No, trochę się zawsze rozleje, lepiej nie palić przy robocie
A poważnie - jakiś słoiczek się przyda, żeby zlać paliwo z rurek i filtra. Jak paliwo przestanie kapać, to koniec rurki jakoś zabezpieczyć, ja okręcałem folią i izolacją. Widzę inny problem - była dyskusja nt. kraników, więc dobrze byłoby najpierw ustalić, która pozycja kranika jest "zamknięta" - bo bez tego, to będziesz musiał mieć DUŻY słoik

Przy baku powinien zostać kranik + przewody pomiędzy kranikiem a bakiem. Resztę trzeba odpiąć, a pompę paliwa odkręcić od baku. Nie wiem jak u Ciebie jest z mocowaniem, ale w Roadstarze jest tylko jedna śruba pod kanapą kierowcy (którą też najpierw trzeba zdjąć). Potem zbiornik trzeba lekko podnieść do góry i pociągnąć w tył.
Jakbyś potrzebował wsparcia albo pomocy, to dzwoń, chętnie z Tobą podłubię
