Dyziek76 pisze:Wow! Takie dysproporcje mdzy 125/250/250+? Az takich malych danych dla klasy 250+ sie nie spodziewalem.
Mozesz podac prosze zrodlo?
Pozdrawiam z trasy (4oo)...
Tutaj masz całkowitą sprzedaż od stycznia do końca czerwca:
110m l <Displacement ≤ 125ml 3 508 768
125m l <Displacement ≤ 150ml 1 809 562
150m l <Displacement ≤ 250ml 341 202
250m l <Displacement ≤ 400ml 15 394
400m l <Displacement ≤ 750ml 5714
Displacement> 750ml 1
Chińczycy eksportują tylko to co mają w ofercie wewnętrznej. Przy takiej sprzedaży krajowej nie opłaca im się produkować motocykli tylko na eksport. Tam tendencja jest wzrostowa, ale to następuje powoli. Wchodzą teraz 300cc. Z drugiej strony bardzo wiele miast wprowadza ograniczenia pojemnościowe dla motocykli ze względu na smog. Na przykład motocykl elektryczny nie wymaga rejestracji i uprawnień... A z autostrad i dróg ekspresowych motocykle są dopuszczone do ruchu chyba tylko na obwodnicy szanghaju...
W Chinach nie ma potrzeby posiadania motocykla powyżej 250, a większość ludzi kupuje raczej 125/150, mało pali i tanie części, prosta naprawa itd...