Benelli TRK 502

Re: Benelli TRK 502

Postautor: jacor dodano: 23 sie 2018, 23:30

jacek.rc pisze:Bo wprawdzie dla mnie to wstyd i hańba ale ze wzgl. na to,że brakuje na rynku budżetowych armatur :mur: ,zaczynam się rozglądać za czymś "skuteropodobnym " czyli czymś innym niż czoperek :swir: . .

W "Motocyklu"z września jest zdjęcie H-D w wersji turystycznego enduro.
Widać producent ciężkich motocykli które jeżdżą najlepiej prosto i powoli dostrzegł duży rynek motocykli innych.
Awatar użytkownika
jacor
Klubowicz
 
Posty: 1973
Rejestracja: 10 cze 2013, 14:30
Lokalizacja: Augustów
Motocykl: Cf Moto 650
Płeć: mężczyzna

Re: Benelli TRK 502

Postautor: Lucky Luke dodano: 01 kwie 2019, 19:00

I cóż ogłoszono akcję serwisową na pompy hamulcowe w TRK. Moja nie cieknie i jest ok. Poza tym czekam na pismo oficjalne od dystrybutora o akcji.
Lucky Luke
Lucky Luke
Klubowicz
 
Posty: 262
Rejestracja: 19 sie 2015, 00:46
Lokalizacja: Radzymin
Motocykl: SuperLight, Benelli TRK, GSX-R
Płeć: mężczyzna

Re: Benelli TRK 502

Postautor: Snajper dodano: 01 lip 2019, 20:16

Może trochę odgrzeję temat. Dość poważnie przymierzam się do tego motocykla.

Przeliczałem obciążenie mocy. Dla Devilki wychodzi 0,21 KM/KG. Dla Benelli 0,20 KM/KG. Wychodziłoby na to, że pod względem dynamiki niewielka różnica. Wszyscy utyskują na za małą moc do masy, ale wychodzi na to, że to motocykl jak Devi skrojony na mój temperament. Z tego co wiem, standardowo obrywają się mocowania halogenów na gmolach, a zamierzałbym sobie takie w standardzie założyć (czyli pierwsza szykująca się poprawka fabryki). No i kwesta ślizgu pod łańcuchem na tylnym wahaczu, który jest plastikowy i podobno zużywa się dość szybko i trzeba go wymieniać (a dostępność średnia). Niektórzy skarżą się na drgania powyżej 100 km/h. Skoro była akcja wymiany pomp, mam nadzieję że egzemplarz który kupię, będzie już po wymianie na niecieknącą. Poza tym nie słyszałem o większych problemach z tym motocyklem.

W Częstochowie oglądałem moto Lucky'ego i szczerze się przyznam, że strasznie mi się podoba. Moja Devi wymaga inwestycji (choć dalej nią śmigam) ale z obliczeń wychodzi, że jeśli sprzedam ją oraz Riejkę Młodej plus niewielka dopłata mogę mieć całkiem nowy motocykl. Czyli pytanie nowe Chiny czy stara Japonia znów do mnie powróciło.

Moje pytanie: jakie są wasze wróżby na temat przyszłości Benelli w Polsce. na ile to poważna firma? Czy nie będzie tak jak z Rometem classic 400 , który sprzedał się w kilkudziesięciu egzemplarzach, a teraz w salonie za 9000 zł można kupić niejeżdżoną sztukę z 2017 (pierwotnie to było 16 000 zł) części nie ma żadnych, a na stronie rometa to produkt "chwilowo niedostępny".
----------------------------------------------
Obrazek Nie walcz z maszyną. Poznaj ją, zrozum, poczuj - niech stanie się częścią Ciebie.
Awatar użytkownika
Snajper
Klubowicz
 
Posty: 1289
Rejestracja: 29 cze 2015, 22:59
Lokalizacja: Częstochowa
Motocykl: BenycoBr125/Honda Deauville650
Tel. kom.: 698398528
Płeć: mężczyzna
Wiek: 57

Re: Benelli TRK 502

Postautor: beniamin82 dodano: 02 lip 2019, 09:10

Snajper, Benelli w Polsce sprzedaje importer Kymco, który wydaje się solidny i profesjonalny.
Na temat TRK się nie wypowiem bo nie mam. Ślizg łańcucha wiesz jak zrobić samemu, i to taki niezniszczalny...z paska rozrządu :-).
Wpadnij jeszcze na facebooka na grupę Benelli Poland, tam jeszcze jakiś problem był z przednią ośką? Jakieś przesunięcie koła względem hamulców? Ale to w dwóch przypadkach tylko. To już przy zakupie możesz sprawdzić.

Co do dostępu do części to nie możesz porównywać Shineraya do Benelli.
Tutaj masz w zasadzie koncern Geelly (Benelli, Keeway) który jest dostępny na całym świecie pod własną marką, a Shineray nadal branduje.
Dodtkowo Geelly ma produkować małolitrażowy motocykl dla Harleya, przeznaczony na rynek Azjatycki. To chyba za duży gracz żeby zniknać z rynku.
Zresztą gdyby nawet importer się z Polski zwinął to części na aliexpress i Taobao mnogo, czego nie można powiedzieć o Shinerayu.

