239366

Re: Praca silnika przy obrotach 5-6tys.

Postautor: jacek.rc dodano: 19 maja 2013, 20:53

UPS :) .Nie znam wszystkich marek,aTwój ma taką poważną nazwę,że myślałem o wytrysku ;-)UPS .
Show Must Go On
Awatar użytkownika
jacek.rc
Forumowicz
 
Posty: 2298
Rejestracja: 16 sie 2012, 22:36
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Motocykl: KSL ,Cruiser ,VT-750,ADV -250
Płeć: mężczyzna

Re: Praca silnika przy obrotach 5-6tys.

Postautor: Deamiens dodano: 08 cze 2013, 12:16

Pozwolę sobie podpiąć się pod temat. Czy to możliwe, żeby silnik nierówno pracował podczas jazdy z lekko odkręconą manetką? Gdy idę pełnym gazem, to od dołu aż do końca pięknie idzie, ale gdy czasem staram się utrzymywać prędkość okołodozwolonej na mieście, mam wrażenie jakby wypadały zapłony. Może to też być spowodowane podmuchami wiatru bądź lekkimi drgnięciami nadgarstka... Co prawda zwykle używam "opór gaz - opór hamulec" i wtedy wszystko działa jak powinno, ale kwestia mnie niepokoi. Dodam tylko, że na trasie przy prędkości obrotowej 4k rpm i w górę żadnych dziwnych objawów.
Awatar użytkownika
Deamiens
Forumowicz
 
Posty: 1312
Rejestracja: 20 cze 2010, 20:47
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: DR800, DL1000
Tel. kom.: 696082016
Płeć: mężczyzna
Wiek: 36

Poprzednia

Wróć do Wszystko na temat...

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości