Junak rs125 słaby w górnym zakresie obrotów

Junak rs125 słaby w górnym zakresie obrotów

Postautor: ryszardtuning dodano: 02 maja 2017, 14:24

Witam. Czy ktoś przerabiał taki temat:
-silnik wyraźnie słabnie przy maksymalnie odkręconej manetce, mam wrażenie że nie wkręca się na najwyższe obroty, nie mogę przekroczyć 100 km/h.
-na wskaźniku pokazuje , że nie przekracza 8000 obr. ale licznik bardzo zaniża.
-silnik ma wymieniony cylinder Airsal 150 , wydech sportowy - ogólnie moc i przyspieszenie jest super.
Były regulowane zawory ( troszke większy luz niż fabryczny), wymieniana dysza.
Myślę że powinien spokojnie przekraczać 110 km/h.
Czy miał ktoś podobne objawy, gdzie można szukać przyczyny?
ryszardtuning
Forumowicz
 
Posty: 10
Rejestracja: 06 mar 2017, 08:50
Motocykl: JUNAK 125RS
Płeć: mężczyzna
Wiek: 52

Re: Junak rs125 słaby w górnym zakresie obrotów

Postautor: beniamin82 dodano: 02 maja 2017, 14:53

Do jakich obrotów wkręca się na czwartym biegu?
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Zarząd KCM
 
Posty: 6749
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: Junak rs125 słaby w górnym zakresie obrotów

Postautor: Groot dodano: 02 maja 2017, 18:48

Nie chce bym został źle zrozumiany...ale jeździsz na motocyklu o pojemności 125 cm...

MODEL RS 125 CM³
POJEMNOŚĆ 124 CM³
RODZAJ SILNIKA CZTEROSUWOWY, JEDNOCYLINDROWY, OHC
ZASILANIE SILNIKA GAŹNIK (2016) / WTRYSK PALIWA (2017)
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA 90 km/h
WAŁEK WYRÓWNOWAŻAJĄCY TAK
MOC 7,1 kW / 9,67KM (przy 8000 RPM)
STOSUNEK MOCY DO MASY 0,055
ROZRUCH ELEKTRYCZNY
HAMULEC PRZÓD TARCZOWY HYDRAULICZNY
HAMULEC TYŁ BĘBNOWY MECHANICZNY
ROZMIAR OPONY PRZÓD 100 / 80 - 17
ROZMIAR OPONY TYŁ 130 / 70 - 17
WYMIAR DŁ. / SZER. / WYS. ( mm ) 1950 / 820 / 1095
MASA WŁASNA 127 KG
DOPUSZCZALNE OBCIĄŻENIE 150 KG
ILOŚĆ MIEJSC 2
WYSOKOŚĆ SIEDZISKA ( mm ) 790
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA 13,5 L
DOSTĘPNE KOLORY CZERWONY, NIEBIESKI, GRAFITOWY, BRĄZOWY

Zmiana cylindra dała Ci te 10 km/h....
Awatar użytkownika
Groot
Forumowicz
 
Posty: 596
Rejestracja: 18 cze 2016, 15:50
Lokalizacja: Katowice
Motocykl: Can Am Spyder
Płeć: mężczyzna
Wiek: 62

Re: Junak rs125 słaby w górnym zakresie obrotów

Postautor: ryszardtuning dodano: 02 maja 2017, 18:54

Wkręca się o 1000 obr. więcej (w/g wskazań licznika). Groot podajesz dane homologacyjne, które nijak się mają do faktycznych osiągów ( poczytaj , pooglądaj na yt :] ).
ryszardtuning
Forumowicz
 
Posty: 10
Rejestracja: 06 mar 2017, 08:50
Motocykl: JUNAK 125RS
Płeć: mężczyzna
Wiek: 52

Re: Junak rs125 słaby w górnym zakresie obrotów

Postautor: Groot dodano: 02 maja 2017, 18:59

ryszardtuning pisze:Wkręca się o 1000 obr. więcej (w/g wskazań licznika). Groot podajesz dane homologacyjne, które nijak się mają do faktycznych osiągów ( poczytaj , pooglądaj na yt :] ).

