Prawidłowy luz sprzęgła w Kitajcu

Motocykle 125ccm, Lifan LF-250, Jinlun 250, Jinlun 150, Challenger 200, Zipp, Cruiser 250, inne...
moderatorzy: Luca, beniamin82

Prawidłowy luz sprzęgła w Kitajcu

Postautor: Jarek dodano: 14 maja 2009, 16:01

Hej,

Czy możecie poinstruować, jaki jest - i jak prawidłowo ustawić - luz klamki sprzęgła?
Wydaje mi się, że u mnie jest zbyt duży.
Jarek
 

Prawidłowy luz sprzęgła w Kitajcu

Postautor: Luca dodano: 15 maja 2009, 08:10

Między 1a 2cm mierząc na końcu klamki.
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5105
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

Prawidłowy luz sprzęgła w Kitajcu

Postautor: Jarek dodano: 20 maja 2009, 19:44

Czy przy dobrze naciągniętej lince, przy włączaniu jedynki na postoju (sprzęgło wciśnięte do oporu), motocykl powinien szarpnąć do przodu? Wydaje mi się, że nie. Z kolei gdy naciągnę ją mocniej, to sprzęgło zaczyna się ślizgać.
Nie wspomnę już o bardzo trudnym wybieraniu luzu.

Może to kwestia złego oleju, lub niedotarcia?
Jarek
 

Prawidłowy luz sprzęgła w Kitajcu

Postautor: Shipp dodano: 20 maja 2009, 22:39

Szarpnięcie nie jest niczym niezwykłym. Często sklejają się tarcze hamulcowe kiedy silnik jest wyłączony i przy uruchomieniu po prostu nie rozklejają się za szybko i czuc lekkie szarpnięcie. To nie jest żadna awaria ani anomalia.
Shipp
Forumowicz
 
Posty: 1345
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:42
Motocykl: .


Wróć do Wszystko na temat...

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość