szerszeń chyba zaniemógł

Motocykle 125ccm, Lifan LF-250, Jinlun 250, Jinlun 150, Challenger 200, Zipp, Cruiser 250, inne...
moderatorzy: Luca, beniamin82

szerszeń chyba zaniemógł

Postautor: cruenzo dodano: 11 sty 2011, 21:09

a widzisz...by myślałem, ze jakieś gusła przy tym trzeba odprawić i złożyć ofiarę z dziewicy :pliz: :rotfl:
Awatar użytkownika
cruenzo
Klubowicz
 
Posty: 2022
Rejestracja: 10 lut 2010, 21:42
Lokalizacja: Warszawa -> Kettering U.K.
Motocykl: Junak w skali 1/24
Tel. kom.: 888691054
Płeć: mężczyzna
Wiek: 47

szerszeń chyba zaniemógł

Postautor: Michoł dodano: 11 sty 2011, 21:15

Cruenzo chopie już tyle razy pisałem że mam symbol fajki LB05F. Byłem przy moto i wtykałem na świece i pasi. Chyba zaraz zrobię zdjęcie żebyś uwierzył.
Prawdą jest że w katalogu jak wyszukasz, są fajki wpisane LD05F i takie niby mają być. Ja zaufałem sprzedawcy w InterCarsie, który sprzedał mi te moje fajki i pasują. Też byłem zdziwiony co on mi daje ale podszedłem do motoru i pasują, no to czego mam się czepić.

Jak masz upatrzone takie LD05F to kupuj, na pewno też będą pasować. Bo przecież są katalogowo zgodne.

Przewód kupiłem też na allegro bo tu u mnie na wichurze każdy mnie olał i nawet nie chciał zamówić. Kupiłem przewód BERU z tej aukcji co dawałem linka.

Montaż odbywa się tak jak Żołnierz pisze. Wkręcasz i wszycho. No jeszcze trzeba się z takimi gumkami pobawić ;) Żeby uszczelnić końcówkę fajki.
Awatar użytkownika
Michoł
Forumowicz
 
Posty: 396
Rejestracja: 03 cze 2010, 13:40
Lokalizacja: Kielce
Motocykl: Zipp RoadStar 250
Tel. kom.: 603362340
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

szerszeń chyba zaniemógł

Postautor: cruenzo dodano: 11 sty 2011, 21:39

nie no ok, ok....ja się tylko wolę 3 razy upewnić bo znając siebie to jak bym to popodłączał to motor zacząłby jeździć tyłem do przodu lub wuj wie co jeszcze...taki już jestem, ze pewnych rzeczy (szczególnie technicznych) boje się tykać...to sam miałem z łańcuchem
Awatar użytkownika
cruenzo
Klubowicz
 
Posty: 2022
Rejestracja: 10 lut 2010, 21:42
Lokalizacja: Warszawa -> Kettering U.K.
Motocykl: Junak w skali 1/24
Tel. kom.: 888691054
Płeć: mężczyzna
Wiek: 47

szerszeń chyba zaniemógł

Postautor: Arcon dodano: 17 sty 2011, 12:39

No i jak Michał, robiłeś coś z tymi fajkami? Odpalałeś szerszenia w nowym roku? :)
Arcon
Forumowicz
 
Posty: 1542
Rejestracja: 25 lis 2010, 17:36

szerszeń chyba zaniemógł

Postautor: cruenzo dodano: 17 sty 2011, 14:37

odpalać nie odpalałem. fajkami się chwilę pobawiłem, wiec już wiem jak to działa.
Awatar użytkownika
cruenzo
Klubowicz
 