Nie będę się sprzeczał....tylko po co ktoś kupuje 125 i potem próbuje z niej wykrzesać o 15 km/h więcej...Te moto są wolne i będą takie ja , mnie taka jazda odpowiada, mam już za sobą czas że muszę zapi...lać. Cenie wolna i spokojną jazdę i do tego są 125...A nie kupie 125 a chce jeździć jak 600 ..:)
Awatar użytkownika
Groot
Forumowicz
 
Posty: 596
Rejestracja: 18 cze 2016, 15:50
Lokalizacja: Katowice
Motocykl: Can Am Spyder
Płeć: mężczyzna
Wiek: 62

Re: Junak rs125 słaby w górnym zakresie obrotów

Postautor: Ponury dodano: 02 maja 2017, 19:50

Groot pisze:
ryszardtuning pisze:Wkręca się o 1000
Nie będę się sprzeczał....tylko po co ktoś kupuje 125 i potem próbuje z niej wykrzesać o 15 km/h więcej...Te moto są wolne i będą takie ja , mnie taka jazda odpowiada, mam już za sobą czas że muszę zapi...lać. Cenie wolna i spokojną jazdę i do tego są 125...A nie kupie 125 a chce jeździć jak 600 ..:)


Masz całkowitą rację. Mnie jeszcze denerwuje stwierdzenie " licznikowo jadę 100, a GPS pokazuje 85 " oraz "czy 125 poleci więcej niż 110km/h bo kolega ma 600 i jego motocykl bez problemu osiąga taką prędkość na trzecim biegu" :mur:
Tylko w chińskich motocyklach wszystkie części są oryginalne
Awatar użytkownika
Ponury
Klubowicz
 
Posty: 280
Rejestracja: 03 maja 2016, 13:42
Lokalizacja: Skierniewice
Motocykl: Raven125, Yamaha XJ6 Diversion
Płeć: mężczyzna
Wiek: 50

Re: Junak rs125 słaby w górnym zakresie obrotów

Postautor: ryszardtuning dodano: 02 maja 2017, 21:34

No i sie zaczeło moralizatorstwo, a przecież zadałem tylko konkretne pytanie, nie prosiłem o budowanie mojego profilu psychologicznego. Zamykam temat.
ryszardtuning
Forumowicz
 
Posty: 10
Rejestracja: 06 mar 2017, 08:50
Motocykl: JUNAK 125RS
Płeć: mężczyzna
Wiek: 52

Re: Junak rs125 słaby w górnym zakresie obrotów

Postautor: Groot dodano: 02 maja 2017, 22:21

ryszardtuning pisze:No i sie zaczeło moralizatorstwo, a przecież zadałem tylko konkretne pytanie, nie prosiłem o budowanie mojego profilu psychologicznego. Zamykam temat.


Pytałeś to ludzie Ci grzecznie odpowiedzieli...uszanuj to. Nikogo nie interesuje twój profil...
Awatar użytkownika
Groot
Forumowicz
 
Posty: 596
Rejestracja: 18 cze 2016, 15:50
Lokalizacja: Katowice
Motocykl: Can Am Spyder
Płeć: mężczyzna
Wiek: 62

Re: Junak rs125 słaby w górnym zakresie obrotów

Postautor: beniamin82 dodano: 03 maja 2017, 07:44

Ryszard, piąty bieg w tym sprzęcie to nadbieg. To jest bieg który używa się do trzymania prędkości 90km/h bez męczenia silnika.
Ma moich testach seryjny RS poszedł maks 107 km/h.
Skoro na 4 biegu wchodzi na wyższe obroty to znaczy że z gaźnikiem wszystko ok.
Podaj jeszcze kolor świec dla pewności.

Co do zmiany pojemności, to w przypadku 150cc raczej na prędkości nie zyskasz. Zyskasz na dynamice i mocy, sprawniej pojedziesz pod górę czy wiatr.
Skoro na piątce brakuje mocy, poeksperymentuj z zębatką zdawczą. Może ząbek mniejsza da co to czego oczekujesz.
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Zarząd KCM
 
Posty: 6749
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: Junak rs125 słaby w górnym zakresie obrotów

Postautor: Ponury dodano: 03 maja 2017, 09:52

Ten temat przerabiał gucekt i wrócił do oryginału. Ustawienia naszych 125 są optymalne, każda ingerencja w napęd spowoduje poprawienie jednego parametru kosztem drugiego.
Jeżeli wstawisz mniejszą zębatkę zdawczą,to z pod świateł wystartujesz pierwszy ale pod byle górkę będziesz podjeżdżał na trzecim biegu. Cylinder 150 nie pasuje idealnie i będziesz musiał robić nowe otwory na szpilki.
Tylko w chińskich motocyklach wszystkie części są oryginalne
Awatar użytkownika
Ponury
Klubowicz
 
Posty: 280
Rejestracja: 03 maja 2016, 13:42
Lokalizacja: Skierniewice
Motocykl: Raven125, Yamaha XJ6 Diversion
Płeć: mężczyzna
Wiek: 50

Następna

Wróć do Junak

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości