beniamin82 pisze:Mu tu sobie gadu-gadu. a kolega nikt nie zauważył że nitro5 nie był w powitalni, a po za tym:
Rejestracja:22 sie 2013, 12:44
Ostatnia wizyta:22 sie 2013, 22:27
Pewnie zwątpił po tym co przeczytał i juz nas nie lubi...
Nei napisał tez ile ma lat, a takie teksty o tunningowaniu to ja znam z forum romet125.pl.
Tam każdy szanujący się 16latek z A1 chce zeby toto leciało przysłowiowe 200.
Dobrze że ja jak miałem 18lat to miałem Wskę którą nijak nie dało się tanio stuningować..
Miro pisze:.Cylinder 50 czy 80 z wyglądu jest taki sam
No więc nie jest.... na każdym cylindrze chińskim od 50 do 125 jest odlew na którym jest podane ile toto ma pojemności.
Jeżeli tę cechę szlifniesz to już wiadomo że coś było kombinowane.
Nie to że nie lubię, tylko mnie w domu nie było

Wyjazd miałem z kolegami. A więc tak. Jeśli bym, zamontował modół odblokowany, wybebeszył wydech, lepszy gaźnik wstawił, no i może jakąś lepszą świecę bo słyszałem że też one coś tam dają, to o ile mniej więcej podniosła by się moc? I czy jeśli bym te części wymienił nie zmieniając cylindra to czy już też bym jeździł nielegalnie czy jeśli bym ten cylinder wymienił? A tak odstępując od tematu troszeczkę, mam takie pytanie. Jadąc załóżmy 65km/h na 3 biegu przy 9tys obrotów, wrzucając 4 bieg obroty drastycznie maleją i motor potrafi z 65 na 45km/h spaść. Czym to może być spowodowane? A tak woogóle to dzięki za tyle odpowiedzi

już wiem że na forum pozostanę na dłużej.