Ja rozpędzałem się na nieczynnym pasie startowym

zawrotne 80km/h i już ciągnę dalej czuję że ze dwa machy przekraczam

zerkam na budzik a tu też zero.
Okazało się: Linka od licznika pękła w pancerzu. Na szczęście po przeróbce lag kupiłem z deka za długą, więc mogłem przerobić.
Wykręć linkę z zegara i zakręć kołem zobacz czy koniec widoczny obraca się jeżeli nie to powód znasz.
Możliwe że obróci się ale spróbuj wyciągnąć ja z pancerza bo mogła gdzieś na pęknięciu sie zahaczyć i przy małych obrotach koła pokaże że kręci. Jeżeli wyjdzie linka z pancerza to znaczy pęknięta.
W Wektorze FD 150-3 Linka licznika jest tak zakończona od strony koła że nie można jej wyciągnąć od strony zegara.
Linka która pasuje do wektora to Suzuki GS 850 G ( po wydłużeniu lag)