Posty: 2022
Rejestracja: 10 lut 2010, 21:42
Lokalizacja: Warszawa -> Kettering U.K.
Motocykl: Junak w skali 1/24
Tel. kom.: 888691054
Płeć: mężczyzna
Wiek: 47

szerszeń chyba zaniemógł

Postautor: Michoł dodano: 24 sty 2011, 04:30

Ja już u siebie wymieniłem przewody. Niestety ale nie dałem rady skombinować jakiegoś aparatu.
Cruenzo musisz mi uwierzyć, że przewody wykręca się tak samo jak do fajek. Wystaje taki wkręt z gniazda cewki, taki sam jak w fajce. Jak mi nie wierzysz to mogę zrobić zdjęcie tych starych przewodów co wyjąłem. Ale chyba już wiesz że nie leje wody.
Tak że wymieniaj i nic się nie bój.
Awatar użytkownika
Michoł
Forumowicz
 
Posty: 396
Rejestracja: 03 cze 2010, 13:40
Lokalizacja: Kielce
Motocykl: Zipp RoadStar 250
Tel. kom.: 603362340
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

szerszeń chyba zaniemógł

Postautor: cruenzo dodano: 04 lut 2011, 17:28

fajki i przewód już mam. Chciałem sobie wykręcić stare przewody, ale za cholerę nie wiem jak się do nich dobrać od strony cewki. wsadziłem łapsko pod bak, coś namacałem i próbowałem odkręcić...ni grzyba, ani drgnął. Czy żeby wymienić kable, to trzeba połowę motocykla rozebrać?
Awatar użytkownika
cruenzo
Klubowicz
 
Posty: 2022
Rejestracja: 10 lut 2010, 21:42
Lokalizacja: Warszawa -> Kettering U.K.
Motocykl: Junak w skali 1/24
Tel. kom.: 888691054
Płeć: mężczyzna
Wiek: 47

szerszeń chyba zaniemógł

Postautor: Arcon dodano: 05 lut 2011, 15:03

Nooooo, bez zdemontowania baku chyba się nie da. W ogóle mało co da się zrobić bez zdjęcia baku ;)
Arcon
Forumowicz
 
Posty: 1542
Rejestracja: 25 lis 2010, 17:36

szerszeń chyba zaniemógł

Postautor: cruenzo dodano: 05 lut 2011, 15:06

czy na coś trzeba specjalnie uważać przy zdejmowaniu baku? benzyna się nie rozleje...?
Awatar użytkownika
cruenzo
Klubowicz
 
Posty: 2022
Rejestracja: 10 lut 2010, 21:42
Lokalizacja: Warszawa -> Kettering U.K.
Motocykl: Junak w skali 1/24
Tel. kom.: 888691054
Płeć: mężczyzna
Wiek: 47

szerszeń chyba zaniemógł

Postautor: Arcon dodano: 05 lut 2011, 15:16

No, trochę się zawsze rozleje, lepiej nie palić przy robocie :ganja:

A poważnie - jakiś słoiczek się przyda, żeby zlać paliwo z rurek i filtra. Jak paliwo przestanie kapać, to koniec rurki jakoś zabezpieczyć, ja okręcałem folią i izolacją. Widzę inny problem - była dyskusja nt. kraników, więc dobrze byłoby najpierw ustalić, która pozycja kranika jest "zamknięta" - bo bez tego, to będziesz musiał mieć DUŻY słoik ;) Przy baku powinien zostać kranik + przewody pomiędzy kranikiem a bakiem. Resztę trzeba odpiąć, a pompę paliwa odkręcić od baku. Nie wiem jak u Ciebie jest z mocowaniem, ale w Roadstarze jest tylko jedna śruba pod kanapą kierowcy (którą też najpierw trzeba zdjąć). Potem zbiornik trzeba lekko podnieść do góry i pociągnąć w tył.

Jakbyś potrzebował wsparcia albo pomocy, to dzwoń, chętnie z Tobą podłubię :)
Arcon
Forumowicz
 
Posty: 1542
Rejestracja: 25 lis 2010, 17:36

PoprzedniaNastępna

Wróć do Wszystko na temat...

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

cron