Jeszcze się okazało że za miejscem gdzie był katalizator zaczął pękać lakier

Nie czaje tego

przy kolektorze to jeszcze rozumiem, tam są ponoć największe temperatury i popękało od strony której nie chłodzi powietrze, ale żeby między katalizatorem a rozdzieleniem rur

I boje się że teraz Michale możesz mieć racje z tym piaskowaniem.
Bo jak na oryginalny lakier położyłem ten Motipa niby 690* to zaczął pękać, jak teraz na malowany lakier położyłbym już lakier do 1100* to może być to samo.
Aż mi się odechciewa, początek tygodnia spier...

Tak jeszcze sobie myślę może nie zrobiłem procesu utwardzania o którym piszą na jednej aukcji:
Farba musi być całkowicie sucha przed utwardzeniem,
Uruchomić silnik na biegu jałowym na 10 min,
Schłodzić silnik przez 20 min,
Uruchomić silnik na biegu jałowym na 20 min,
Schłodzić silnik przez 20 min,
Uruchomić silnik w normalnych warunkach w ciągu 30 minut.
Może z tymi lakierami do 690* jest tak samo
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650