Ja z własnego doświadczenia o Keewayu złego słowa powiedzieć nie mogę, a mój Benek wydaje się lepiej wykonany, poza tym jednym pęknięciem nic się nie dzieje a mam już ponad 8 tyś. nalatane.
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6736
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: Benelli TRK 502

Postautor: jacor dodano: 03 lip 2019, 07:00

400 steki od Rometa to już niestety przeszłość są dostępne roczniki 2015 i 2017. Do ADV 400 ciągle na Allegro jest sporo cześći. A TRK 502 x jest lżejszy ?Waga na sucho 213 kg.
Awatar użytkownika
jacor
Klubowicz
 
Posty: 1973
Rejestracja: 10 cze 2013, 14:30
Lokalizacja: Augustów
Motocykl: Cf Moto 650
Płeć: mężczyzna

Re: Benelli TRK 502

Postautor: Lucky Luke dodano: 09 lip 2019, 00:12

Snajper są plusy i minusy po 5tys km mogę już bardziej obiektywnie:

1. Przelotowa 120-130 powyżej drgania
2. Jutro na przeglądzie zgłaszam gniazdo USB nie działa i poci się pompa chłodzenia (uszczelka)?
3. W Bieszczadach na winklach super się składał
4. To tylko 50 KM ..... brakuje tych 20 KM no i 2 nie 4 cylindry= patrz pkt. 1
5. Ale z uwagi na powyższe spalanie 4-4,3 przy 4 cylindrach więcej (np. Yamaha Fazer mojego brata ale tam jest 90 KM)
6. Przyspiesza nawet przy 130 a nie rozpędza się :P
7. 150 km / H to dla Trk męczarnia i dla jeźdźca przy tej prędkości na 15L przejechakem 240km na zlot do Częstochowy a drgania czułem jeszcze przez godzinę na :lanie:
8. Informacyjnie za przegląd cena x2 versus 125cm3
9. Za tę cenę możesz kupić np. Z 2016 Kawasaki Versys 650 przebieg 2 tyś..... Hondę ale różnie wyposażone i w sumie ciężko określić historię.

Resume generalnie jestem zadowolony jest gwarancja serwis trzeba pilnować i patrzeć na ręce. W zasadzie Moto dobrze w tej cenie wyposażone. W innych markach trzeba dopłacić do ceny 4-6 tyś.

Innymi Moto nie jeździlem i ciężko mi porównać do używanego Japończyka.
Lucky Luke
Lucky Luke
Klubowicz
 
Posty: 262
Rejestracja: 19 sie 2015, 00:46
Lokalizacja: Radzymin
Motocykl: SuperLight, Benelli TRK, GSX-R
Płeć: mężczyzna

Re: Benelli TRK 502

Postautor: Luca dodano: 09 lip 2019, 11:04

Najważniejsze, że frajda z jazdy jest.
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5080
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

Re: Benelli TRK 502

Postautor: Lucky Luke dodano: 09 lip 2019, 22:11

Rzekomo pocenie sie to norma jest dylatacji serwisowa i cosik moze kapnac gniazdo coś w kostce i działa A frajda jest i adrenalina :buttrock:
Lucky Luke
Lucky Luke
Klubowicz
 
Posty: 262
Rejestracja: 19 sie 2015, 00:46
Lokalizacja: Radzymin
Motocykl: SuperLight, Benelli TRK, GSX-R
Płeć: mężczyzna

Re: Benelli TRK 502

Postautor: NIKT dodano: 09 lip 2019, 23:31

Lucky Luke pisze:Rzekomo pocenie sie to norma jest dylatacji serwisowa i cosik moze kapnac



Serwis chyba poniosła fantazja..

Jak z układu chłodzenia kapie czy pompa się poci to układ jest nieszczelny..

W Suzi mam 70tys km i "dylatacja" nie występuje, pompa jest sucha jak pieprz.

Tak jakby mi kapało paliwo, lub olej z silnika, a serwis powiedział "to normalna dylatacja". Kazali w gratisie "jeździć obserwować" ?

Boso, ale w ostrogach
"Boso ale w ostrogach"
Awatar użytkownika
NIKT
Klubowicz
 
Posty: 1611
Rejestracja: 10 lut 2013, 15:09
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Keeway Cruiser
Tel. kom.: 661557838
Płeć: mężczyzna
Wiek: 35

Re: Benelli TRK 502

Postautor: Hawk1985 dodano: 10 lip 2019, 07:45

"Jeździć obserwować" klasyka :D

Wytapatalkowano
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650
Awatar użytkownika
Hawk1985
Forumowicz
 
Posty: 1689
Rejestracja: 27 wrz 2014, 14:07
Lokalizacja: Jaworzno
Motocykl: DL650
Płeć: mężczyzna
Wiek: 40

PoprzedniaNastępna

Wróć do Benelli

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość