Jeżeli dasz 21W to lepiej zmień przerywacz na samochodowy bo oryginalny zjarasz. Z jednej strony będzie jaśniej, ale pobór pradu wzrośnie dosyć mocno. Wziąwszy pod uwagę, że są małe akumulatorki będziemy mieli efekt przygasania świateł w momencie zapalenia się kierunkowskazu- motorek ma tylko dychawiczną prądnicę, która na wolnych obrotach nie jest w stranie pokryć całego zapotrzebowania prądowego. Więc moim zdaniem bez większych przeróbek (zbyt dużego aku bez przeróbek ramy nie wsadzimy; montaż wydajnego źródła prądu to koniecznośc cięcia obudów aby wyprowadzic napęd pradnicy lub alternatora) jest to droga do nikąd- myślę o mocniejszych żarówkach. Prosciej zmienić kierunki na led- do tego przerywacz bo ten od zarówek może zostać niezainicjowany. Led-y biora 0,00 prądu i świecą ładnym i jasnym swiatełkiem.
Schemat prawdę Ci powie- dobrze masz wypatrzone- przerywacz zawsze siedzi na + i zaczyna pracować jak pojawia się obciazenie. Temu mają przewżnie 2 stopki- trzecia to ewentualna masa (-).
Pozdrawiam,
Krzysiek